Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرشاد ماجدی می گوید اسکوچیچ تا الان عملکرد خوبی داشته است

میرشاد ماجدی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی ایران و عملکرد دراگان اسکوچیچ صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، میرشاد ماجدی در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در مقدماتی جام جهانی به میزان گفت:

ملی‌پوشان در این ۳ بازی پتانسیل بالقوه را بالفعل تبدیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود یکسری اتفاقات نشان دادیم، می‌توان هر تیمی را از سرراه برداشت. در ۳ بازی اخیر در فاز دفاع و حمله، خیلی خوب عمل کردیم. از بازیکنان خواهش می‌کنیم در بازی عراق از تمام فرصت‌ها استفاده کنند و اولین موقعیت برابر عراق را آخرین موقعیت بدانند. البته خداراشکر بازیکنان با هوش بالا و از جان‌شان مایه می‌گذارند.

ماجدی افزود:

ما در ۳ مسابقه ۱۶ گل به ثمر رساندیم و از ۳ مسابقه ۹ امتیاز کسب کردیم. با این نتایج تیم ملی ایران، رقبا به ویژه عراق خودشان را جمع و جور کردند. مطمئن باشید عراقی‌ها فشرده بازی می‌کند تا فضای کمتری در اختیار ایران قرار بدهند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت:

در حال حاضر پرداختن به وضعیت چمن ورزشگاه المحرق کمکی به ما نمی‌کند؛ چرا که محل برگزاری مسابقه تغییر نمی‌کند. ضمن آنکه تیم ملی آنقدر قدرتمند و توانمند است که در زمین مسابقه خودش را ثابت می‌کند. کیفیت چمن برای هر دو تیم به یک شکل است. در حال حاضر همه باید از تیم ملی حمایت کنیم و از نظر روحی و روانی برنده شویم.

ماجدی در پاسخ به اینکه به عنوان عضو فنی هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره سرمربی تیم ملی چه نظری دارد، عنوان کرد:

رییس فدراسیون و بقیه اعضای هیئت رییسه فدراسیون اگر بازیکن نبوده‌اند به شکل مدیر، داور و... در حوزه فوتبال فعال بوده‌اند. بنده هم به عنوان عضو کوچکی همراه این عزیزان در هیئت رییسه فدراسیون فوتبال حضور دارم در کشور ما فوتبال نتیجه‌گرا و زود بازده است. اسکوچیچ هم در ۶ مسابقه‌ای که روی نیمکت تیم ملی بوده، برنده از میدان خارج شده و تیم را جمع و جور کرده است. بنابراین وی تا به اینجای کار عملکرد بسیار خوبی داشته است.

ماجدی تصریح کرد:

در حال حاضر از همه کارشناسان، اصحاب رسانه و هواداران گرانقدر تیم ملی خواهشمندم برای ملی‌پوشان دعا کنند و انرژی مثبت برای آنها بفرستند. در حال حاضر موقعیت و فرصتی برای قضاوت تیم ملی نیست، همه با هم با نگاه ملی به بازی عراق چشم دوخته‌ایم تا بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم. حتی با نگاه شدید منتقدانه، بعد از بازی عراق می‌توان درباره شرایط تیم ملی و اسکوچیچ نظر داد. چرا که الان ملی‌پوشان به انرژی مثبت ما نیاز دارند.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس بهتاش فریبا در طرفداری: علی کریمی دوست ندارد کارهای خیرش رسانه ای شود اما من می گویم! احمد نوراللهی یک بازی 8 پوشید، دو بازی 15 | هیچ خطری تیم ملی را تهدید نمی کند سردار آزمون گزینه جانشینی زلاتان در میلان ادن هازارد: هرگز به جدایی از رئال مادرید فکر نکرده ام؛ می خواهم نشان دهم که برای این تیم ساخته شده ام ایتالیا در رویای فتح یورو 2020 / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رییسه فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی حال حاضر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دو اردیبهشت، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین حال خبرنگار مهر از مسوولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شد که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

کد خبر 6084234

دیگر خبرها

  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • پس از انتشار فیلم جنجالی از نکونام؛ چرا سرمربی استقلال احضار نشد؟
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • فوتبال ایران قیمت سرمربی سابق تیم ملی را بالا برد!
  • انتشار فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان تئاتر