Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم گفت: مشارکت حداکثری برای نظام اسلامی یک سرمایه و پشتوانه است و درطول ۴۲ سال اخیر به لطف این مشارکت در برابر دشمنان خارجی و رقبا از چنین برگ برنده‌ای استفاده شده‌است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر بهرام سرمست استاندار قم درجلسه ستاد انتخابات قم درسالن کرامت استانداری، طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار کرد: سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در عرصه انتخابات که متکی براصل امنیت، سلامت، رقابت پذیری و مشارکت حداکثری است، سیاست و نقطه اتکای تمام برنامه‌ریزی هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمام فرآیندهای انتخاباتی بصورت کامل دراین استان انجام گرفته است افزود: این استان هم اکنون برای برگزاری انتخابات در شرایط مطلوبی قرار دارد.

سرمست اظهار داشت: درسطح استان قم، از نظر ابعاد مختلف امنیتی در یک وضعیت پایدار و اطمینان بخشی قرار دارد.

استاندار قم افزود: هیاتهای بازرسی و نظارت باید با دقت نظر و رصد تبلیغات و فرآیندهای انتخاباتی بداخلاقی‌های احتمالی را به حداقل ممکن برسانند.

وی ادامه داد: رعایت مر قانون اولویت استان دربرگزاری انتخابات است و ما خود را در این مساله مامور به انجام وظیفه می‌دانیم و نتیجه‌ای که از آن حاصل می‌شود فرع بر امنیت و سلامت آن است.

استاندار قم اظهار داشت: انتخابات الکترونیکی در شورای اسلامی شهر قم بعنوان اولین تجربه عینی یکی از ویژگی های مهم این دوره از برگزاری انتخابات است.

سرمست اظهار داشت: رعایت پروتکلهای بهداشتی برای اطمینان یابی از حفظ سلامت مردم در روند انتخابات باید بصورت جدی مورد توجه عوامل برگزاری انتخابات قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات استاندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی گناباد گفت: مهمترین مزیت این شهرستان برای جلب سرمایه گذاری و انجام فعالیتهای اقتصادی، زیاد بودن امنیت است.   سرهنگ علی رجبی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گناباد با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب افزود: این شهرستان جزو مناطق دارای بالاترین سطح امنیت در استان خراسان رضوی است و باید این سطح بالای امنیت را به عنوان یک مزیت مهم برای فعالان اقتصادی متقاضی سرمایه گذاری در گناباد تبیین کرد.   وی ادامه داد: امنیت مهمترین عامل ایجاد زیرساختهای فعالیتهای اقتصادی است و شهرستان گناباد به عنوان شهرستان ورودی خراسان رضوی و دارای ۶۵ کیلومتر محور مواصلاتی با استانهای جنوبی و مرکزی کشور در کنار ظرفیت در بخشهای مختلف و از جمله اقتصادی و سرمایه گذاری، از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.   معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار گناباد نیز در این نشست گفت: مهمترین راهکار افزایش مشارکت مردم در جهش تولید توسعه بخش تعاون و مشارکت بیشتر شرکتهای تعاونی در فرآیند تولید و اشتغال است.   سید حسن شریفی مقدم افزود: با توجه به ظرفیتهای زیاد بخش تعاون باید سرمایه های مردم به صورت منسجم در قالب شرکتهای تعاونی تجمیع شود و از این طریق مشارکت بخش خصوصی در فعالیتهای اقتصادی و تولیدی افزایش یابد.   وی با اشاره به این که ۸۰ درصد اقتصاد کشور دولتی و ۲۰ درصد خصوصی است، ادامه داد: باید با کاهش تصدی گری دولت در اقتصاد بستر مشارکت مطلوب مردم در فعالیتهای اقتصادی و تولیدی بیشتر فراهم کرد.   شریفی مقدم افزایش بهره وری نیروی کار و کاهش خام فروشی از طریق توسعه صنایع فرآوری و بسته بندی را از عوامل مهم رونق تولید در این شهرستان دانست.   مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مزیت مهم سرمایه گذاری در گناباد، امنیت زیاد است
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • لزوم بازبینی در حرایم بهداشتی دامپروری جهت مشارکت حداکثری مردم در حوزه دام
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود