Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-23@13:24:01 GMT

تسهیل دسترسی توان‌یابان به‌ سراهای محله‌

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۹۳۹۵

تسهیل دسترسی توان‌یابان به‌ سراهای محله‌

معاون فنی و عمرانی منطقه ۱۰ با اعلام این خبر و اشاره به اهمیت توجه به توان‌یابان افزود: «برای تکریم توان‌یابان و امکان دسترسی عادلانه به فضاها و اماکن عمومی و فرهنگی شهر، مناسب‌سازی ساختمان‌های سرای محله هاشمی و امام خمینی(ره) در حال اجراست.»
به گفته «مهران ماندگار»، مهم‌ترین هدف از این عملیات خدمت‌رسانی به همه شهروندان و تحقق شعار «تهران؛ شهری برای همه» است و در این عملیات رمپ در ورودی ساختمان سرای محله‌های هاشمی و امام خمینی(ره) ساخته شد و میله‌های دستگیر در سالن و آسانسور، نصب تابلو راهنمای طبقات به خط بریل و حسگرکف زمین ویژه توان‌یابان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مناسب‌سازی ورودی‌سرا و هدایت کفپوش نابینایان در پیاده‌رو، نصب تابلوی پارک ویژه معلولان و محافظ ویژه برای پل ورودی‌سرا هم از دیگر اقداماتی است که معاون فنی و عمران منطقه ۱۰ به آن اشاره می‌کند.  
 

کد خبر 606862 برچسب‌ها خدمات شهری محله منطقه ۱۰ همشهری محله فضای سبز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خدمات شهری محله منطقه ۱۰ همشهری محله فضای سبز توان یابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حافظ مظلومان و ستمدیدگان است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، نینوس بنیامین‌نژاد معاون دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان روز شنبه در پی پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق در پیامی، شلیک صدها پرتابه به سوی سرزمین اراضی اشغالی را نشانگر قدرت و بازدارندگی ایران مقابل دشمن دانست و افزود: به اذعان بیشتر کارشناسان نظامی جهان این پرتابه‌ها، توانستند گذر کیلومترها را با موفقیت به سرانجام رسانده و «گنبد آهنین» رژیم صهیونیستی، آنچه به تصورشان فخر آنان در دفاع هر پرتابه است، فریب دهد و هدف‌های تعیین شده را ویران کند.   معاون دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان عنوان کرد: قصد ایران، نه مردم سرزمین اشغالی و نه خانه‌ها و اسکان آنان بود. هدف‌ها استراتژیک و از پیش سنجیده و تعیین شده بود. نه فنای صدها هزار انسان که می‌توانست باشد.   بنیامین‌نژاد خاطرنشان کرد: همین برای جهانیان و به ویژه استکبار غرب، بس بود که بدانند توان و قدرت ایران شگفتی‌ساز و معجزه‌گون است. توان بازدارندگی خارق‌العاده در حمله‌های مرگبار و ویرانگر استکبار جهانی که جهان امروز در شرق و غرب، شاهد آن است.   این پیام تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که موازنه‌های ابرقدرت‌های پوشالی و ادعایی را بر هم زده است و همچنان سپری است برای مراقبت و حفاظت از مظلومان و حکومت‌های زیرستم.   معاون اتحادیه جهانی آشوریان یادآور شد: صدها پرتابه، از سوی ایران نشان داد که همچنان حافظ منافع مظلومان برابر ستم و زور و قلدری ستمگران است. این خود هشداری بر توان و قدرت علیه ستیزه‌جویان به‌ویژه متجاوزان در منطقه است.   بنیامین‌نژاد افزود: اتحادیه جهانی آشوری‌ها از سوی جامعه جهانی آشوری‌ها با محکوم کردن هر تجاوزی به سرزمین‌های دیگر به ویژه مظلومان و ستمدیدگان که خود طعم مظالم تاریخ از دیرباز تا امروز را چشیده امیدوار است، جمهوری اسلامی ایران با چنین قدرت و توانی، حافظ سرزمین‌های مظلومان و ستمدیدگان باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • حجم آب ورودی سد‌های استان کرمان در بارندگی‌های اخیر ١٠ میلیون متر مکعب بود
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • ایران حافظ مظلومان و ستمدیدگان است
  • کوهپایه‌زاده رئیس کمیته پزشکی کمیته پارالمپیک آسیا شد
  • کوهپایه زاده رییس کمیته پزشکی پارالمپیک آسیا شد