Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@12:16:38 GMT

تصمیم گیری درباره پیشنهاد تیم های فوتبال اوکراین

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۹۴۴۰

تصمیم گیری درباره پیشنهاد تیم های فوتبال اوکراین

الهیارصیادمنش که پس از پایان لیگ فوتبال اوکراین برای گذراندن تعطیلات در زادگاهش شهرستان آمل به سرمی برد، درتمرینات تیم باشگاه آرش این شهر که فوتبال حرفه‌ای خود را شروع کرده بود، حاضر شد و با بازیکنان و کادرفنی وعوامل اجرایی این باشگاه دیدار وگفت وگو کرد.

صیادمنش که نخستین لژیونر تاریخ فوتبال شهرستان آمل نیز محسوب می‌شود، در گفتگو با خبرنگار مهر درآمل، آخرین وضعیت خود را در تیم زوریا لوهانسک اوکراین تشریح کرد و گفت: خیلی خوشحالم در مدرسه فوتبال آمل که شروع فوتبالی من از این باشگاه بوده حضور یافتم و با مدیران، مربیان علاقمند این باشگاه، از نزدیک دیدار می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باشگاه آرش آمل مجموعه بسیار خوب و آینده داری هست که چندین سال در رده نوجوانی در این باشگاه درلیگ های استانی وکشوری بازی کردم وازاین باشگاه به تیم‌های مطرح فوتبال ایران معرفی شدم.

فصل خوبی درلیگ اوکراین داشتم

لژیونر آملی فوتبال اوکراین در خصوص فصل سپری شده در لیگ این کشور گفت، فصل خیلی خوبی با تیم زوریا لوهانسک داشتم، هم برای خودم وهم برای تیمم خوب تمام ورویایی تمام شد.

صیادمنش افزود، بهرحال هرچه که بوده، خوب یا بد وکم وکاستی ها به پایان رسیده و چیزی که تمام شده فکر نمی‌کنم وتمام شد.

وی اضافه کرد، اکنون باید تمام فکر خودم را برای فصل جدید متمرکز کنم تا بهتر از فصلی که پشت سرگذاشتم برای تیمم مفید فایده باشم.

پیشنهادهایی شده، اما یک فصل دیگر با زوریا قرارداد دارم

بازیکن آملی تیم زوریا لوهانسک اوکراین با بیان اینکه هنوز یک نیم فصل با این تیم قرارداد دارم و فعلاً به قراردادی که با تیمم دارم پایبند هستم، گفت: انتقالم از تیم فنرباغچه ترکیه به تیم زوریا لوهانسک اوکراین یک ونیم ساله بوده که یک سال ازاین قرارداد سپری شده و یک نیم فصل باقی مانده و باید منتظر باشیم ببنیم که درآینده چه اتفاق‌هایی خواهد افتاد.

صیادمنش افزود: البته پیشنهادهایی از تیم‌های مطرح لیگ اوکراین به من شده، اما اکنون در تعطیلات پایان فصل تیمم هستم و بعد از حضور در اوکراین و پیش از شروع تمرینات حتماً به پیشنهادهایی که شده بررسی و تصمیم گیری خواهم کرد.

وی درپاسخ به این پرسش که احتمال دارد به پیشنهادهایی که ازتیم دیناموکی‌یف اوکراین شده، به عنوان مقصد بعدی دوران فوتبالی ات باشد، گفت، قطعاً به پیشنهادهایی که شده بررسی می‌کنم، احتمال دارد درتیم زرویا لوهانسک بمانم وحتی احتمال دارد از این تیم جدا شوم، البته باید ببینم که شرایط درروزهای آینده به چه صورتی رقم خواهد خورد.

عملکرد تیم ملی راضی کننده بود

ملی پوش سابق تیم فوتبال ایران همچنین درخصوص عملکرد تیم ملی دربازی‌های مقدماتی جام جهانی نیز گفت، نتایج خوبی بازیکنان تیم ملی دربازی‌های گذشته به خصوص برابر تیم ملی بحرین که شکست دور رفت برابر این تیم را با پیروزی قاطع پاسخ دادند.

صیادمنش گفت، با همین روحیه وتوانمندی که دربازیکنان تیم ملی هست، قطعاً برابر تیم عراق نیز نتیجه دلخواه را کسب خواهیم کرد وانشاله به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعدی بازی‌های کسب سهمیه جام جهانی صعود خواهیم کرد.

کد خبر 5233379

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال ایران آمل انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر مشارکت مردم در انتخابات گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تیم زوریا لوهانسک تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران

یه گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در ترکیه به سر می‌برد، امشب در حاشیه دیدار تیم‌های آنالیا اسپور و گالاتاسرای با وینچنزو مونتلا بازیکن سابق و نامدار فوتبال ایتالیا و سرمربی فعلی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد.

در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد رسمی رییس جمهور چین برای حل‌وفصل جنگ اوکراین
  • استقبال سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از دیدار با ایران
  • استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه‌ از دیدار برابر ایران
  • سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران استقبال کرد
  • دیدار قلعه‌نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه
  • دیدار قلعه‌نویی با مونتلا/ استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران
  • تصمیم گرفته شد؛ یولیان ناگلزمان سرمربی بعدی بایرن مونیخ می‌شود؟
  • جدال در کابینه جنگ اسرائیل بر سر ایران؛ همچنان تصمیم نامشخص!
  • شوک رونالدو به فوتبال عربستان
  • دروازه‌بانی که قید منچستریونایتد فرگوسن را زد و خدا را بر فوتبال ترجیح داد!‍