Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:15:40 GMT

انیمه «ارباب حلقه‌ها» ساخته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۹۴۵۱

انیمه «ارباب حلقه‌ها» ساخته می‌شود

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ورایتی، استودیو فیلمسازی آمازون در سال ۲۰۱۷ حق اقتباس مجموعه رمان‌های ارباب حلقه‌ها را خرید و ساخت سریالی را کلید زد که تا پایان سال جاری میلادی پخش خواهد شد. اما استودیو فیلمسازی برادران وارنر نیز از ۶ فیلمی که تاکنون از سرزمین افسانه‌ای میانه در رمان‌های جی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آر.آر.تالکین
ساخته شده، بیش از ۵ میلیارد و ۸۰۰ هزار دلار سود کرده و ظاهرا چندان راضی نیست انحصار خود روی این دنیای فانتزیِ محبوب را به سادگی به آمازون واگذار کند.

از همین رو شاخه پویانمایی شرکت برادران وارنر در همکاری با استودیو نیو لاین سینما که سه‌گانه ارباب حلقه‌ها و هابیت را ساخت، کار روی یک انیمه سینمایی غیراقتباسی به نام ارباب حلقه‌ها: نبرد روهیریم (The Lord of the Rings: The War of the Rohirrim) را آغاز کرده است.

سم رجیستر (Sam Register) رئیس شاخه پویانمایی استودیو برادران وارنر با تایید این خبر گفت: (این انیمه) یک تصویر حماسی دیگر از دنیای جی.آر.آر. تالکین است که قبلا هیچوقت به نمایش گذاشته نشده بود.

این فیلم انیمیشنی مستقل، داستان حماسه خونین هلمز دیپ (Helm’s Deep) قلعه‌ای که در ارباب حلقه‌ها: داستان دو برج به نمایش درآمد و هلم هَمِرهند پادشاه افسانه‌ای روهان را روایت خواهد کرد که بیشتر دوران فرمانروایی‌اش را در یک جنگ طولانی و پرخرج گذراند. کنجی کامایاما انیمه‌ساز مجربی که انیمیشن سریالی اولترامن را برای نتفلیکس ساخت، این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از جفری آدیس و ویل متیوز کارگردانی خواهد کرد و اگرچه پیتر جکسون به طور مستقیم کارگردانی این پروژه را برعهده ندارد، یکی از نویسندگان مجموعه ارباب حلقه ها و هابیت، مشاور آن خواهد بود.

داستان این پروژه به سریال ارباب حلقه‌ها که آمازون در نیوزیلند در دست ساخت دارد، مربوط نیست. آن سریال به وقایع دومین عصر سرزمین میانه می‌پردازد که هزاران سال قبل از ماجراهای سه‌گانه ارباب حلقه‌ها اتفاق افتاد در حالی که هلم همرهند نهایتا حدود ۲۶۰ سال قبل از ماجراجویی فرودو بگینز و دوستانش حکمرانی می‌کرد.

هنوز جزئیاتی درباره تاریخ اکران این انیمه و ستارگان حاضر در آن منتشر نشده است.

برچسب‌ها فانتزی انیمیشن پویا نمایی روی پرده نقره ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فانتزی انیمیشن پویا نمایی فانتزی انیمیشن پویا نمایی روی پرده نقره ای ارباب حلقه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا

میثم جعفرزاده که به منظور بازدید از چند پروژه آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان فسا به استان فارس سفر کرده است، همراه با علی جان صادق‌پور، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و حسنعلی محمدی، منتخب مردم شهرستان فسا در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از خط انتقال آب چاه‌های منطقه چهل چشمه (بخش رونیز) به شهر فسا و پروژه آبرسانی به این شهر از منطقه مهدی‌آباد بازدید و بر تسریع در عملیات اجرایی تأکید کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز در حاشیه این بازدید گفت: به منظور تامین پایدار آب شرب بخشی از شهر فسا، با اضافه شدن دو حلقه چاه جدید به چهار حلقه چاه قبلی در منطقه چهل چشمه بخش رونیز، ظرفیت خط انتقال این مجموعه آبرسانی به منظور انتقال آب ۶ حلقه چاه کاهش یافت که بر همین اساس اجرای خط انتقال جدید آب با افزایش ظرفیت انتقال، در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

علی جان صادق‌پور در تشریح طرح آبرسانی به شهر فسا از منطقه مهدی آباد نیز گفت: این طرح شامل حفر دو حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب با لوله‌های ۸۰۰ میلیمتری است که اجرای خط انتقال پایان یافته و با برق‌رسانی و تجهیز چاه‌های مزبور، این طرح در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • برای اولین‌بار ساخت سلول زنده در آزمایشگاه/ انسان قادر به انجام کار طبیعت می‌شود؟
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال