Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@05:38:43 GMT

موارد تخلف تبلیغات انتخاباتی در فردیس بالا است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۹۴۵۳

موارد تخلف تبلیغات انتخاباتی در فردیس بالا است

ابوالفضل اینانلو، فرماندار فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: آمادگی کافی برای برگزاری انتخابات پرشور با حضو حداکثری مردم را داریم.

فرماندار فردیس بیان کرد: در حال حاضر ۱۸۳ شعبه اخذ رأی در شهرستان پیش بینی شده است که با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی این تعداد نسبت به مشابه دوره قبل افزایش ۶۰ داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول اضافه کرد: در راستای برگزاری انتخابات با شکوه و با کیفیت اعضای شعب آموزش کافی دیده‌اند؛ همچنین جلسات توجیهی نیز برای این افراد برگزار شد.

اینانلو با اشاره به قوانین تبلیغات انتخاباتی در این دوره از رقابت‌ها، تصریح کرد: تعداد زیادی از نامزدها هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی تخلف داشتند که به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در خصوص فعالیت مدیریت شهری فردیس یادآور شد: در حال حاضر شهرداری توسط سرپرست اداره می‌شود که فکر می‌کنم با توجه به فرصت کمی که در اختیار شورا و شهرداری قرار دارد شرایط برای انتخاب شهردار باقی نمانده است.

این مقام مسؤول با اشاره به اقدامات خوب شهرداری فردیس، اضافه کرد: مردم فردیس تحمل کنند این مدت نیز می‌گذرد؛ امیدواریم در سال ۱۴۰۰ نیاز مردم در دستور کار مجموعه مدیریت شهری قرار بگیرد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرمیزی پزشکان روی میز تعزیرات

به گزارش «تابناک» محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره دریافت زیر میزی از بیماران توسط برخی پزشکان، گفت: دریافت وجه اضافه بر تعرفه  در هر صنفی تخلف است و  برخی از پزشکان تحت عناوین مختلف اقدام به اضافه دریافتی از بیمار می‌کنند که تخلف است و با اولویت بررسی می شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: گروکشی از بیمار در زمانی که نیازمند دریافت خدمات پزشکی است و مجبور کردن به پرداخت پول اضافه، سکه، ارز و یا موارد مشابه تخلف بوده و در صورت تشکیل پرونده از متولیان وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی پرونده ای تشکیل شود؛ سازمان تعزیرات حکومتی برای کمک به مردم و جلوگیری از تضییع حق سلامت عمومی با جدیت برخورد می کند.

اسفنانی بخشی از عملکرد این سازمان در حوزه زیر میزی پزشکان را رسیدگی به ۵۱۹ پرونده در چهار ماه عنوان کرد که منجر به جریمه ۱۷ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریالی پزشکان متخلف شد.

دیگر خبرها

  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • زیرمیزی پزشکان روی میز تعزیرات
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی