Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: سال ۹۷ در حدود ۱۷۰ میلیارد تومان در هزینه‌های شهرداری اصفهان صرفه‌جویی شد که معادل ساخت چنین پروژه با عظمت و بزرگ است.

مرتضی طهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ابر پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دو هزینه جدی و بزرگ داشته است، هزینه اول آزادسازی پروژه بوده که طی این فرآیند در حدود ۲۰۰ هزار متر زمین آزاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چنانچه بخواهیم زمین را به قیمت امروزی برآورد کنیم، این پروژه بیش از ۷۰ میلیارد تومان هزینه آزادسازی داشته است.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۸۰ میلیارد تومان نیز برای احداث این پروژه هزینه شده است و شهرداری اصفهان برای اینکه این پروژه با مشکلات تورمی مواجه نشود، مصالح ساخت پروژه را که عمدتاً میلگرد بوده را قبل از گرانی با قیمت مناسب و در حدود چهار هزار تومان خریداری کرده است.

طهرانی با بیان اینکه هزینه این پروژه را از محل صرفه‌جویی هزینه‌های جاری تأمین کردیم، اضافه کرد: شهرداری اصفهان در هزینه‌های جاری صرفه‌جویی و بر آنها مدیریت کرد، البته بدین معنا نیست که حقوق کارگران و کارمندان، اضافه کاری و پاداش آنها پرداخت نشده باشد، اما مدیریت خوبی بر هزینه‌ها داشتیم.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه با انضباط مالی ساخته و به مردم ارائه شده است، ادامه داد: در سال ۹۷ در حدود ۱۷۰ میلیارد تومان در هزینه‌های شهرداری اصفهان صرفه‌جویی شد که معادل ساخت چنین پروژه با عظمت و بزرگ است.

کد خبر 500167

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر تقاطع غیرهمسطح انضباط مالی شهرداری اصفهان کاهش هزینه ابرپروژه شهید سلیمانی پروژه شهید سلیمانی طرح شهید سلیمانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری اصفهان میلیارد تومان صرفه جویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه

یحیی هاشمی نژاد رئیس اداره منابع آب شهرستان ابرکوه گفت: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب‌های زیرزمینی و با تلاش گروه گشت و بازرسی این اداره و همکاری دستگاه‌های قضایی و انتظامی یک حلقه چاه غیرمجاز در یک واحد سنگ شکن در این شهرستان شناسایی و پس از طی مراحل قانونی پر شد که این امر صرفه جویی سالانه ۲ هزار و ۵۲۰ متر مکعب آب را در پی داشت. 

وی با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی اظهار داشت: اداره منابع آب شهرستان ابرکوه با هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی برخورد قانونی و جدی خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • جایزه خودرو برای صرفه‌جویی کنندگان در مصرف برق خانگی
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند