Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:31:08 GMT

راه‌اندازی پویش اهدای خون در قزوین توسط بانوان

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۹۵۹۸

راه‌اندازی پویش اهدای خون در قزوین توسط بانوان

ایسنا/قزوین مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی اهداکنندگان خون و میلاد حضرت معصومه(ع)، پویش اهدای خون بانوان قزوینی راه‌اندازی می‌شود.

دکتر مریم مدرسی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه پویش اهدای خون بانوان قزوینی ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ در پایگاه‌های انتقال خون قزوین و تاکستان برگزار می‌شود؛ بیان کرد: خون و فرآورده‌ها خونی باوجوداینکه علم پیشرفت کرده جایگزینی ندارد و تنها منبعی که می‌توانیم خون موردنیاز را تأمین کنیم اهداکننده است؛ لذا از همه بانوان واجد شرایط برای حضور در این پویش و حرکت خداپسندانه دعوت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون استان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه هر یک واحد اهدای خون در نجات جان سه بیمار موثر است؛ اظهار کرد: ساعت پذیرش اهداکنندگان در مرکز انتقال خون قزوین از هشت صبح تا هشت شب و در مرکز انتقال خون تاکستان نیز از هشت صبح تا یک بعداظهر است.

وی با اشاره به حضور سامانه سیار خون‌گیری در دیگر شهرستان‌های استان قزوین تأکید کرد: بانوان در شهرستان‌های آوج و بوئین زهرا نیز امکان شرکت در این پویش را دارند و زمان حضور سامانه سیار خون‌گیری در آوج روزهای شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و در بوئین‌زهرا روزهای سه‌شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اهداي خون قزوين انتقال خون اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.
50 واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می کند.
طبق قانون شهرک های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
.جمعی از دوست داران محیط زیست در آوج هم برای جمع آوری زباله ها از طبیعت دست به کار شدند

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • آخرین وضعیت ساختمان جدید اهدای خون مشتاق کرمان+تصویر
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی
  • نیاز انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر