Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@06:14:50 GMT

تغییر در ترکیب تیم ملی برای دیدار با عراق

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۹۶۰۴

تغییر در ترکیب تیم ملی برای دیدار با عراق

ایران اکونومیست- دیدار حساس و تعیین کننده تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق در انتخابی جام‌جهانی باعث شده است سرمربی کشورمان تصمیم به ایجاد تغییراتی در ترکیب ابتدایی نسبت به دیدارهای گذشته بگیرد.

 تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی ۱۰ بر صفر مقابل کامبوج، ۱۵ امتیازی شد تا سومین پیروزی خود را در سومین دیدار برگشت از گروه C انتخابی مقدماتی جام جهانی رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور برگشت این مسابقات که با تصمیم کنفدراسیون آسیا برای جلوگیری از شیوع کرونا به طور متمرکز در کشور بحرین برگزار می‌شود با موفقیت ملی پوشان ایران زیر نظر دراگان اسکوچیچ همراه بوده است.

تیم ملی ایران در حالی مقابل هنگ کنگ، بحرین و کامبوج به سه پیروزی متوالی دست پیدا کرد که در هر دیدار ترکیبی متفاوت از سوی کادر فنی ایجاد شد. حالا دراگان اسکوچیچ قصد دارد برای بازی با عراق نیز از همان استراتژی در انتخاب یازده بازیکن خود استفاده کند.

تغییر در ترکیب تیم ملی برای دیدار با عراق/ خط میانی هدف اسکوچیچ

ترکیبی که نسبت به سه دیدار گذشته تغییر خواهد کرد تا شاگردان او در جدال با بازیکنان عراق حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشند. اسکوچیچ که شناخت کاملی از بازی عراق پیدا کرده است تصمیم دارد تغییراتی را در خط هافبک خود ایجاد کند.

تمرینات تیم ملی ایران پس از برد روز گذشته مقابل کامبوج از امروز پیگیری می‌شود تا ملی‌پوشان آماده حساس‌ترین دیدار مرحله گروهی مقدماتی خود با عراق شوند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق ساعت ۲۱ سه شنبه هفته جاری در بحرین برگزار می‌شود که برنده این دیدار به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی صعود خواهد کرد.


 مهر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!

به گزارش "ورزش سه"، در آن زمان رضا عنایتی به پاسخ برنخاست، اما در پایان مرحله مقدماتی تورنمنت امیدهای آسیا در ازبکستان که ایران به واسطه دریافت کارت زرد بیشتر از دور مسابقات کنار رفت، این انتقاد مجددا به کادر تیم ملی وارد شد که چرا از عنایتی برای این پست استفاده کرده‌اند.

ماجرا تا آنجا پیش رفت که به نظر می‌رسید آقای گل فوتبال ایران تبدیل به یک مربی تاریخ مصرف گذشته در فوتبال ایران بشود، اما او در بازگشت به رقابت‌های باشگاهی با پیکان، این تیم بحران‌زده را از انتهای جدول بیرون آورد و با ارائه نمایش‌های قدرتمندانه به صورت کامل از خود اعاده حیثیت کرد.

عنایتی که حالا با افزایش سن عینک هم می‌زند و تیپ متفاوتی نسبت به گذشته دارد، دیروز در فرودگاه پیش از مسابقه حساس حذفی تیمش مقابل مس رفسنجان محرم نویدکیا را دید تا با هم خوش و بشی طولانی داشته باشند. این دو در سپاهان و در یکی از فصول منجر به قهرمانی با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند، اگرچه هویت عنایتی بیشتر با آبی‌ها تعریف شده است.

این مربیان می‌توانند در تیم منتخب تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران جای خاصی داشته باشند؛ یکی به عنوان بهترین هافبک و دیگری به عنوان بهترین گلزن که روی دستشان نخواهد آمد.

دیگر خبرها

  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • اردوغان پس از ۱۳ سال وارد بغداد شد
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان