Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با شیوع ویروس کرونا سپاه و بسیج سازندگی در کنار کادر درمان بودند تا کمک حال مردم در این ایام سخت باشند.

وی اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تاکنون چهار میلیون عدد ماسک توسط سپاه و بسیج در استان تولید و به صورت رایگان در اختیار کادر درمان و محرومین قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه استان زنجان گفت: در راستای رفع این بیماری شوم تعداد کارگاه‌های تولید ماسک توسط سپاه استان از همان ابتدا فعال شده و از تمام اقشار مختلف و بسیج در این کارگاه‌ها نسبت به تولید ماسک فعالیت می‌کنند.

طهماسبی تاکید کرد: سپاه و بسیج برای ریشه کنی بیماری کرونا در استان ضدعفونی و گند زدایی مناطق مختلف استان را به خوبی انجام دادند.

وی گفت: تمام ماسک‌های تولید شده پس از استریل در اختیار داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی درمانی استان قرار می‌گرفت و در مناطق محروم هم رایگان توزیع شد.

جانشین سپاه استان زنجان تصریح کرد: همچنین بیش از ۲۵۷ هزار و ۷۲۰ بسته کمک معیشتی بین اقشار محروم جامعه توسط سپاه و بسیج استان توزیع شد.

کد خبر 5233394

منبع: مهر

کلیدواژه: ابوالفضل طهماسبی بسیج ماسک انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه بوشهر مشارکت مردم در انتخابات گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سپاه و بسیج توسط سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اوقاف زنجان برای تحقق شعار سال درحوزه سرمایه گذاری و تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مختار کرمی بابیان اینکه آمادگی اوقاف استان برای تحقق شعار سال درحوزه سرمایه گذاری وتولید، گفت: در سال‌های اخیر به لطف خدای متعال وتلاش همکاران در اداره کل و ادارات اجرایی شهرستان های اوقاف زنجان ظرفیت قابل توجهی برای کمک به تولید و توسعه استان پیدا کرده است و اکنون اوقاف زنجان توان سرمایه گذاری با رقم های قابل توجهی را دارد.علیرغم همراهی مدیران استانی و حمایتهای آنان متاسفانه گاهی بر ای انجام طرحهای تولیدی وسرمایه گذاری با موانع جدی روبرو هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اخیراً جلسه با معاونت اقتصادی استاندار تشکیل شد و ظرفیتهای اوقاف زنجان تبیین گردید که این معاونت علاقه مند شدند که در این خصوص از اوقاف برای سرمایه گذاری که باعث رونق تولید ایجاد اشتغال نقش موثر ایفا خواهد کرد حمایت نمایند.

کرمی افزود: تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب در حوزه سرمایه گذاری و تولید با توجه به ظرفیت‌های موجود در اوقاف و البته به شرط همکاری و همراهی مدیران استانی که باعث رفع موانع مختلف تولید و سرمایه‌گذاری شود کاملاً قابل دستیابی است مجموع درآمد موقوفات و نذورات امامزادگان از ۷ میلیارد تومان در سال ۹۸ به بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان در سال گذشته رسید که از رشد ۱۶ برابری در پنج سال حکایت دارد و سال گذشته در میزان رشد درآمد در کشور توانستیم با ۴۳۷٪ رشد، رتبه اول را کسب کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اکنون رویکرد اوقاف چه در سطح کشوری و استانی از اجاره داری اراضی و املاک موقوفه به اجرای مستقیم طرح های تولیدی و سرمایه گذاری، همکاری با شرکت های دانش بنیان و اجرای طرح با رویکرد دانش بنیان و همچنین مشارکت دادن مردم در اداره موقوفات تغییر پیدا کرده است.

کرمی افزود: با هدف استفاده از ظرفیت مردمی در فعال سازی موقوفات ۱۲۰۰ نفر به عنوان امین موقوفات در سطح کشور جذب و مشغول فعالیت شده اند که ۱۷ نفر از این امین موقوفات مردمی نیز در سطح استان زنجان فعال هستند و در صورتی که بتوانند ظرفیت های موقوفات را فعال کرده و با استفاده از روش های نوین و بهره وری و درآمد موقوفات را به میزان قابل توجهی افزایش دهند حق الزحمه آنان طبق قوانین موجود از همین درآمدها پرداخت می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ادامه داد: از ورود سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی به موقوفات استقبال می کنیم و در پی استفاده از ظرفیت این بخش در فعال سازی و ارتقای موقوفات هستیم.

کرمی افزود: در استان زنجان بیش از ۲۸۰۰ موقوفه و ۱۳۲ امامزاده و بقعه متبرکه وجود دارد که حدود ۱۵۰۰ مورد از موقوفات مسجد، حسینیه، تکیه یا مکان مذهبی مشابه است و نزدیک ۱۳۰۰ موقوفه باقیمانده اکثراً اراضی کشاورزی دیمی و اندک آبی است و موارد کمی نیز واحدهای تجاری و مسکونی وقفی یا احداث شده در اراضی موقوفه است که در بازه های زمانی مختلف از طریق مزایده به بهره برداران بخش خصوصی واگذار شده و ۵۰ درصد درآمد آنها صرف اجرای نیات واقفان و الباقی نیز برای حفظ و نگهداری موقوفات هزینه و ذخیره می شود.

کد خبر 6062510

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • آمادگی اوقاف زنجان برای تحقق شعار سال درحوزه سرمایه گذاری و تولید
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است