Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مسلمان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: مشروعیت بین المللی نظام موجب  می شود که فشارهای خارجی از کشور برداشته شود و حکومت و نظام از یک پشتوانه قوی مردمی برخوردار باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان سمنان ادامه داد:  به همان میزان که رسانه ها در توسعه اقتصادی و فرهنگی نقش اساسی دارند در توسعه سیاسی کشور نیز نقش بسزایی می توانند داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی در هر حکومت مردم سالار به دنبال پیشرفت و توسعه جامعه است و انتخابات یکی از بارزترین نمود مردم سالاری در کشورهای مختلف جهان از جمله ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: رسانه ها باید در کنار جریان‌های سیاسی و احزاب مختلف در امر اطلاع رسانی و تبلیغ و تهییج برای حضور حداکثری مردم در انتخابات در صحنه انقلاب حضور جدی داشته باشند.

مسلمان اضافه کرد:  انتخابات بخشی از حقوق حقه مردم است و رسانه ها با اقدامات رسانه ای خویش باید از مردم بخواهند که از حق خویش استفاده کنند و با این اقدام اصولی رسانه های بیگانه و نظام سلطه که سعی در دلسرد کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب دارند را مایوس کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان سمنان تاکید کرد: اصحاب قلم با عمل به رسالت رسانه ای خویش در این برهه زمانی که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  با حربه‌های مختلف مانند انتشار انواع شایعات و جنگ روانی سعی در ناامید کردن مردم دارند، به خنثی‌کردن دسیسه بدخواهان کمک کنند.

مسلمان اظهار داشت: امروز نگاه شهیدان این مرز و بوم به مردم دوخته شده است که در شرایط سخت و نفس گیر انقلاب، مردان مرد چه کسانی هستند که تمام قد از حاکمیت نظام دفاع کنند وگلایه ها را به زمان دیگری بسپارند و بر خلاف خواسته های دشمن عمل کنند و پاسدار خونشان باشند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان سمنان خاطرنشان کرد: رسانه ها در انتخابات به عنوان نخبگان جامعه و چشم بینا و بصیر مردم وظیفه دارند با بصیرت افزایی  مردم را نسبت به شرایط جامعه آگاه کنند تا مردم بهترین‌ها را بشناسند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد برگزار می شود.

میزان مشارکت مردم استان سمنان در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸۰.۴ درصد و در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۷۵.۴ درصد بود.

میزان مشارکت مردم استان در ۳۶ دوره برگزاری انتخابات، به جز انتخابات میان‌دوره‌ای، ۷۲.۵ درصد بود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان مشارکت انتخاباتی رسانه انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان مشارکت انتخاباتی رسانه انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخابات استان سمنان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، در راستای اجرای انتخابات یازدهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برگزیده شدن ۱۴ نفر از منتخبین حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات اسلامشهر و پردیس، روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه جلسه مشترک هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به ریاست احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران و با حضور حامد شایان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان و همچنین اعضای این هیات در محل سالن جلسات شهید سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اعتبار نامه ۱۴ نفر از منتخبین مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران صادر و به امضای احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس رسید.

گفتنی است، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای انتخاب ۱۶ منتخب باقیمانده برای ۳۰ کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه تهران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • خبرنگاران بازوی رسانه‌ای سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌شوند
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم