Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان از برپایی تجمع خودداری کنند.

همتی افزود: در ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات پذیرایی صورت نگیرد و در این شرایط بهترین ابزار برای تبلیغات انتخابات، استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است تا سلامت مردم حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: فرمانداران باید نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌ها داشته باشند.

استاندار هرمزگان گفت:با توجه به وضعیت بحرانی شیوع کرونا دراستان از همه بازاریان، فعالان اصناف، کارکنان و مدیران کارخانجات، بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی، واحد‌های صنعتی و مدیران و کارمندان همه دستگاه‌های اجرایی و ادارات و همه مشاغل، می‌خواهیم به طور جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

همتی افزود: ۳۲ درصد از مبتلایان به بیماری کرونا در هرمزگان، کارکنان دستگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها و ۳۵ درصد از مبتلایان نیز از کارکنان بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و صنعتی هستند.

او گفت: مدیران این بخش‌ها موظفند توجه جدی بر جلوگیری از انتقال کرونا داشته باشند و با جدیت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و هر واحد صنفی و شغلی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند، پلمپ طولانی مدت خواهد شد.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع طلاب و روحانیون یاسوجی در حمایت از عملیات «وعده صادق»+ تصاویر

جمعی از طلاب و روحانیون یاسوجی با برپایی تجمع خودجوش از انجام عملیات غرورآفرین وعده صادق توسط نیروهای مسلح ایران اسلامی تشکر و حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از طلاب و روحانیون شهر یاسوج عصر امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ با برپایی تجمع خودجوش در این شهر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، حمایت و مراتب تشکر خود را از نیروهای مسلح ایران برای حمله به رژیم اسرائیل ابراز کردند.

طلاب و روحانیون یاسوجی با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، خواستار محاکمه رژیم غاصب و جعلی اسرائیل شدند.

کد خبر 744938

دیگر خبرها

  • مدارس هرمزگان فردا برقرار است/ فقط جاسک و بشاگرد با نظر ستادهای بحران تصمیم‌گیری کنند
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • محورهای مسدود هرمزگان اعلام شد؛ از سفرهای غیرضروری خودداری کنید
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • تجمع طلاب و روحانیون یاسوجی در حمایت از عملیات «وعده صادق»+ تصاویر
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در لاهیجان
  • مردم میناب هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند
  • برپایی بیش از 4700 اسکان موقت چادر در بوستان های یزد در نوروز 1403