Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده جشنواره فیلم «مادر دوست‌داشتنی من» صبح امروز با حضور شهردار، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و مدیر بانوان و خانواده شهرداری سمنان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان، دانش‌آموزان برگزیده و والدین آن‌ها در سالن شهید بابایی شهرداری سمنان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمدناظم رضوی، شهردار سمنان در این مراسم گفت: کودکان نقش مهمی در جامعه و آینده هر کشوری دارند و باید بستر را برای رشد و شکوفایی آن‌ها فراهم کرد.

وی افزود: در این دوره از مدیریت شهری شعار «سمنان، شهر دوستدار کودک» را سرلوحه فعالیت‌های شهرداری سمنان قرار داده و در این زمینه به توفیقات خوبی هم دست یافتیم و تلاش کردیم حقوق کودکان در سیاست‌ها، قوانین، برنامه‌ها و بودجه منعکس می‌شود.

شهردار سمنان اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی زیادی نیز با محوریت کودکان و نوجوانان انجام شد که برگزاری جشنواره «مادر دوست‌داشتنی من» یکی از این برنامه‌های موفق بود که با استقبال خوب دانش‌آموزان دوره اول شهر سمنان و استان مواجه شد.

رضوی ضمن قدردانی از تلاش شبانه‌روزی مادران گفت: مادرها بیست و چهار ساعته، هفت روز هفته، بدون حقوق و بازنشستگی مشغول به کارند و در ایام کرونا نیز وظایف آن‌ها مضاعف شد و بخش زیادی از رسالت آموزشی و تحصیلی نیز بر عهده مادران پرتلاش گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش مادران در تأمین سلامت خانواده نیز در ایام کرونا مسئولیت خطیری بود که مادران به‌خوبی از عهده آن بر آمدند و برای سلامتی اعضای خانواده از هیچ کوششی دریغ نکردند و این حجم از تلاش و فداکاری شایسته تقدیر و تکریم است.

سمیه قاسمی، مدیر بانوان و خانواده شهرداری سمنان نیز گفت: جشنواره مادر دوست‌داشتنی من با هدف تکریم مقام شامخ مادر و تجلیل از زحمات شبانه‌روزی آن‌ها به ویژه در بخش تحصیل و مبارزه با کرونا برگزار شد.

وی جامعه هدف این جشنواره را دانش‌آموزان اعلام و تصریح کرد: دانش‌آموزان استان در قالب فضای شاد با این جشنواره آشنا شده و فیلم‌های ۶۰ ثانیه‌ای خود را در وصف مادران خود و خوبی‌ها و مهربانی‌های آن‌ها برای ما ارسال کردند.

مدیر بانوان و خانواده شهرداری سمنان بیان کرد: بیش از ۳۰۰ فیلم به دبیرخانه جشنواره رسید و پس از بررسی آثار ۲۰ فیلم به عنوان فیلم‌های برتر انتخاب شد که ارسال‌کنندگان آن مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره سمنان دانش آموزان فیلم شهردار سمنان شهرداری سمنان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم

 فریدون زندی، ستاره سابق فوتبال کشورمان مهمان برنامه عادل فردوسی‌پور بود. زندی در بخشی از این گفت و گو شدت سقوط ارزش ریال و افزایش نرخ ارز را غیر قابل باور می‌داند و می‌گوید: «وقتی به فوتبال ایران آمدم دلار هزار تومان بود».

این بازیکن ایرانی - آلمانی در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور گفت: «مگه می‌شه از هزار تومن بیاد به ۶۵؟ به هرکی تو آلمان بگی، میگه نه شدنی نیست، این دروغ میگه. اگه جنگ بشه، جنگ بزرگی بشه این اتفاق می‌افته. اما اینجا (ایران) شده دیگه. اینجا همه چی می‌شه».

بازیکن اسبق کایزرسلاترن، فرایبورگ و استقلال، از سال ۱۳۸۳ پیراهن تیم ملی ایران را پوشید و پنج گل ملی هم در کارنامه دارد. فردوسی‌پور در این مصاحبه درباره سرعت سقوط ریال و جهش ارز می‌گوید: «الان ممکنه اگه صبح شروع کرده باشیم با ۶۶، الان عجیب نیست که به ۷۰ رسیده باشه. خیلی تلخه».

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنایه تلخ فوتبالیست دوست‌داشتنی سابق درباره قیمت دلار | فیلم
  • سرخ و سفید و دوست‌داشتنی
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • زیارتگاه دوست‌داشتنیِ شهر
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی