Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، نورالله تیموری روز یکشنبه در جلسه وضعیت پروژه انتقال آب از سد ایلام که با حضور مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آبفای کشور برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به رشد جمعیت شهری، ساخت و سازهای بی رویه، مهاجرت پذیری مرکز استان، افزایش دما، تغییرات اقلیمی، کاهش نزولات جوی و شیوع ویروس کرونا، شهر ایلام با کمبود آب به میزان حدود ۲۰۰ لیتر در ثانیه مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اجرای این طرح اعتباری معادل ۳۲۰ میلیارد ریال مورد نیاز است که از محل اعتبارات عمرانی و استانی تامین خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام تاکید کرد: با بررسی های فنی و کارشناسی طرح ارتقا آب از سد ایلام در دستور کار قرار گرفت که هم اکنون با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

تیموری یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با هدف تامین آب شرب سالم و پایدار تمامی توان عملیاتی خود را بکار گرفته است تا امر مهم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در جهت مقابله با بیماری کرونا و ادامه جریان آب شرب دچار مشکل و اخلال نشود.

وی استمرار این روند را نیازمند همکاری تک تک هم استانی‌ها در مصرف صحیح و اصولی آب دانست و گفت: در صورت عدم توجه به اصل تاثیر گذار مدیریت مصرف، تلاش‌های شبانه روزی سقایان بی اثر خواهد ماند و قطعا مصرف کنندگان با قطع آب و یا حداقل کاهش فشار آب مواجه خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام در خصوص اجرای طرح اضطراری آبرسانی به شهر ملکشاهی نیز بیان کرد: شرایط موجود این پروژه آبرسانی برررسی و کارهای کارشناسی آن انجام شده است که در صورت تخصیص بموقع اعتبارات مورد نیاز اجرا و در مدار بهره برداری قرار می گیرد.

مدیر کل دفتر نظارت بر بهره برداری آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این نشست با اشاره به اهمیت و مشکلات اجرای دو طرح آبرسانی انتقال آب ازط سد ایلام و پروژه آبرسانی اضطراری به شهر ملکشاهی تاکید کرد: از آنجایی که اجرای این دو طرح پیچیدگی ها و مشکلات خاص خود را دارند باید تمهیدات لازم برای تسریع در روند اجرای آنها در نظر گرفته شود.

علیرضا طباطبایی همچنین در ادامه این نشست بر مستند سازی و اطلاع رسانی در حین انجام کار تاکید کرد.

در این نشست نماینده شرکت آب پردازان نواندیش سنندج مشاور طرح ارتقا ظرفیت آب از سد ایلام،ضمن ارائه گزارشی از عملیات اجرایی پروژه، به مشکلات این پروژه پرداخت و در پایان این جلسه موارد و مشکلات اجرای این پروژه مطرح مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

برچسب‌ها ایلام آب و فاضلاب آبرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام آب و فاضلاب آبرسانی ایلام آب و فاضلاب آبرسانی آب از سد ایلام آب و فاضلاب شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد

داوود مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد  گفت: با توجه به فراخوان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبنی بر اعزام اکیپ‌های عملیاتی و تجهیزات آبرسانی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، شرکت آب و فاضلاب یزد نسبت به اعزام اکیپ آبرسانی سیار به شهرستان کنارک اقدام کرد تا بخشی از مشکلات آبرسانی به روستا‌های این شهرستان مرتفع شود.

او با بیان اینکه این شرکت همواره آماده خدمات رسانی به مردم است، افزود: در سال گذشته نیز اعزام اکیپ آبرسانی سیار به روستا‌های شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان به منظور جبران کمبود آب شرب انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا