Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@15:17:29 GMT

حتی یک رای هم در آینده جامعه تاثیرگذار است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۹۹۴۰

حتی یک رای هم در آینده جامعه تاثیرگذار است

ایسنا/فارس امام جمعه اقلید با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد، تاکید کرد که امروز حتی یک رای هم در آینده جامعه تاثیر بسزایی دارد بنابراین باید همه در این عرصه مشارکت و حضور داشته باشند.

حجت الاسلام محمدصادق طالبی در گفت و گو با ایسنا، به تشریح مطالبات ائمه جمعه از رئیس جمهور آینده و کابینه‌اش پرداخت و در مورد اهمیت انتخابات گفت: انتخابات موضوعی حساس و سرنوشت‌ساز برای کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامین انقلاب به شرکت مردم در انتخابات تأکید فراوانی داشته‌ و دارند.

او اضافه کرد: شرکت در انتخابات باعث حفظ انسجام ملی می‌شود و مردم می‌توانند اصلح را انتخاب کنند. با توجه به برنامه‌های اعلام شده مردم باید این وعده‌های داده شده را بسنجند و آن‌هایی که عملی هستند را تشخیص بدهند. کسی که این وعده‌ها را داده باید انتخاب شود. انتخاب حق مردم است چرا که سرنوشت جامعه به آن گره خورده است. لذا نمی‌توانیم نسبت به شرکت در انتخابات بی‌تفاوت داشته‌ باشیم. انتخابات وحدت‌آفرین است. .

امام جمعه اقلید افزود: دشمن نمی‌خواهد ما در انتخابات شرکت کنیم به‌همین خاطر به دنبال ایجاد شبهه است. می‌خواهد شایعه‌هایی مانند دیده نشدن آرا، مهندسی آرا یا تقلب را به مردم القا کند کما این‌که در سال ۸۸ این کار را انجام داد. برای همین باید با دقت کنیم و از بین افراد صالح که مورد تایید شورای نگهبان بوده‌اند اصلح را انتخاب کنیم. البته باید با خیرخواهان هم مشورت کنیم. در مرحله بعد باید دقت کنیم مرزبندی کاندیداها با دشمن چگونه است.

او خاطرنشان کرد: باید یک سیاستمدار ولایی و مومن را انتخاب کنیم. همه این‌ها برای یک رییس جمهور لازم است. نباید شخصی انتخاب می‌کنیم دنبال بازی‌های سیاسی با غربی و اروپایی باشد. پس رأی که ‌می‌دهیم باید ببینیم بین خودمان و خدا حجت شرعی داریم یا نه. باید بر اساس معیار دین رئیس جمهور را انتخاب کنیم.

طالبی گفت: باید اصلحی را انتخاب کنیم که بتواند مشکلات جامعه و کشور را حل کند نه این‌که بر مشکلات ما بیافزاید. باید به دنبال اجرای عدالت بوده و دغدغه معیشت مردم و اشتغال جوانان را داشته باشد. مسکن، ازدواج و.... نیز از مشکلات مردم است. باید رییس جمهور این مشکلات را برای مردم حل کند. با این اوضاع و احوال یک رأی هم تاثیر به‌سزایی در آینده جامعه دارد.

امام جمعه اقلید با بیان این واقعیت که گرانی مردم را کلافه کرده است، گفت: بسیاری از مردم هم‌اکنون در سختی زندگی می‌کنند. به خصوص طبقه محروم گرفتار مشکلاتی مانند گرانی و تورم هستند.

او مسئله دوم جامعه را بیکاری دانست و با بیان اینکه بسیاری از کارگران ساده امروزه به خاطر شرایط اقتصادی نمی‌توانند سر کار بروند، مسکن را از دیگر مشکلات مردم برشمرد و گفت: هم موضوع ساخت و ساز مسکن و هم قیمت بالای اجاره بسیار به مردم فشار می‌آورد.

امام جمعه اقلید گفت: بسیاری به ما می‌گویند برای تغییر منزل اقدام کرده‌ایم ولی هرجا که سر می‌زنیم اجاره‌بها چندین برابر شده است. کسی که بخواهد ازدواج کند و علاوه بر مسکن بخواهد منزل هم تهیه کند مشکلش بیشتر می‌شود. بالا رفتن قیمت ها فشار مضاعفی را بر مردم وارد کرده است. پس باید مردم در انتخاب خود دقت کنند تا فردی به تمام معنا اصلح و متعهد را انتخاب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات رياست جمهوري امام جمعه اقلید امام جمعه اقلید انتخاب کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار جمعی از مسئولان و نیرو‌های سپاه شهرستان صومعه سرا، با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر لزوم تلاش مجدانه برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم تاکید کرد و افزود: این مهم در بستر وحدت رویه بین مجموع خدمتگزاران و دست اندرکاران حاکمیتی محقق می‌شود.

نماینده‌ی ولی فقیه در گیلان همچنین به تلاش مذبوحانه‌ی دشمنان برای تخریب و سیاه نمایی عملکرد نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: این روند با برجسته کردن دستاورد‌ها و پیشرفت‌های عظیم ۴۵ سال گذشته قابل پیشگیری ست.

امام جمعه‌ی رشت همچنین با اشاره به نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح در قبال اسرائیل غاصب، این دستاورد را مرهون وحدت وهمدلی مجموع نیرو‌های مسلح کشور درظل منویات داهیانه‌ی رهبر معظم انقلاب دانست واضافه کرد: عملیات «وعده‌ی صادق» نقطه‌ی عطفی در روند مواجهه با جنایات ددمنشانه‌ی رژیم کودک کش صهیونیستی بود که هیمنه‌ی اسراییل غاصب را در دنیا شکست.

در ادامه‌ی این دیدار حجت الاسلام و المسلمین جلالی، امام جمعه‌ی صومعه سرا هم گزارشی از روند برگزاری نشست‌های فرهنگ عمومی وقرارگاه عفاف وحجاب در این شهرستان ارایه کرد و تلاش برای حفظ ارزش‌ها را بهترین شیوه‌ی پاسداشت دستاورد‌های نظام و انقلاب دانست.

دیگر خبرها

  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند | دولت با گفتمان ایدئولوژیک، درکی از مشکلات ندارد
  • آزاد ارمکی: رئیسی هر آرزویی می‌کند کسی به آن اعتنا نمی‌کند
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات‌رییسه مجلس آینده