Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران در صحن علنی شورای شهر اظهار کرد: تذکر بنده به رییس جمهور محترم است.

وی ادامه داد: قانون انتخابات و تشکیلات شورای شهر و روستا بخش محدودی از فصل هفتم و اصول متعدد قانون اساسی را به مرحله اجرا و تحقق رسانده، اما هنوز مدیریت یکپارچه شهری و منابع پایدار به قانون تبدیل نشده و حمایت از این رکن قانون اساسی، صورت جدی به خود نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در انتخابات دوره ششم رویه‌ای اغاز شد که کیان شورا‌ها و روح قانون اساسی مورد تعرض قرار گرفت و بهترین چهره‌های خدوم، پاکدست و مورد اعتماد از گردونه انتخابات حذف شدند.

میرلوحی گفت: خدمتگزاران مردم در شورای شهر تهران و بسیاری دیگر از چهره‌ها منتظر بذل توجه در اجرای جنابعالی اصل ١١٣ قانون اساسی هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر انتخابات قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است

فرماندار ملایر ضمن تاکید بر برگزاری پرشور دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سلمان اسماعیلی امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر اظهار کرد: به امید خدا با حضور پرشور مردم در این عرصه مهم، برگ زرینی به دفتر افتخارات دیار ۱۱۰۰ شهید پرور ملایر افزوده خواهد شد.

وی افزود: واجدین شرایط جهت شرکت در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ به قبل هستند و همه کسانی که دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه ملایر رأی داده یا اصلاً رأی ندادند می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در ملایر شرکت کنند.

فرماندار ملایر ادامه داد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر به صورت تمام الکترونیک در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد تا تکلیف دومین کرسی نمایندگی شهرستان در مجلس شورای اسلامی تعیین شود.

کد خبر 744940

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند
  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید
  • پایگاه های آمریکا در تیررس موشک های دوربرد و نقطه زن ایران /در مقابل تعرض به تمامیت ارضی مان از خود دفاع خواهیم کرد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در ملایر اندیشیده شده است
  • پایگاه ها آمریکا در تیررس موشک های دوبرد و نقطه زن ایران /در مقابل تعرض به تمامیت ارضی مان از خود دفاع خواهیم کرد