Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از قشم، مصطفی مازندرانی با بیان این مطلب افزود: رفع تصرف این اراضی که ارزش تقریبی آنها بالغ بر۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و درمعیت مامورین پلیس مرزی دریایی سوزا و همکاری شایان دهیار روستا انجام شد.
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: عملیات رفع تصرف  و تخریب محصور چوبی این اراضی،  از سوی ماموران این یگان بدون حادثه یا مشکلی انجام و تابلو هشدار نیز در آن محل نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی دریابانی و دهیار روستای رمچاه و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1524725

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، گفت: با تلاش‌های همکاران حقوقی، رؤسای شهرستان‌ها و همکارانم در یگان حفاظت اراضی تنها در فروردین‌ماه سال جاری ۳۰ هکتار از اراضی ملی رفع تصرف شده است.

وی افزود: این رفع تصرفات به‌صورت فوری و با حکم قضائی بوده که تعداد آن ۲۱۸ مورد گزارش شده است. موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران، دماوند، پردیس، رباط‌کریم، ملارد و اسلام‌شهر بوده است.

کد خبر 6085665 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • رفع تصرف ۱۲۶ هزار مترمربعی اراضی ملی در خوزستان
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد