Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@08:59:53 GMT

برگزاری تمرین عراق با منفی شدن تست کرونا

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۰۴۹

برگزاری تمرین عراق با منفی شدن تست کرونا

آخرین تست کرونای تمامی بازیکنان تیم ملی عراق پیش از بازی با ایران منفی شد و روز گذشته نیز تمرین این تیم با تمامی بازیکنان برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه بغداد الیوم عراق خبر داد صبح شنبه نتیجه آخرین تست کرونای بازیکنان تیم ملی این کشور پیش از بازی با ایران اعلام شد که در نتیجه آن، تمامی آزمایشات منفی بود و بازیکنان نیز مشکلی برای همراهی تیمشان در نبرد حساس با ایران نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از منفی شدن تست های به عمل آمده، تمرین تیم ملی عراق در استادیوم حمد اسپرت سیتی در منامه برگزار شد که در این جلسه تمرینی تمامی بازیکنان عراق از جمله علی فائز که به تازگی ویروس کرونا را شکست داده است، حضور داشتند.    
همچنین امجد عطوان و علاء موهاوی که به دلیل دو کارته شدن در بازی با هنگ کنگ غایب بودند، در این جلسه تمرینی در کنار سایر عراقی ها به انجام تمرینات مشغول بودند.
دیدار تیم های ملی ایران و عراق روز سه شنبه در استادیوم المحرق بحرین برگزار می شود. شاگردان اسکوچیچ در صورت کسب پیروزی، به صورت مستقیم راهی مرحله بعد می شوند و در صورت تساوی، باید منتظر توقف حداقل 2 تیم از رقبای خود باشند.     عراق تیم ملی عراق

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق تیم ملی عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرم مطهر رضوی با ۱۶ برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت:  این برنامه‌های قرآنی  شامل محافل قرآنی، ترتیل خوانی، تلاوت بین المللی، جلسات تفسیر و  ویژه خواهران و نوجوانان به صورت شبانه روزی و مستمر در حرم مطهر رضوی در حال برگزاری است.

 فیضی افزود: چهار برنامه مناجات خوانی را که هر شب در رواق حضرت امام خمینی (ره)، شبستان مسجد گوهرشاد، صحن آزادی و مقبره شیخ حر عاملی برگزار می‌شوداز این برنامه‌ها عنوان کرد.

وی گفت: امسال  با استفاده از از تجربیات سال‌های گذشته در برنامه‌های شب‌های قدر نیز  مراسم ویژه‌ای در رواق امام خمینی (ره) برای عموم زائران و بویژه زائران اردو و عرب زبان برگزار می‌شود.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی برگزاری نماز‌های جماعت به صورت گسترده را از دیگر برنامه‌های این ایام برشمرد.

دیگر خبرها

  • لایحه نحوه برگزاری تجمعات به کجا رسید؟
  • «لایحه نحوه برگزاری تجمعات» به کجا رسید؟
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا؛ هدیه داویدز به قلعه‌نویی
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا
  • استارت تمرینات تیم ملی فوتبال در حضور داویدز
  • عکس| اسطوره یوونتوس در تمرین تیم ملی ایران
  • آغاز اردوی تیم ملی؛ بازیکنان آمدند
  • کدام استقلالی‌ها امشب از ایران خارج می‌شوند؟
  • ملاک برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها ابلاغیه وزارت علوم است / تمامی کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود
  • حرم مطهر رضوی با ۱۶ برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان