Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-19@07:27:30 GMT

«پارک ملت» روی موج انتخابات می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۰۵۰

«پارک ملت» روی موج انتخابات می‌رود

ویژه برنامه «پارک ملت» در گفتگو با افراد تاثیرگذار در افکار عمومی و تحلیل ترندهای فضای مجازی در حوزه انتخابات روی آنتن می‌رود.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، «پارک ملت»، کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران، با استقبال از برگزاری انتخابات در تلاش است تا در افزایش مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه از سه شنبه ۲۵ خردادماه به مدت سه روز از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۲۵ روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز پخش می شود.

«پارک ملت» مجله ای ترکیبی با رویکرد خبری تحلیلی در حوزه انتخابات است که همراه با گفتگو با افراد تاثیرگذار در افکار مردم و همین طور گزارش از شهرهای مختلف استان تهران طراحی شده است.

این برنامه با بخش هایی چون مستند خبری، گزارش و نمایش همراه با موسیقی های شاد و حماسی، بخش طنز و انعکاس انتظارات مردم از دولت آینده و شوراهای شهر و روستا روی آنتن رادیو تهران می رود.

در بخشی با عنوان «رصد»، اعتبارزدایی از رسانه های بیگانه و تحلیل ترندهای فضای مجازی در حوزه انتخابات مطرح و بررسی خواهد شد.

ایجاد نشاط و امید به آینده در مردم، مستند خبری با موضوع انتخاب درست و مدیریت اجرایی قوی و پخش موسیقی زنده با حضور هنرمندان و مخاطبان در استودیو از دیگر بخش های ویژه برنامه انتخاباتی رادیو تهران است.

شفافیت و گفتگوی بی پرده با افراد شاخص و سلبریتی ها در حوزه انتخابات و تعامل با مخاطبان و مصاحبه های مردمی در سطح استان تهران یکی از شاخصه های ویژه برنامه «پارک ملت» است.

عواملی که با این برنامه همکاری می کنند عبارتند از تهیه کننده: مریم سادات آصفی، مجری: محمد حسین هاشمی، بازیگر طنز: حمید پارسا، گزارشگر: مهدی اسماعیلی، نویسنده: مهرشاد مرتضوی، هماهنگی: غزال عمیدی، آیتم ساز: فاطمه عبدالوند و زهرا رمضانی، ارتباطات: محمدعلی قلندری.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایت WWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. همچنین این رادیو در محدوده استان تهران از طریق موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز پخش می شود.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پارک ملت رادیو انتخابات 1400 حوزه انتخابات رادیو تهران پارک ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر فرنگ در رادیو صبا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  «شهر فرنگ» جنگی مفرح با نمایش‌های طنز رادیویی است. پخش ویژه این برنامه از ۲۹ اسفند از رادیو صبا آغاز می‌شود.

این برنامه با نگاهی طنز به نقد مسائل اجتماعی، اقتصادی و ورزشی می‌پردازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می شود/ انتخابات تهران تمام الکترونیک است
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/ انتخابات تهران تمام‌الکترونیک است
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/ انتخابات تهران تمام الکترونیک است
  • شهر فرنگ در رادیو صبا
  • اعلام برنامه‌های تبلیغاتی شبکه سهند در دور دوم انتخابات مجلس
  • برنامه های تبلیغاتی دور دوم انتخابات در شبکه سهند
  • تایید انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر/ انتخابات تهران تائید شد
  • تبدیل دره فرحزاد به اکو پارک/ سازمان گردشگری شهرداری تهران تاسیس خواهد شد
  • تهران «شهر رمضان» شد/ پخش از شبکه‌های مختلف سیما