Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@11:45:41 GMT

بررسی وضعیت لیست بندی های انتخاباتی شورای شهر در قم

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۰۵۶

بررسی وضعیت لیست بندی های انتخاباتی شورای شهر در قم

ایسنا/قم ایسنای قم در نشستی با حضور فعالان جریان دانشجویی و طلاب استان قم به لیست بندی های خاص در انتخابات شورای شهر در استان قم نظری تحلیلی می اندازد.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خبرگزاری ایسنا قم در نظر دارد که نگاهی تحلیلی به لیست بندی های خاص در استان و در زمینه انتخابات شورای شهر بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مساله از این حیث اهمیت بیشتری پیدا می کند که در سالهای گذشته یک لیست واحد منتسب به جریان سیاسی اصولگرایی حاکم مطلق انتخابات در استان قم بود و در سالهای اخیر این لیست بندی خاص باعث شد که تلاش های بسیاری برای ورود به این لیست صورت گیرد. 

این کار تا جایی پیش رفت که امسال جریانات معارض و مخالف بسیاری با لیست واحد جریان اصولگرایی در استان شکل گرفت. این جریانات عمدتا منتسب به جریان اصولگرایی و نواصولگرایی و جمعیت های جوان انقلابی است. همه این گروه ها به دنبال شکستن لیست واحد هستند. در همین رابطه توجیهات خاص و متعددی هستند که بررسی و توجه به آنها می تواند باب جدیدی در حوزه شکل گیری شاکله جدید سیاسی و تصمیم سازی و نخبگای در استان باز کند.

در همین راستا نشستی با حضور فعالان دانشجویی و طلاب به همت خبرگزاری ایسنا برگزار می شود و شکل بندی های جدید سیاسی در استان به خصوص لیست واحد شورای شهر بررسی می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شوراي شهر انتخابات منطقه قم لیست بندی لیست واحد شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأیید ۱۰ حوزه انتخابیه گیلان/ صومعه سرا در مرحله بررسی است

جواد شفیعی ثابت، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: صحت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۰ حوزه انتخابیه از ۱۱ حوزه استان، از سوی شورای نگهبان تأیید شده است.

او با اشاره به اینکه فقط نتیجه حوزه انتخابیه صومعه سرا باقیمانده است، افزود: بررسی‌ها در مورد این حوزه انتخابیه ادامه دارد و زمانی که شورای نگهبان به جمع‌بندی برسد نتیجه آن اعلام خواهد شد.

مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان تصریح کرد: رشت و خمام، آستارا، آستانه اشرفیه، بندر انزلی، رودبار، لنگرود، رودسر و املش، تالش، رضوانشهر و ماسال، فومن و شفت، لاهیجان و سیاهکل حوزه‌های انتخابیه این استان است که صحت انتخابات در این حوزه‌ها تأیید شده است.

استان گیلان در مجلس شورای اسلامی ۱۳ صندلی نمایندگی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • چه کسی آدرس سیدمحمود نبویان را به «فرشته بخت» داد؟ /ماجرای یک قهر و آشتی انتخاباتی
  • احراز تخلف انتخاباتی در لنجان/تایید کلی انتخابات خبرگان
  • اعتراض شدید برادر امام خمینی به انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی در خمین
  • تأیید ۱۰ حوزه انتخابیه گیلان/ صومعه سرا در مرحله بررسی است
  • حوزه انتخابیه صومعه سرا هنوز در مرحله بررسی
  • آیا کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟
  • «دشمن شکنی یا جمعه‌بازار خرید و فروش رای»؛ آیا کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟
  • «دشمن شکنی یا جمعه‌بازار خرید و فروش رای» / آیا کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟
  • کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟
  • از کاندیداها اصرار از شورای نگهبان انکار؛ کد ملی زمینه ساز تخلف انتخاباتی شد؟