Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: تمام مراکز مشاوره که از سازمان بهزیستی مجوز ندارند و از دستگاه دولتی دیگر یا از سازمان روانشناسی مجوز دارند نیز موظف‌اند، در ۶ ماه آینده مجوز را تطبیق داده و آن را از بهزیستی دریافت کنند.

به گزارش ایمنا، بهزاد وحیدنیا، با بیان اینکه بعد از ۱۷ سال از تأسیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور و چالش‌های بین‌بخشی که وجود داشته، طی توافقات اخیر مکتوب سازمان بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور برای تمکین به قوانین و ساماندهی خدمات مراکز مشاوره و خدمات فردی روانشناختی توافق‌نامه‌ای نوشته شد، اظهار کرد: برای صراحت هر چه بیشتر امر و پایداری توافقات، نمایندگان شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، رئیس سازمان روانشناسی و رئیس سازمان بهزیستی این توافق‌نامه را امضا کردند که به رؤیت و تأیید بازرسین هر دو مجموعه نیز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره توافق‌نامه مذکور گفت: بر اساس این توافق‌نامه، همه افرادی که قصد دارند کار فردی در حوزه روانشناسی انجام دهند و یا وارد کار حرفه‌ای شوند، معرفی می‌شوند تا پروانه فردی و شماره نظام را از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره دریافت کنند و همه مراکز مشاوره و روانشناسی که از سازمان بهزیستی مجوز دریافت نکرده‌اند و از دستگاه دولتی دیگر یا از سازمان روانشناسی مجوز دارند موظف‌اند، طی ۶ ماه آینده مجوز را تطبیق داده و آن را از سازمان بهزیستی دریافت کنند.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه توافق شده تا قانون محور کار باشد، افزود: باید همه مراکز و همه متقاضیان جدیدی که حتی دارای پروانه نظام فردی، از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور هستند، طی ۶ ماه از سازمان بهزیستی مجوز دریافت کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 500192

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صدور مجوز مراکز مشاوره پروانه نظام روانشناسی مراکز مشاوره و روانشناسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور سازمان بهزیستی سازمان روانشناسی مراکز مشاوره دریافت کنند توافق نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، تهمتن عبداللهی گفت: تا کنون از تعداد ۴۵هزار و ۴۵۵ مجوز معتبر کاغذی در استان تعداد ۹هزار و ۷۷۶ مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.  
وی افزود:بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، صاحبان همه مجوز‌های قدیمی و کاغذی باید، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.
عبداللهی گفت:متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت ️از طریق گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • مدارک مالی پرسپولیس از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تایید شد
  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
  • مهر تأیید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس