Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: تمام مراکز مشاوره که از سازمان بهزیستی مجوز ندارند و از دستگاه دولتی دیگر یا از سازمان روانشناسی مجوز دارند نیز موظف‌اند، در ۶ ماه آینده مجوز را تطبیق داده و آن را از بهزیستی دریافت کنند.

به گزارش ایمنا، بهزاد وحیدنیا، با بیان اینکه بعد از ۱۷ سال از تأسیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور و چالش‌های بین‌بخشی که وجود داشته، طی توافقات اخیر مکتوب سازمان بهزیستی و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور برای تمکین به قوانین و ساماندهی خدمات مراکز مشاوره و خدمات فردی روانشناختی توافق‌نامه‌ای نوشته شد، اظهار کرد: برای صراحت هر چه بیشتر امر و پایداری توافقات، نمایندگان شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، رئیس سازمان روانشناسی و رئیس سازمان بهزیستی این توافق‌نامه را امضا کردند که به رؤیت و تأیید بازرسین هر دو مجموعه نیز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره توافق‌نامه مذکور گفت: بر اساس این توافق‌نامه، همه افرادی که قصد دارند کار فردی در حوزه روانشناسی انجام دهند و یا وارد کار حرفه‌ای شوند، معرفی می‌شوند تا پروانه فردی و شماره نظام را از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره دریافت کنند و همه مراکز مشاوره و روانشناسی که از سازمان بهزیستی مجوز دریافت نکرده‌اند و از دستگاه دولتی دیگر یا از سازمان روانشناسی مجوز دارند موظف‌اند، طی ۶ ماه آینده مجوز را تطبیق داده و آن را از سازمان بهزیستی دریافت کنند.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه توافق شده تا قانون محور کار باشد، افزود: باید همه مراکز و همه متقاضیان جدیدی که حتی دارای پروانه نظام فردی، از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور هستند، طی ۶ ماه از سازمان بهزیستی مجوز دریافت کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 500192

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صدور مجوز مراکز مشاوره پروانه نظام روانشناسی مراکز مشاوره و روانشناسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور سازمان بهزیستی سازمان روانشناسی مراکز مشاوره دریافت کنند توافق نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظام ملی بهره وری سال آینده رونمایی خواهد شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،میر سامان پیشوایی افزود : خوشبختانه مجموعه اتفاقاتی که در سال ۱۴۰۲  و زیست‌بوم بهره‌وری در کشور افتاد موجب شد رشد نقدینگی تا حدی  کنترل شود و تورم نسبت به پارسال کاهش یابد. طبق برآورد‌های نه ماهه سازمان ملی بهره‌وری ایران از کشور، تا پایان سال ۱۴۰۲، انتظار رشد اقتصادی حدود ۶ درصدی و رشد بهره‌وری بیش از ۳ درصدی را داریم.

وی گفت :سازمان ملی بهره‌وری ایران از ابتدای دولت مردمی، ۵ رویکرد تحولی را برای حوزه بهره‌وری کشور اتخاذ کردکه نخستین و مهمترین این رویکرد‌ها «بازتعریف سازمان ملی بهره‌وری ایران» به‌عنوان یک نهاد تنظیم‌گر در حوزه بهره‌وری بود.

رئیس سازمان ملی بهره وری افزود : مهمترین موضوع ناظر به آینده در کشور، تحقق بند اول سیاست‌های کلی برنامه هفتم بود که توسط رهبری ابلاغ شد. در این بند رشد اقتصادی مبتنی بر بهره‌وری به‌عنوان هدف کلی و محور  و اولویت اصلی برنامه معرفی و در این راستا، سندی در قالب «نظام ملی بهره‌وری» تدوین شد که ابتدای سال آینده رونمایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تسریع و تسهیل‌گری در صدور مجوز‌های ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر با پیگیری‌های ساتبا
  • جایگزینی باغ‌های آذربایجان‌غربی در دستور کار جهادکشاورزی است
  • ویسی مجوز حضور در دربی را دریافت کرد
  • لزوم استفاده باغداران از نهال های شناسنامه دار و استاندارد
  • اسبقیان: مشکلی برای صدور مجوز استقلال و پرسپولیس وجود ندارد
  • ◄ تسهیل مجوز شرکت‌ های حمل و نقل کالا؛ ضرورتی برای مقابله با انحصار
  • نظام ملی بهره وری سال آینده رونمایی خواهد شد
  • مراکز خدمات رسان در طرح عیدانه ارزیابی می‌شود
  • بهره مندی ۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی استان همدان
  • قوانین و اساسنامه مناطق آزاد مانع اتصال به درگاه ملی مجوزها