Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@06:40:49 GMT

کادر فنی تیم ملی؛ استرس بی استرس!

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۰۸۲

بی تعارف بازی با عراق همانند بازی با بحرین برای تیم ملی مهم و سرنوشت ساز است و در صورت عدم دست یابی به سه امتیاز آن صعود به دور بعدی مقدماتی جام جهانی به چالش کشیده می شود. 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات خوب در اردوی تیم ملی؛ کادر فنی به جای ایجاد استرس برای ملی پوشان سعی در شادابی تمرینات دارد و اینکه آنها را به این باور برساند که تیم ملی در حالت عادی توانایی شکست عراق را دارد و به جای اینکه نگران این موضوع باشد بهتر است سعی کند با تمرین خوب برای این بازی مهم آماده شود و در نهایت در زمین فوتبال با آرامش و خونسردی فوتبال کند و حریف را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در بازی با بحرین صرف نظر از دقایق اولیه که تیم ملی کمی شتاب زده بود و سعی می کرد خیلی زود توپ را از منطقه ی یک سوم دفاعی دور کند و سریع پاس آخر بدهد نبض بازی را در اختیار گرفت و با آرامش بازی کرد و در نهایت مزد برتری خود را با سه گل گرفت. از همه مهمتر اصرار روی تاکتیک از پیش تعیین شده بود. عدم اعتراض به داوری و تن ندادن به حاشیه ها مزید بر علت شده بود تا تیم ملی کار خود را دنبال کند و در نهایت به آنچه می خواهد برسد. این را کمتر در تیم ملی دیده بودیم و این یک حسن است. 

 

کادر فنی تیم ملی به خوبی نقش خود را در القای آرامش به تیم ملی ایفاء کرده است. در حساس ترین شرایط هم تیم ملی باید در زمین فوتبال خوب بازی کند تا به آنچه که ترسیم کرده برسد و این تنها با بازی خوب در آرامش به دست می آید. کادر فنی تیم ملی به جای اینکه عراق را برجسته کنند این باور را به ملی پوشان داده اند که در صورت  ارایه بازی مبتنی بر توان از سد حریف خواهند گذشت  و تنها لازم است در زمین بازی با همه ی توان فوتبال کنند. پیش از بازی با عراق هیچ ناراحتی و استرسی برای کادر فنی تیم ملی معنی ندارد. این عراق است که باید از رویارویی با ستاره های ایرانی هراس به دل راه دهد. کادر فنی تیم ملی کار را بدون استرس پیش می برد. این یک هنرمندی است.

 

 

تیم ملی ایران وحید هاشمیان (مربی) دراگان اسکوچیچ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران وحید هاشمیان مربی دراگان اسکوچیچ سرمربی کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی نسب: من پاسخ سوال نمی‌دهم؛ تحریمم کردید، دو شب از استرس خوابم نبرد! / فیلم

کنایه‌های هاشمی نسب در کنفرانس مطبوعاتی: من پاسخ سوال نمی‌دهم، به هر حال تحریمم!

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • ستاره یوونتوس فیفادی مارس را از دست داد
  • بی‌خوابی؛ علل و درمان آن
  • چشمی: یکسری مشکلات فنی داریم و باید آن را حل کنیم/ به نظر کادر فنی تیم ملی احترام می‌گذارم+فیلم
  • آاس رم 1-0 ساسولو؛ سه امتیاز شیرین اما با استرس
  • آیا جویدن آدامس استرس را از بین می‌برد؟
  • دیار دلاورمردان ایران‌زمین میزبانی شایسته برای مهمانان نوروزی
  • خبر بد برای بایرن مونیخ و انگلیس؛ هری کین مصدوم شد! / عکس
  • هاشمی‌نسب: در این دو شب نخوابیدم و استرس داشتم
  • هاشمی نسب: من پاسخ سوال نمی‌دهم؛ تحریمم کردید، دو شب از استرس خوابم نبرد! / فیلم
  • بازی واشنگتن با معافیت تحریمی ایران