Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-19@11:54:29 GMT

پخش برنامه رواق از شبکه افق

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۰۸۴

پخش برنامه رواق از شبکه افق

تهیه کننده برنامه رواق از پخش این برنامه در شبکه افق در دهه کرامت خبر داد.

حمید صابونی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: در دهه مبارک کرامت، برنامه ای با نام رواق از شبکه افق پخش خواهد شد و برخی از موضوعات و تولیدات رضوی را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

وی افزود: این برنامه از تاریخ یکشنبه ۲۲ خرداد ماه از ساعت ۷ الی ۷:۳۰ و با اجرای آقای شهرام شکیبا در شبکه افق پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید صابونی با اشاره به این نکته که برخی از موضوعات تاریخی مرتبط با حضور امام رضا(ع) در ایران نیز در برنامه رواق مورد بررسی قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: آقای دکتر محمدحسین رجبی دوانی بخش تاریخی را اجرا خواهد نمود.

وی درخصوص دیگر قسمت های برنامه رواق تصریح کرد: مهمانان مختلفی از قشر هنرمند و شاعر و جانبازان دفاع مقدس و خانواده محترم شهدای مدافع حرم نیز به این برنامه دعوت و با آنها گفتگوهایی حول محور امام رضا(ع) انجام خواهد شد.

صابونی خاطرنشان ساخت: بررسی و معرفی تولیدات امام رضایی ویژه نامه رواق روزنامه قدس نیز بخش دیگری از این برنامه تلویزیونی را تشکیل می دهد که با همکاری مدیران مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی انجام خواهد شد.

گفتنی است پخش این برنامه تا شب میلاد امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.  

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شبکه افق برنامه رواق دهه کرامت برنامه رواق خواهد شد شبکه افق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بیمارستان امام خمینی مهاباد به دستگاه انژکتور سی تی اسکن

????عکس آرشیوی است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: با خرید و راه‌اندازی این دستگاه از ارجاع بیماران نیازمند سی تی آنژیو به شهرهای دیگر جلوگیری خواهد شد.

امید صادق‌امیری گفت: وجود این دستگاه یکی از ضروریات بیمارستان بود که با پیگری مداوم مسئولین شبکه بهداشت و درمان مهاباد توسط دانشگاه علوم پزشکی ارومیه با اعتباری بالغ بر ۹میلیارد ریال خریداری و در اولین فرصت نصب و راه‌اندازی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بررسی حقوقی حواشی مربوط به حوزه علمیه امام خمینی (ره) + فیلم
  • بررسی حقوقی حواشی مربوط به حوزه علمیه امام خمینی (ره)
  • تجهیز بیمارستان امام خمینی مهاباد به دستگاه انژکتور سی تی اسکن
  • امام جمعه موقت تهران خواستار بررسی دقیق تخلف حوزه علمیه امام خمینی (ره) شد
  • نقشه برداری روستا‌ها و شهرک‌های اقماری جهت طراحی خطوط آب و فاضلاب در شیراز
  • ۲۰ برنامه قرآنی و مناجات خوانی هر روز در حرم رضوی برگزار می شود
  • کتاب «وحیانیت و عقلانیت عرفان از دیدگاه امام خمینی (ره)» به چاپ دوم رسید
  • حرم مطهر رضوی با ۱۶ برنامه قرآنی در ماه مبارک رمضان
  • رواق امیرالمؤمنین(ع) اولین صحن دوسطحی حرم مطهر رضوی 
  • پخش ۴۵ ساعت برنامه رادیو و تلویزیونی در حرم مطهر رضوی