Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک قطعه از اراضی خالصه دولتی واقع در محدوده خارج از طرح هادی روستای رمچاه به مساحت 10 هکتار از سوی این یگان رفع تصرف شد.

به گزارش برنا از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، مصطفی مازندرانی با بیان این مطلب افزود: رفع تصرف این اراضی که ارزش تقریبی آنها بالغ بر100 میلیارد ریال برآورد شده است، وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و درمعیت مامورین پلیس مرزی دریایی سوزا و همکاری شایان دهیار روستا انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: عملیات رفع تصرف  و تخریب محصور چوبی این اراضی،  از سوی ماموران این یگان بدون حادثه یا مشکلی انجام و تابلو هشدار نیز در آن محل نصب شد.  

مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی دریابانی و دهیار روستای رمچاه و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا انقلاب قشم حقوق منطقه آزاد قشم حفاظت از اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۴ هزار متر مربع اراضی ملی در کرمان

سردار ناصر فرشید با اشاره به آزادسازی اراضی ملی در کرمان گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر تصرف اراضی ملی در یکی از نقاط شهر کرمان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام بررسی‌های لازم متوجه شدند، فردی با سند سازی اقدام به تصرف بخش زیادی از زمین‌های دولتی کرده است.

وی افزود: بدین منظور ضمن هماهنگی قضائی و با همکاری کارشناسان اداره راه و شهرسازی و منابع طبیعی و اخذ استعلامات حوزه اسناد و مدارک، مشخص شد ۴ هزار متر مربع زمین که کارشناسان ارزش آن رابالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند با تنظیم و جعل سند تصرف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: بدین منظور با پی جویی‌های بعدی ماموران مشخص شد، زمین تصرف شده متعلق به یک نهاد دولتی می‌باشد که بدین منظور متهم دخیل در زمین خواری دستگیر و با معرفی به مراجع قضائی از تضییع حق بیت المال و زیان‌های بسیاری که در انتظار خریداران بود، جلوگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آماده باش یگان حفاظت اراضی ملی استان در نوروز
  • افزایش فعالیت واحد‌های گشت حفاظت از اراضی کشور در ایام نوروز
  • فعالیت‌ واحدهای گشت حفاظت از اراضی کشاورزی در ایام نوروز افزایش می یابد
  • افزایش فعالیت‌ واحدهای گشت حفاظت از اراضی کشاورزی در ایام نوروز
  • رفع تصرف ۳۵هزار مترمربع از اراضی زراعی در لرستان
  • کمین سودجویان و زمین‌خواران برای ‌تصرف ‌اراضی ملی و دولتی در ایام نوروز
  • آماده‌باش یگان حفاظت اراضی ملی سیستان و بلوچستان در تعطیلات نوروز
  • تلاش شبانه روزی برای مقابله با زمین خواری اراضی دولتی
  • آزادسازی ۴ هزار متر مربع اراضی ملی در کرمان
  • ۴۸ تیم یگان حفاظت جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی برای نظارت بر اراضی فعال شد