Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@06:59:53 GMT

فرنگی‌کاران برتر پنج وزن نخست مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۱۰۸

فرنگی‌کاران برتر پنج وزن نخست مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان از دیروز (شنبه) در شهر ورشو در حال برگزاری است و امروز با برگزاری مسابقات پنج وزن دوم به پایان می‌رسد.

در روز نخست این رقابت‌ها ۳ نماینده کشورمان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به میدان رفتند که امین میرزازاده به مدال طلا دست یافت، علی اکبر یوسفی صاحب مدال نقره شد و امیر قاسمی منجزی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز دوم این مسابقات نیز محمدهادی ساروی و مهدی بالی دو نماینده کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم به میدان می‌روند.

اسامی نفرات برتر پنج وزن نخست این مسابقات به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: با توجه به ثبت نام یک نفر، در این وزن رقابت برگزار نشد.
۶۷ کیلوگرم: ۱- مورات فیرات (ترکیه) ۲- محمد السید (مصر) ۳- بوهدان کورنیوک (اوکراین) و المورات تاسمورادوف (ازبکستان)
۷۷ کیلوگرم: ۱- ابوزید مانتسیگوف (روسیه) ۲- تاماس لوای (مجارستان) ۳- یاساف زینالوف (اوکراین) و رومن ولاسوف (روسیه)
۸۲ کیلوگرم: ۱- جالگاسبای بردیموراتوف (ازبکستان) ۲- یاروسلاو فیلچاکوف (اوکراین) ۳- رفیق حسین اف (آذربایجان) و الکس کسیدیس (سوئد)
۱۳۰ کیلوگرم: ۱- امین میرزازاده (ایران) ۲- علی اکبر یوسفی (ایران) ۳- ادوارد پاپ (آلمان) و مومینجان عبداله یف (ازبکستان) … ۱۳- امیر قاسمی منجزی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی فرنگی لهستان تورنمنت بين المللي کشتی فرنگی لهستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز شاگردان محمدی در تورنمنت ترکیه/ ۳ طلا و یک نقره فرنگی‌کاران ایران

در پایان روز نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام قهرمانان ترکیه، آزادکاران ایران به ۴ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز رسیدند و فرنگی‌کاران ایران نیز صاحب ۳ طلا و یک نقره شدند.

به گزارش ایسنا، در پایان روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام قهرمانان ترکیه، آزادکاران ایران در اوزان ۵۷، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم، صاحب ۴ مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز شدند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم علی مومنی پس از کسب دو پیروزی مقابل رقبای خود راهی فینال شد. وی در این مسابقه با نتیجه ۵ بر ۳ حریف خود را شکست داد و طلایی شد.

علی یحیی پور دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از پیروزی در دو مسابقه به نیمه نهایی رسید. وی در این مرحله مغلوب کشتی گیری از قرقیزستان شد و راهی رده بندی شد. یحیی پور در این دیدار حریف خود را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد و به نشان برنز رسید.

در وزن ۷۰ کیلوگرم علی کرمپور پس از پیروزی در سه مسابقه راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با پیروزی مقابل حریف خود راهی فینال شد. کرمپور در فینال حریف خود را ضربه فنی کرد و به مدال طلا رسید.

در وزن ۷۹ کیلوگرم مجید باقری پس از پیروزی در دو مسابقه در مرحله نیمه نهایی در مقابل مسعود آسترکی دیگر نماینده کشورمان در این وزن به پیروزی رسید و فینالیست شد.

باقری در فینال با نتیجه ۸ بر صفر حریف خود از کشور ترکیه را مغلوب کرد و صاحب گردن آویز طلا شد. آسترکی دیگر نماینده کشورمان نیز در دیدار رده بندی ۸ بر ۵ کشتی گیری از آذربایجان را شکست داد و برنزی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم آرین سجادی پس از پیروزی در مقابل حریفش راهی نیمه نهایی شد. وی با مغلوب کردن حریف خود راهی فینال شد. ابوالفضل بابالو دیگر نماینده کشورمان نیز که در آنسوی جدول قرار دارد با یک پیروزی به نیمه نهایی رسید.

وی در این مرحله از سد کشتی گیری از ترکیه گذشت و فینالیست شد. بابالو در فینال با نتیجه ۸ بر ۵ سجادی را مغلوب و به مدال طلا رسید.

همچنین در کشتی فرنگی، نمایندگان ایران در ۴ وزن نخست صاحب ۳ طلا و یک نقره شدند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم علی احمدی وفا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم کشتی گیری از ترکیه را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. سروش خواجه امیری دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از استراحت در دور اول، دور دوم کشتی گیر ترکمنستان را شکست داد.

دو نماینده کشورمان در مرحله نیمه نهایی رو در روی هم قرار گرفتند که علی احمدی وفا موفق شد با شکست خواجه امیری فینالیست شود. احمدی وفا در این دیدار حریف خود را شکست داد و طلایی شد. خواجه امیری نیز در دیدار رده بندی مغلوب حریف خود شد و دستش از مدال کوتاه ماند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدمتین سالمی در دور اول کشتی گیری از ترکیه را شکست داد. وی پس از شکست حریفان راهی فینال شد. سالمی در فینال مغلوب حریف ترکیه ای خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علیرضا عبدولی در کشتی نخست از سد حریفی از ازبکستان گذر کرد. وی پس از شکست حریفان راهی فینال شد. وی در این دیدار مقابل حریفی از ازبکستان به پیروزی رسید و طلایی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم حمیدرضا کشتکار دور اول کشتی گیر ترکیه را شکست داد. وی در دور دوم حریفی از ازبکستان را مغلوب کرد. کشتکار با پیروزی در مرحله نیمه نهایی راهی فینال شد.

وی در دیدار نهایی حریف ترکیه ای را شکست داد و صاحب گردن آویز طلا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی با اقتدار تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان ایران
  • قهرمانی با اقتدار تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان ایران در جام قهرمانان ترکیه
  • اعزام فرنگی کاران خوزستان به مسابقات قهرمانی آسیا
  • تداوم درخشش فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه
  • فرنگی کاران خوزستانی در ترکیه خوش درخشیدند
  • ۳ مدال حاصل درخشش فرنگی‌کاران جوان خوزستانی در روز دوم مسابقات بین‌المللی
  • قهرمانی فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه
  • ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز شاگردان محمدی در تورنمنت ترکیه/ ۳ طلا و یک نقره فرنگی‌کاران ایران
  • نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی در قرقیزستان مشخص شد
  • درخشش فرنگی‌کاران اردبیلی در مسابقات بین‌المللی ترکیه