Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان سه شنبه آینده در یک بازی حساس و سرنوشت ساز برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف تیم ملی عراق می رود.

در همین رابطه جبار هاشم مربی عراقی در تحلیل این بازی در برنامه تلویزیونی عراق در تحلیل بازی تیم ملی کشورمان با کامبوج، گفت: بدون شک ایران تیمی بزرگ است و در این بازی شاهد بودیم بعد از گل اول و دوم سوار بر بازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیزیک و سطح بازیکنان ایرانی با بازیکنان کامبوج قابل قیاس نیست.

وی افزود: بازیکنان ایران توانایی بالایی دارند و با صبر و حوصله در این بازی قدرتشان را نشان دادند. باید اعتراف کنم ایران نسبت به سال های گذشته پیشرفته کرده و کار ما در بازی سه شنبه مقابل این تیم بسیار سخت است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی سیمئونه: با این وضع نمی‌شود ادامه داد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لالیگا در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو میزبان بارسلونا بود و با سه گل برابر این تیم شکست خورد. 

این باخت سنگین در حالی رقم خورد که آنها برای بازگشت دوباره به جمع چهار تیم صدر جدول به هر سه امتیاز این بازی نیاز داشتند اما تلاش‌هایی که در طول بازی داشتند بی‌نتیجه بود و موفق نشدند مانع از باز شدن دروازه‌شان توسط ستاره‎های بارسا شوند تا شب سختی را تجربه کنند. 

سیمئونه پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

شرایط بازی: ما خوب شروع کردیم و نیمه اول خوبی هم داشتیم. چند بار فرصت گلزنی پیدا کردیم و اوبلاک هم خوب کار کرد. گل دوم باعث شد که از جریان بازی خارج شویم و آنها قدرت را در دست گرفتند. به بارسا تبریک می‌گویم چون بهتر از ما بودند. 

نگرانی: از زمانی که قهرمان شدیم، لالیگا برای ما دشوار شد. فصل گذشته حتی از لیگ قهرمانان هم در ماه نوامبر کنار رفتیم. بقیه تیم‌ها پیشرفت کردند و ما هم چاره دیگری جز پیشرفت نداریم چون با این وضعیت نمی‌شود ادامه داد. 

نکات مثبت: ما با ریتم خوبی شروع کردیم، سازماندهی شده پیش رفتیم اما آنها قدرت بیشتری داشتند. گل دوم واقعا به ما ضربه سختی زد و باعث شد که انرژی ادامه رقابت را از دست بدهیم. 

نگرانی از نبود قدرت کافی: فوتبال با سوار شدن بر بازی و داشتن قدرت بالاتر رابطه دارد. این کاری بود که ما در بازی برابر اینتر انجام دادیم و توانستیم شرایط را به سود خودمان تغییر دهیم. امروز ضعیف‌تر از یک ماه پیش بودیم، خصوصا پس از بازی برابر اتلتیک.

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی رسمی تیم ملی با معرفی بازیکنان به کادر فنی
  • ناراحتی سیمئونه: با این وضع نمی‌شود ادامه داد
  • حسینی: بازی سختی را پیروز شدیم/ استقلال در دربی کارمان را سخت کرد
  • زیدآبادی تحلیل کرد؛ چرا ایران به سمت ساخت سلاح هسته‌ای نرفته است؟
  • پشت پرده یک ادعا!
  • مهاجم در تراکتور، مدافع در پرسپولیس!
  • داکونیا: نسبت به بازی استقلال پیشرفت کردیم
  • عراق: پایگاه‌های گروه‌های مخالف ایران در کنترل نیروهای عراقی است
  • وزیر کشور عراق: پایگاه‌های گروه‌های مخالف ایران در کنترل نیروهای عراقی است
  • مرز عراق به روی تریلی های ایران بسته شد