Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-19@02:08:57 GMT

اتریش – مقدونیه‌شمالی؛ کم‌شانس‌ها

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۱۳۸

اتریش – مقدونیه‌شمالی؛ کم‌شانس‌ها

خبرورزشی – نخست دیدار از گروه C یورو ۲۰۲۰ در ورزشگاه ملی بخارست رومانی برگزار خواهد شد. اتریش و مقدونیه‌شمالی از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت. اتریش؛ اولین برد و اولین صعود

نه سابقه اتریش در یورو خوب بوده، نه در حال حاضر شرایط‌شان به گونه‌ای است که بگوییم مدعی صعود هستند. با این حال افزایش تعداد تیم‌های جام ملت‌ها باعث می‌شود هر تیمی خودش را مدعی صعود بداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانکو فودا توانسته تیمش را به مرحله نهایی برساند و نمی‌خواهد فرصت کسب اولین برد در تاریخ جام ملت‌ها را از دست بدهد. شاید مقدونیه تازه‌وارد حریف خوبی باشد که این طلسم را مقابلش بشکنند. شاید پس از آن شانس صعود هم داشته باشند. مقدونیه‌شمالی؛ اشتیاق

برای این که پیش‌بینی کنیم مقدونیه چه راهی را در یورو ۲۰۲۰ خواهد رفت، کار آسانی نداریم. تیمی که آلمان را در انتخابی جام‌جهانی برده و به طور کلی پیشرفت کرده، ولی تجربه‌ای در جام ملت‌ها ندارد و شاید همین کار دست‌شان بدهد. در هر صورت دوره قبلی هم تیم‌های تازه‌واردی بودند که همه را شگفت‌زده کردند. چه بسا مقدونیه هم به جمع این تیم‌ها بپیوندد. به نظر می‌رسد شروع کار مقابل اتریش برای‌شان بد نباشد. روی کاغذ حداقل اتریش قوی‌تر از هلند و اوکراین نیست.

آخرین جدال
نوامبر سال ۲۰۱۹، در انتخابی یورو ۲۰۲۰، اتریش ۲ بر یک از سد مقدونیه گذشت. آلابا و لاینر برای اتریش و استویانوفسکی برای مقدونیه گلزنی کردند.

آمار بازی
۲) اتریش و مقدونیه فقط ۲ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند که هر ۲ بازی را اتریش برده است. این بازی‌ها در انتخابی یورو ۲۰۲۰ بودند.
۲) این سومین حضور اتریش در جام ملت‌ها خواهد بود. ۲ حضور قبلی این تیم بدون موفقیت و صعود از مرحله گروهی تمام شده.
۱) مقدونیه‌شمالی یکی از تیم‌هایی است که اولین حضورش در یورو را جشن خواهد گرفت. فقط این تیم و فنلاند سابقه حضور در جام ملت‌ها را نداشته‌اند.
۰) اتریش در ۲ حضور قبلی‌اش در جام ملت‌های هنوز موفق نشده پیروزی کسب کند. ۲ تساوی در دوره‌های قبل داشته‌اند که یکی از آن‌ها دوره قبل مقابل پرتغال قهرمان بود.
۴) پیشرفت مقدونیه محسوس بوده. این تیم ۳ برد در ۴ بازی آخرش داشته که یکی از آن‌ها مقابل آلمان بوده.
۱) اتریش در ۵ بازی آخرش که در سال ۲۰۲۱ بوده، فقط یک برد داشته و آن‌هم مقابل جزایر فارو بوده.

مصدومان و محرومان
یولیان باومگارتلینگر و کونراد لایمر، مصدومان اتریش هستند که بعید است به بازی نخست تیم‌شان برسند. ایلیا نستروفسکی هم تنها مصدوم مقدونیه برای این دیدار است.

ترکیب احتمالی دو تیم
اتریش: باخمن، لاینر، دراگوویچ، هینترگر، اولمر، باومگارتنر، ایلسانکر، گریلیتش، آلابا، کالایدژیچ و زابیتسر
مقدونیه‌شمالی: دیمیتروفسکی، ریستِفسکی، موسلیو، ولکوفسکی، ریستوفسکی، باردی، آدمی، الماس، آلیوسکی، پاندف و ترایکوفسکی برنامه کامل مسابقات یورو ۲۰۲۰

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی اتریش تیم ملی مقدونیه شمالی مقدونیه شمالی جام ملت ها یورو ۲۰۲۰ تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد با حذف لیورپول صعود کرد

شیاطین سرخ با غلبه بر رقیب دیرینه خود در یک بازی دراماتیک جمع چهار تیم برتر جام حذفی انگلیس قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی‌ مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، امشب (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر، تیم‌های  منچستریونایتد و لیورپول برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری 4 بر 3 میزبان همراه بود.

من‌یونایتد با گل دقیقه 10 اسکات مک‌تامینی پیش افتاد اما لیورپول گل خورده را در دقیقه 44 توسط الکسیس مک‌‌آلیستر جبران کرد و در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم نیز با گلزنی محمد صلاح از حریف خود پیش افتاد.

سه دقیقه به پایان بازی در وقت‌های معمول آنتونی گل دوم منچستریونایتد را زد و به این ترتیب بار دیگر همه چیز به تساوی کشیده شد تا کار به وقت‌های اضافه برود.

در وقت‌های اضافه، هاروی الیوت در دقیقه 105 گل سوم را برای لیورپولی‌ها زد اما باز هم این شیاطین سرخ بودند که در پایان بازی جشن گرفتند چرا که در دقیقه 112 مارکوس رشفورد گل سوم را برای من‌یونایتد به ثمر رساند و آماد دیالو در دقیقه 1+120 گل منجر به پیروزی دراماتیک قرمزپوشان اولدترافورد را زد و به خاطر شادی پس از آن با درآوردن پیراهنش کارت زرد دوم را گرفت اخراج شد.

اقدام جالب بازیکن مسلمان منچستریونایتد به خاطر ماه رمضان

در نهایت شاگردان اریک تن‌هاخ یکی از مهمترین پیروزی‌های فصل جاری خود را کسب کردند و بعد از منچسترسیتی، کاونتری  و چلسی چهارمین تیم راه یافته به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ما از حالا منتظر ال‌کلاسیکو هستیم
  • منچستریونایتد با حذف لیورپول صعود کرد
  • پرسپولیس می‌تواند دوباره صدرنشین شود
  • ترکیب استقلال با یک تغییر قطعی و دو احتمالی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پیکان
  • حسرت گولر: تیرک مانع از زیباترین گل فصل لالیگا (عکس)
  • ژاوی: بیشتر از پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان برده‌ایم اما آنها شانس اصلی صعود هستند
  • انریکه: خوش‌شانس بودیم که به بارسا خوردیم!
  • سرگیجه پپ: چطور ستاره رئال را مهار کنیم
  • شانس بزرگی که قرمزها قبل از دربی آوردند!