Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – حمیدرضا آصفی درخصوص امضا کردن سه چک باشگاه استقلال پس از استعفای اسماعیل خلیل زاده به عنوان ریاست هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: این مسئولیت را پذیرفتم چون باشگاه استقلال در بحران بود و باید از بحران خارج می‌شد، به همین خاطر قبول کردم که فعلا من چک‌ها را امضا کنم.

چرا ریاست هیئت مدیره را نپذیرفتید؟ آصفی در پاسخ به این سوال گفت: این مسئولیت را به دلیل مسائل شخصی قبول نکردم، یکسری مشکلات وجود دارد که باید برطرف شود و به همان دلایل ریاست هیئت مدیره را نپذیرفتم همچنان به عنوان عضو هیئت مدیره کنار استقلال هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره شرایط باشگاه استقلال همینطور گفت: بله، قبول دارم که شرایط باشگاه اصلا خوب نیست اما اینطور نیست که همه تقصیرها روی گردن یک نفر باشد و باید تلاش کنیم تا این مشکل را برطرف کنیم.

حمیدرضا آصفی درباره اختلاف هیئت مدیره با مدیرعامل همچنین گفت: همه مشکلات اختلاف هیئت مدیره با مدیرعامل نیست و ما باید تلاش کنیم که این مشکلات فراوان را حل و فصل کنیم.

او همچنین درباره احتمال حضور فرهاد مجیدی در جلسه هیئت مدیره همچنین گفت: بله یکسری هماهنگی صورت گرفته که ایشان در جلسه هیئت مدیره حضور پیدا کرده و مشکلات‌شان را مطرح کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال حمیدرضا آصفی باشگاه استقلال هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، عظمایی پیش از این به عنوان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در دومین دوره مدیریتی خود در این سازمان مشغول به خدمت بود، سابقه ریاست سازمان صمت استان‌های اردبیل و استان البرز و همچنین دو دوره در ریاست صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین در جایگاه‌های تصمیم ساز رئیس هیئت مدیره شرکت کلرپارس وابسته به شستا؛ عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی و عضو هیئت مدیره نمایشگاه بین المللی حضور داشته است.

عظمایی که تجربه مدیریت در دو شهرستان استان را هم دارد و مدتی به عنوان مجری طرح تولید آلومینا ازنفلین سینیت سراب و رئیس هیت مدیره و مدیرعامل شرکت بزرگ فولاد آذربایجان در شهرستان میانه را بر عهده داشته است.

کد خبر 6056902

دیگر خبرها

  • شکوری: نمی‌توانم کمک مالی به پرسپولیس کنم
  • شکوری: حضورم در هیئت مدیره پرسپولیس منتفی است
  • افزایش ظرفیت شبکه IP کشور در سال ۱۴۰۲
  • ظرفیت شبکه آی‌پی کشور در ۱۴۰۲ افزایش یافته است
  • ظرفیت شبکه آی پی کشور در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است
  • ظرفیت شبکه آی پی کشور در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت
  • ظرفیت شبکه IP کشور در سال ۱۴۰۲ افزایش داشت
  • مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد
  • مصلی سمنان به قطب فرهنگی شهر و استان تبدیل خواهد شد
  • فرماندار راور بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آب شرب روستاها تاکید کرد