Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در فضای مجازی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه مجید جلالی به خاطر دو میلیون تومان از باشگاه پیکان شکایت کرده است. جلالی با باشگاه پیکان برای پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان از مطالباتش به توافق می‌رسد و باشگاه پیکان تاریخی را مشخص می‌کند که اگر تا آن تاریخ این مبلغ پرداخت نشد، جلالی حق دارد که جریمه‌ای سه برابری دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت باشگاه پیکان ۴۹۸ میلیون تومان از این مبلغ را پرداخت می‌کند اما دو میلیون تومان از این طلب باقی می‌ماند و اکنون جلالی بخاطر پرداخت نشدن کامل مطالبات از باشگاه پیکان شکایت کرده تا جریمه‌ای سه برابری دریافت کند.

اصل ماجرا گویا چیز دیگری است. جلالی در فصل سومی که در باشگاه پیکان حضور داشته اصرار می‌کند که مبلغ قراردادش یک میلیارد تومان درج شود اما محمود شیعی مدیرعامل وقت باشگاه به این مربی می‌گوید بهتر است که مبلغ قرارداد شما ۸۵۰ میلیون تومان باشد و ۱۵۰ میلیون تومان دیگر را در قالب یک بند مجزا در قرارداد لحاظ شود ولی این ۱۵۰ میلیون تومان هم جز قرارداد شما از باشگاه پیکان و مطالبات شما خواهد بود.

در نهایت سرمربی وقت پیکان هم با درج این مبلغ به صورت جدا گانه موافقت می‌کند. زمانی هم که قرار می‌شود از جمع خودورسازان جدا شود جلالی با مدیران وقت باشگاه به توافق می‌رسد که تا زمانی که در آنجا کار کرده بخشی از مبلغ قراردادش را دریافت کند و با رضایت از باشگاه پیکان جدا شود همین توافق سرآغاز اختلاف‌های باشگاه پیکان و جلالی است زیرا باشگاه پیکان و مدیران جدید ۱۵۰ میلیونی که در قالب بندی جدا درج شده بود را قبول ندارند و به جلالی می‌گویند در قرارداد آمده این ۱۵۰ میلیون تومان در صورتی به شما پرداخت می‌شود که هیات مدیره آن را مصوب کند اما هیات مدیره باشگاه این مبلغ را تصویب نکرده است.

بعد از این ماجراها و تغییرات مدیریتی در باشگاه پیکان و حضور گرشاسبی به عنوان مدیرعامل، وی با جلالی توافق می کند که این پول را بدهد اما با وجود صدور چک امور مالی به مدیرعامل باشگاه (گرشاسبی) اعلام می‌کند که مجوزی برای پرداخت این مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وجود ندارد. گویا بعد از این قضیه گرشاسبی به جلالی می‌گوید که بهتر است شکایت کند زیرا امور مالی معتقد است که مجوزی برای پرداخت این ۱۵۰ میلیون تومان وجود ندارد. 

در نهایت هم جلالی مجبور به شکایت می شود. این در حالی است که مشاوران حقوقی به جلالی می‌گویند چون در قرارداد باشگاه پیکان ذکر شده این ۱۵۰ میلیون تومان با تصویب هیات مدیره قابل پرداخت است نمی‌تواند از این طریق از باشگاه پیکان شکایتی کند اما ظاهرا به دلیل پرداخت نشدن کامل مطالبات می‌تواند برای دریافت کامل و سه برابری مطالبات از باشگاه پیکان شکایت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مجید جلالی پیکان پیکان مجید جلالی باشگاه پیکان شکایت ۱۵۰ میلیون تومان میلیون تومان باشگاه پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مردم از شیوه اجرای طرح کالابرگ فجرانه 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ طرح کالابرگ فجرانه به منظور کمک به اقتصاد خانوار از هفدهم بهمن ماه اجرا شده است.

در این طرح که به مدت سه ماه ادامه دارد در هفدهم هر ماه به ازای هر نفر از خانوار‌های دهک یک تا هفت ۲۲۰ هزار تومان یارانه تعلق می‌گیرد. 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: در مرحله اول اجرای طرح کالابرگ فجرانه ۹۴ درصد از خانوار‌های قمی مشمول از مزایای این طرح استفاده کردند. 

وحید وزیری راد افزود: در مرحله دوم اجرای این طرح، هر نفر باید ۵۲۳ هزار تومان پرداخت کند تا از یارانه ۲۲۰ هزار تومانی استفاده کند. 

پرداخت مبلغ ۵۲۳ هزار تومان موجب شده است تا مردم از این طرح گلایه‌مند شوند. مردم می‌گویند توان پرداخت این مبلغ به ازای هر نفر را ندارند. قطعی مکرر سامانه کالابرگ از دیگر گلایه‌های مردم است. 

در مقابل مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید: مردم به هر میزان که توانایی مالی دارند می‌توانند از مزایای این طرح برخوردار شوند. 

وزیری راد تصریح کرد: سامانه کالابرگ ۶۷۷ فروشگاه را به دلیل تخلف قطع کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت نکردن جایزه ۲۰ میلیون تومانی طرح ترافیک سال
  • پرداخت نکردن جایزه ۲۰ میلیون تومانی طرف ترافیک سال
  • کاسبی با پول نو برای عیدی / ۸ میلیون بده ۷ میلیون بگیر!
  • گلایه مردم از شیوه اجرای طرح کالابرگ فجرانه 
  • پشت پرده علت ناراحتی دوباره ماشاریپوف از باشگاه استقلال
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود!
  • بانک ملی؛ پرداخت ۲۵ درصد تسهیلات از سپرده های قرض الحسنه
  • سهامداران عدالت بخوانند/ سود سهام عدالت این افراد واریز نمی‌شود! + جزییات
  • نرخ دیه سال ۱۴۰۳ اعلام شد/ افزایش ۳۰۰ و ۴۰۰ میلیون تومانی دیه ماه‌های عادی و حرام +جدول مقایسه‌ای
  • کمک دو میلیارد تومانی رهبری برای آزادی زندانیان