Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 17 گفت: با همکاری بین بخشی، همدلی و کمک‌های مومنانه در منطقه17 تسهیل خواهد شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه17؛ این جلسه با حضور داود لطفی شهردار منطقه، بالادستیان معاون کمیته امام خمینی(ره) درمنطقه17، سرهنگ کریمی فرمانده سپاه ناحیه حبیب بن مظاهر، حاج حسین نصرالله دبیر خیرین قرارگاه محرومیت‌زدایی منطقه17، رشید علی‌پور معاون اجتماعی و فرهنگی، حاج حسین مرادی دبیر خیرین منطقه17 و عرب‌نژاد رئیس اداره آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست شهردار منطقه17، فعالان و خیرین منطقه به بررسی و تبادل نظر پیرامون پایش و تسهیل‌گری با حفظ و رعایت کرامت‌ انسانی خانواده‌های کم‌برخوردار با توجه به نیازمندی‌های آن‌ها در منطقه پرداختند و گزارشی از عملکرد و سیاست‌های اجرایی خیرین و موسسات خیریه در سال گذشته و سال 1400 بیان شد.
داود لطفی در این‌ جلسه در خصوص هماهنگی‌های لازم در یکپارچه‌سازی بانک اطلاعات طرح خادم منتظر و همکاری بیش‌از پیش شهرداری و مجمع خیرین منطقه و تعامل با موسسات خیریه و سمن‌ها در جهت ارائه خدمات حمایتی به خانواده‌های کم‌برخوردار تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خیرین منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه ورزشی در شرق تهران پس از ۵ سال تعطیلی

شهردار منطقه ۴ از بهره‌برداری از مجموعه ورزشی صدف به مساحت ۵ هزار متر مربع با سالن‌های ورزشی ویژه پس از ۵ سال تعطیلی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی‌اصغر کمالی‌زاده؛ شهردار منطقه 4 امروز در حاشیه بهره‌برداری از مجتمع ورزشی صدف در منطقه که با حضور میثم مظفر؛ عضو شورای شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: مجتمع ورزشی صدف حدود 5 سال است که در محدوده مبارک‌آباد منطقه 4  تعطیل بوده است. فضای ورزشی به مساحت 5000 مترمربع که دارای سالن‌های ورزش‌های توپی، رزمی و... است با توجه به نیاز برای تعمیر و اورهال و عدم تأمین منابع مالی سالیان سال تعطیل شده بود.

وی با اشاره به خواست شهروندان منطقه برای راه‌اندازی مجدد این مجموعه ورزشی افزود: برای بازسازی و اورهال این مجموعه ورزشی نیازمند منابع مالی و همچنین تأمین منابع مالی برای تجهیز این مجموعه بودیم که خوشبختانه در قالب قرارداد مشارکتی با تعیین 20 میلیارد تومان این مجموعه ورزشی پس از پنج سال بار دیگر با تجهیزات به روز نوسازی و اورهال شده است.

کمالی‌زاده ادامه داد: این مجموعه ورزشی از امروز به شهروندان محله مبارک‌آباد و کل منطقه 4 ارائه خدمات خواهد داشت و موجب ارتقاء سرانه ورزشی منطقه خواهد شد. مجموعه‌ای که خوشبختانه توانستیم در روزهای پایانی سال تحویل شهروندان دهیم. در محدوده منطقه 4 در تلاش هستیم با تأمین سرانه‌های ورزشی در جهت سلامت شهروندان گام موثری برداریم. این پروژه نیز با استانداردهای به‌روز ورزشی بار دیگر راه‌اندازی شده و می‌تواند خدمات مناسبی به شهروندان ارائه کند.

شهردار منطقه 4 با تأکید بر آسفالت‌ریزی مناسب در سطح منطقه 4 در سال جاری گفت: امسال 130 هزار تن آسفالت‌ریزی در سطح معابر منطقه با اولویت معابر درجه 2 و 3 انجام شده و در سال آینده نیز 31 پروژه احداثی که اکثر آنها طراحی و احداث‌شان در سال جاری آغاز شده بود به بهره‌برداری می‌رسد و تحویل شهروندان منطقه خواهد شد.

کدام بزرگراه‌های پایتخت در نوروز مرمت و آسفالت‌ریزی می‌شوند؟

وی تأکید کرد: در سال 1401، 42 هزار تن آسفالت‌ریزی در منطقه انجام شد که در سال جاری این عدد به 132 هزار تن افزایش پیدا کرد. قطعا تلاش خواهیم کرد در سال آینده میزان آسفالت‌ریزی در سطح منطقه تا پنج برابر افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع تصرف حریم تهران در منطقه ۱۵
  • تخریب سازه ناایمن پس از ۱۹ سال در شمال تهران
  • آغاز مرمت و ساماندهی میدان سید اسماعیل در بازار
  • احداث جایگاه‌های سوخت کوچک و بزرگ مقیاس در منطقه ۲
  • خیرین همدانی به ۵۴ روستا آبرسانی کردند
  • هزار و ۷۰۰ بیمار کلیوی با کمک خیرین از چرخه دیالیز خارج شدند
  • مشارکت خانواده نیک اندیش برای تامین ۲ دستگاه آمبولانس
  • تلاش گسترده تر برای پیشگیری از سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال
  • بهره‌برداری از مجموعه ورزشی در شرق تهران پس از ۵ سال تعطیلی
  • نشست خبری سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه