Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به ارائه تسهیلات لازم برای ایجاد اشتغال زنان سرپرست خانوارگفت: نبود یک بازارچه دایمی سبب شده این قشر دسترسی مناسبی به بازار نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، اسدالله حیدری اظهار کرد: خیلی تلاش کردیم که در شهر کرج بازارچه ای مخصوص این خانم ها ایجاد شود تا محصولاتشان را عرضه کنند ولی تاکنون علی رغم پیگیری های متعدد فضایی برای این کار در اختیار قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود :در برخی شهرستان ها مانند ساوجبلاغ و طالقان موفق شدیم نمایشگاه بگذاریم اما در شهر کرج نتوانستیم جایی بصورت متمرکز در نظر بگیریم.

حیدری بیان کرد:  چنانچه غرفه هایی جهت نمایشگاه محصولات و دستاورد های زنان سرپرست خانوار در اختیار ما بگذارند قطعاً در این صورت مردم نیز استقبال خواهند کرد و کسب و کارشان رونق خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان البرز اضافه کرد : حدود پنج هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش داریم که در شرایط بسیار بد اقتصادی زندگی می کنند و اگر روی آن ونیازهایشان کار نشود در آینده با چالش های بسیار جدی مواجه خواهند بود.

وی گفت : طبق آمار رسمی شهر کرج یک میلیون و نود هزار نفر حاشیه نشین دارد که نیازمند حمایت و خدمات و نگاه ویژه هستند، اما متاسفانه نگاه ها بیشتر سخت افزاری است و به بازسازی و باز آفرینی بافت های فرسوده معطوفند و به بافت های ذهنی افراد که تبدیل به فرهنگ آنان شده است کمتر توجه شده است که باید در اولویت بازسازی و بازتوانی قرار بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی حاشیه نشینی البرز کرج زنان سرپرست خانوار بازارچه دایمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز از سه‌شنبه بارانی می‌شود/ در حاشیه رودخانه‌ها چادر نزنید

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره آخرین وضعیت آب و هوای استان البرز، اظهار کرد: طبق آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از فعالیت سامانه تندری قدرتمند سه شنبه تا چهارشنبه در منطقه و استان البرز است که به موجب آن رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و همچنین وزش باد شدید و لحظه‌ای، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی استان، سقوط واریزه و ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز ادامه داد: آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، سقوط واریزه و ریزش سنگ در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی منطقه از جمله آثار این وضعیت آب و هوای خواهد بود.

وی با هشدار نسب به اینکه مسافران از توقف و برپایی چادر در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌های فصلی و دامنه کوه‌ها خودداری کنند، تاکید کرد: کوهنوردان از هرگونه صعود به قلل استان البرز به دلیل شرایط حدی رخداد پدیده‌های مخرب جوی، خودداری کنند.

کد خبر 6057499

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران؛ ضرورت پرهیز از سفر غیرضروری و تردد در بستر رودخانه‌ها
  • بیش از ۱۰ هزار بانوی سرپرست خانوار در مشهد به خودکفایی رسیدند
  • خودکفایی ۱۰ هزار بانوی سرپرست خانوار در مشهد
  • برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی در بهزیستی شاهین دژ
  • برکت سفره زنان سرپرست خانوار
  • البرز از سه‌شنبه بارانی می‌شود/ در حاشیه رودخانه‌ها چادر نزنید
  • توزیع ۱۶ هزار و ۵۰۰ سبد معیشتی بین زنان سرپرست خانوار مازندران
  • داستان کارواشی که هیاتی‌ها برای زنان سرپرست خانوار ایجاد کردند!
  • ساماندهی ۱۷ محله حاشیه‌نشین کهگیلویه و بویراحمد در گرو همکاری دستگاه‌های اجرایی
  • اولین سوت مهناز ذکایی پس از حاشیه‌های جنجالی دربی