Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@04:40:53 GMT

انصراف قاضی‌زاده هاشمی کذب محض است

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۱۹۳

انصراف قاضی‌زاده هاشمی کذب محض است

سخنگوی ستاد مردمی دولت سلام گفت: اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر انصراف آقای سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی کذب محض است.

به گزارش ایسنا، حامد تیموری گفت: اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر انصراف آقای قاضی زاده کذب محض است و ایشان با قدرت در حال پیگیری برنامه های انتخاباتی خود هستند.

وی افزود: حضور با برنامه آقای قاضی زاده هاشمی در برنامه های مناظره تلویزیونی و ارائه راهکارهای واقعی و اجرایی باعث شده است که اقبال در بین مردم و نخبگان به این کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری افزایش داشته باشد و همین افزایش اقبال در بین مردم هم باعث افزایش تخریب‌ها علیه ایشان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیموری یادآور شد: دکتر قاضی زاده هاشمی امروز (یکشنبه) به استان سیستان و بلوچستان سفر خواهند کرد و ساعت 21 در بین مردم شهر زاهدان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی از مردم خواست اخبار رسمی دکتر قاضی زاده هاشمی را فقط از صفحات رسمی ایشان در فضای مجازی و همچنین وبسایت رسمی ایشان پیگیری کرده و از توجه به شایعات بپرهیزند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ امیرحسین قاضی زاده هاشمی قاضی زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد

میلاد تقوی به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال شنبه، ۲۶ اسفند به ریاست شروین اسبقیان در آکادمی ملی المپیک برگزار و در پایان میلاد تقوی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

سید مناف هاشمی هم به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حضور داشت. 

تعداد اعضای مجمع ۶۷ نفر بود. 

محمود افشاردوست، پیمان اکبری، سید میلاد تقوی، محمد منصوری و امیرحسین منظمی نامزدهای ریاست فدراسیون والیبال بودند که منصوری در مجمع شرکت نکرد و به منزله انصراف بود. 

پیمان اکبری نیز علی رغم اینکه در مجمع حضور داشت اما در نامه‌ای خطاب به دبیر فدراسیون از حضور در انتخابات انصراف داد. امیرحسین منظمی هم با وجود حضور در مجمع از کاندیداتوری خود انصراف داد.

پیش از این محمدرضا داورزنی در دو دوره طی سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۶ و همچنین ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ ریاست فدراسیون والیبال را بر عهده داشت.

این خبر تکمیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۰ چهره موفق تلویزیون در سال ۱۴۰۲ | از مژده لواسانی تا کامران نجف زاده
  • شرکت کنندگان افغانستانی در برنامه محفل + فیلم
  • بازداشت فردی که به نام ۲ قاضی از مردم کلاهبرداری کرد
  • ۱۰ چهره موفق تلویزیون در سال ۱۴۰۲ ‌ | از مژده لواسانی تا کامران نجف زاده
  • عباس زاده مشکینی: این دولت هنوز زبان گفت‌وگو با مردم را پیدا نکرده است
  • آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) میزبان گردشگران نوروزی
  • میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد
  • قیمت اقامتگاه ها درنوروز ثابت است
  • افزایش ظرفیت خدمات رسانی به جانبازان با ورود ون های جدید
  • افزایش ون‌های جدید به ناوگان سامانه جانبازان و معلولان