Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی اظهارات تحریک‌آمیز وزیر خارجه امارات علیه این جنبش را محکوم کرد.

به نقل از عربی۲۱، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس با انتشار پیامی در توییتر نسبت به اظهارات تحریک‌آمیز عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات علیه حماس و حزب‌الله واکنش نشان داد.

وی ضمن محکوم کردن این اظهارات نوشت: تحریک کشورهای غربی توسط وزیر خارجه امارات برای "تروریستی" خواندن حماس با ارزش‌های عربی مغایرت دارد و در تناقض با تمام مفاهیم ملی گرایانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حازم قاسم افزود که اظهارات بن زاید مطابق با تبلیغات شکست خورده صهیونیستی است و با واکنش‌های عرب‌ها حامی مقاومت فلسطین مواجه خواهد شد.

عبدالله بن زاید آل نهیان شنبه در گفت‌وگو با سایت کمیته یهودی ـ آمریکایی که به تازگی در امارات دفتر افتتاح کرده است، در اظهاراتی تحریک آمیز گفت: "باعث تاسف است که برخی کشورها تردید دارند که به طور آشکار درباره تشکیلاتی مانند حماس و حزب‌الله صحبت ‌کنند."

وی افزود: "این خنده‌دار است که برخی دولت‌ها شاخه نظامی این جنبش‌ها را تروریستی می‌خوانند و شاخه سیاسی آنها را از این قاعده مستثنا می‌کنند و این درحالی است که خود این جنبش‌ها معتقدند که تفاوتی میان دو شاخه نظامی و سیاسی‌شان وجود ندارد."/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزیر خارجه امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید السنوار از میدان های جنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  یورونیوز اذعان کرد یحیی سنوار از رهبران حماس روی زمین، و نه در تونل ها با رزماندگان مقاومت دیدار کرد

 

بازدید السنوار از میدان های جنگ

شبکه اروپایی یورونیوز به نقل از منبعی در جنبش حماس اعلام کرد: سنوار اخیرا از مناطقی که شاهد درگیری بین مقاومت و ارتش رژیم صهیونیستی بود، بازدید و وضع نیروها را بررسی کرده است. پیشتر هم یک منبع در جنبش حماس در مصاحبه با پایگاه العربی الجدید اعلام کرده بود: «یحیی سنوار در میدان، جنبش حماس را فرماندهی می کند.» به گفته این عضو جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، یحیی سنوار همچنین رهبران این جنبش در خارج را از وضع مقاومت در نوار غزه آگاه کرد و در این گفتگوها آمار و گزارش های دقیق میدانی ارائه کرد که نشان دهنده قدرت مقاومت، صلابت و توان آن برای مقابله با نظامیان صهیونیست است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خبر خروج السنوار از تونل‌های غزه صحت دارد
  • بازدید السنوار از میدان های جنگ
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • حماس بارها در طول مذاکرات نرمش نشان داده است
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش‌بس کوتاه نمی‌آییم
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • حماس اظهارات بلینکن را محکوم کرد
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم