Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: میدان را باز کنید. می‌خواهیم ایران جدید را بسازیم و به لطف الهی تا آخر انتخابات در صحنه خواهم بود.

«امیرحسین قاضی زاده هاشمی» روز یکشنبه در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: میدان را باز کنید؛ می‌خواهیم ایران جدید را بسازیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: بر اساس وظیفه شرعی و با تکیه بر اعتماد مردم و توجه به مطالبات و لطف گسترده هموطنان که پس از مناظره‌ها شاهد هستیم، به لطف الهی تا آخر انتخابات در صحنه خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش به سوی دولت سلام.

حامد تیموری سخنگوی ستاد مردمی دولت سلام سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی هم اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر انصراف قاضی زاده کذب محض عنوان کرد و گفت: ایشان با قدرت در حال پیگیری برنامه‌های انتخاباتی خود هستند.

وی گفت: حضور با برنامه آقای قاضی زاده هاشمی در برنامه‌های مناظره تلویزیونی و ارائه راهکارهای واقعی و اجرایی باعث شده است که اقبال در بین مردم و نخبگان به این کاندیدای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری افزایش داشته باشد و همین افزایش اقبال در بین مردم هم باعث افزایش تخریب‌ها علیه ایشان شده است.

به گفته تیموری، قاضی زاده هاشمی امروز(یکشنبه) به استان سیستان و بلوچستان سفر خواهد کرد و ساعت ۲۱ در بین مردم شهر زاهدان به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

وی از مردم خواست اخبار رسمی قاضی زاده هاشمی را فقط از صفحات رسمی وی در فضای مجازی و همچنین وبسایت رسمی ایشان پیگیری کرده و از توجه به شایعات بپرهیزند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،‌ همچنین انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستند./ ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری قاضی زاده هاشمی سیزدهمین دوره دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رازهای اعتماد دوباره مردم روسیه به پوتین

کارشناس مسائل روسیه با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور و انتخاب مجدد پوتین گفت: به نظر می‌رسد پوتین در دوره جدید به صورت قاطع‌تر جنگ را در اوکراین ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه روز جمعه ۲۵ اسفندماه آغاز و تا روز یکشنبه به مدت سه روز ادامه داشت. بر اساس گزارش کمیسیون مرکزی انتخابات این کشور، «ولادیمیر پوتین» با کسب بیش از ۸۷ درصد آرا، برای بار پنجم به‌عنوان رئیس‌جمهور روسیه انتخاب شد.

پوتین که تا سال ۲۰۳۰ ریاست امور در روسیه را بر عهده خواهد داشت، یکشنبه شب و در جریان یک جلسه پرسش و پاسخ در ستاد انتخاباتی خود در مسکو گفت: «تنها منبع قدرت در کشور مردم روسیه هستند. رای هر شهروند در ترسیم مسیر کشور مهم است. در حالی که کشور با چالش‌های متعددی روبه‌رو است، مردم در صورت متحد ماندن از عهده وظیفه خود بر می‌آیند».

پوتین از اعتماد شهروندان روسیه نیز تشکر کرد و گفت: «تمام تلاش خود را برای حل وظایف تعیین شده در پیش روی کشور و رسیدن به اهدافی که همه آن را در بالاترین اولویت می‌دانیم، انجام خواهم داد».

کنفرانس خبری پوتین پس از پیروزی در انتخابات

«روح‌الله مدبر» کارشناس مسائل روسیه در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه در این انتخابات حدود ۱۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر واجد شرایط شرکت بودند که حدود ۷۵ درصد از این افراد در انتخابات شرکت کردند و بیش از ۸۷ درصد به پوتین رای دادند، اظهار کرد: «پیش از برگزاری انتخابات روسیه، غربی‌ها به خصوص آمریکایی‌ها به دنبال شبهه‌افکنی در این انتخابات بودند و این ادعا را مطرح می‌کردند که مشارکت مردم در این انتخابات کم خواهد بود، ولی براساس آمار، مردم روسیه این بار در انتخابات نسبت به دوره‌های قبل مشارکت بیشتری داشتند و در پنج دوری که پوتین به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شده این دور بیش از دوره‌های قبل رای آورده است».

او همچنین گفت: «یکی دیگر از شبهه‌هایی که غربی‌ها در مورد انتخابات ریاست جمهوری روسیه مطرح می‌کردند بحث تقلب در این انتخابات بود. در همین چارچوب روس‌ها انتخابات را به صورت آنلاین برگزار کردند و در ستاد مرکزی انتخابات در این کشور لحظه به لحظه آمار اعلام می‌شد و افراد از نقاط مختلف می‌توانستند این آمار را به صورت آنلاین مشاهده کنند».

مدبر همچنین با اشاره به حضور ناظرین بین‌المللی در این انتخابات، ادامه داد: «برخی از رسانه‌های غربی این ادعا را مطرح می‌کردند که پوتین رقیبی ندارد ولی با توجه به میزان مشارکت مردم در انتخابات و رای آن‌ها به پوتین باید پرسید چرا بیش از ۸۷ مردم شرکت کننده در انتخابات به پوتین رای دادند در حالی که می‌توانستند در انتخابات شرکت نکنند و یا این‌که نام او را ننویسند».

انتخابات روسیه

او با اعتقاد بر این‌که یکی از مشکلات غربی‌ها در حوزه روسیه این است که به منابعی تحلیلی متکی هستند که عموما گرایش منفی‌ به روسیه دارند و همین باعث می‌شود که آن‌ها شناخت دقیقی از روسیه نداشته باشند، خاطرنشان کرد: «مردم روسیه چند ویژگی مشخص دارند از جمله این که وقتی شرایط سخت می‌شود اتحاد آن‌ها بیشتر می‌شود و جنگ اوکراین نیز باعث شده که اتحاد روس‌ها افزایش پیدا کند. از دیگر سو روس‌ها عموما رئیس‌جمهور مقتدری که بتواند اوضاع کشور را جمع و کنترل کند، می‌پسندند».

این کارشناس مسائل روسیه با بیان این که اقتصاد برای مردم روسیه مهم است، اضافه کرد: «مردم روسیه در اواخر حکومت شوروی و همچنین حکومت یلتسین از نظر اقتصادی دوران سختی را می‌گذراندند ولی با آمدن پوتین از این اوضاع عبور کردند و این برای مردم روسیه مهم است».

مدبر در ادامه گفت: «در حال حاضر در سومین سال جنگ اوکراین به سر می‌بریم. در طول این مدت تحریم‌های زیادی از سوی غرب علیه روسیه اعمال شده ولی تاکنون این تحریم‌ها در زندگی مردم تاثیر چندانی نداشتند در واقع غربی‌ها فکر می‌کردند با تحریم می‌توانند شرایط روسیه را تغییر دهند ولی این اتفاق تاکنون نیفتاده است».

او با اشاره به این‌که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری روسیه، سفارت آمریکا در مسکو طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ممکن است، التهاباتی در روسیه ایجاد شود و از شهروندان خود خواست که به تجمعات در روسیه نزدیک نشوند، گفت: «این موضوع نیز در راستای تبلیغات منفی علیه روسیه منتشر شد و روس‌ها با توجه به این‌که از این تبلیغات منفی آگاه بودند تصمیم گرفتند که برای اولین‌بار انتخابات ریاست جمهوری خود را در سه روز برگزار کنند. در واقع آنها هم از بعد امنیتی و هم در راستای آماده کردن اذهان مردم جهت شرکت در انتخابات این تصمیم را گرفتند و در همان روز اول ۳۵ درصد از واجدین شرایط در این انتخابات شرکت کردند».

انتخابات روسیه

این کارشناس مسائل روسیه گفت «نظام بین‌الملل باید این موضوع را بپذیرد که مردم روسیه با رای بالایی که به پوتین داده‌اند، نظرشان به او مثبت است».

مدبر به سخنرانی شب گذشته پوتین اشاره کرد و افزود: «پوتین در این سخنرانی گفت من امروز حافظ منافع ملت همه مردم روسیه در برا تهدیدات هستم و از طرفی دیگر برای اولین‌بار به صورت صریح گفت که یک گام به جنگ جهانی سوم باقی مانده است».

او با اعتقاد بر این‌که «پوتین در سخنرانی شب گذشته‌اش صریح‌تر از دفعات پیش صحبت کرد»، در پاسخ به این سوال که به نظر او پوتین در موضوع اوکراین با توجه به نتایج این انتخابات چگونه عمل خواهد کرد، گفت: «به نظرم وی قاطع‌تر و سخت‌تر در این عرصه عمل می‌کند و در همین چارچوب می‌بینیم که در مدت اخیر توان رزم نیروهای روسیه را نیز افزایش داده است و آنها اقدام به استفاده از سلاح های پیشرفته کرده‌اند».

بنری در مسکو درباره جنگ در اوکراین

این کارشناس مسائل روسیه با بیان این‌که غرب قبل از انتخابات، راحت‌تر می‌توانست با پوتین مذاکره کند و به نتیجه برسد، اظهار کرد: «به نظر می‌رسد با توجه به شرایط پیش رو، روس‌ها به این راحتی کوتاه نمی‌آیند و در همین چارچوب دیدیم که پوتین در سخنرانی شب گذشته خود صحبت از ایجاد منطقه حائل جدید در اوکراین است».

مدبر با بیان این‌که «در واقع به نظر می‌رسد که اگر غربی‌ها بخواهند مذاکره‌ای با روس‌ها در دوران جدید در مورد اوکراین داشته باشند، مسکو امتیازات بیشتری از غرب خواهد خواست»، گفت: «به نظر می‌رسد در ۶ سال پیش رو که پوتین برای پنجمین بار ریاست جمهوری روسیه را در دست می‌گیرد این کشور به سمت ملی‌گرایی روسی حرکت کند و در سیاست خارجی‌اش به دنبال گسترش نفوذ روسیه در قفقاز جنوبی و آسیای مرکزی باشد و با توجه به این‌که در حال حاضر ریاست سازمان پیمان امنیت جمعی را برعهده دارد بخواهد این پیمان را نیز که متشکل از تعدادی از کشورهای شوروی سابق است، تقویت کند».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قاضی زاده هاشمی : تمام قوانین حوزه ایثار و شهادت در دولت سیزدهم اجرا شده است + فیلم
  • انتخابات روسیه؛ پوتین، مردی برای تمام فصول
  • رازهای اعتماد دوباره مردم روسیه به پوتین
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد
  • پوتین در کرملین ماندگار شد
  • روش روس ها برای اطلاع رسانی لحظه به لحظه شمارش آرا به مردم + تصاویر
  • مشارکت بیش از ۷۰ درصدی روس‌ها در انتخابات ریاست جمهوری
  • مادورو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد
  • مادورو نامزد انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا شد
  • استفاده آمریکا از هکر‌ها برای ضربه زدن به انتخابات روسیه