Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@06:31:27 GMT

برای حفظ برج آزادی ردیف بودجه در نظر بگیرید

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۲۱۶

برای حفظ برج آزادی ردیف بودجه در نظر بگیرید

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار تأمین اعتبار برای حفظ برج آزادی که را جز ۵ جاذبه شهر تهران شد و گفت: مقدمات خواهرخواندگی آزادی با برج‌های بزرگ دنیا از جمله ایفل فراهم است.

وی ادامه داد: علی رغم دقت‌های زیادی که برای اجرای ترکیب معماری ایران در این برج شده است و مصالح آن از تمام نقاط ایران جمع شده اما هیچ اتفاق ویژه ای در ۵۰ سال گذشته برای آن نیفتاده است و کاستی‌هایی هم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ۷ تن از اعضای شورای شهر از این برج بازدیدی داشتند ادامه داد: این مساله لازم است که در هیأت رئیسه پیگیری شود چون مهر امسال مصادف با سالروز ۵۰ سالگی برج آزادی است.

وی یادآور شد: به تأمین اعتبارات لازم برای رسیدگی این برج در تهران ۱۴۰۰ توجه نشده و مغفول مانده است.

مسجد جامعی پیشنهاد کرد ردیفی بودجه‌ای برای این نماد شهری در نظر گرفته شود چراکه برج آزادی مهمترین نماد شهری و اتفاقات شهری ما حول آن رخ داده است.

کد خبر 5233435 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران برج آزادی تهران 1400 انتخابات 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش روز دختر ویروس کرونا سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیش بینی وضعیت هوا وضعیت معابر سازمان محیط زیست صنایع دستی شهر تهران کمیته امداد امام خمینی برج آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عضو شورای شهر از شهردار تهران برای انتصاب مدیر جدید مترو تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام آقامیری رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران در جریان دویست و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه روز گذشته با حضور مسئولان شهری سه ایستگاه اشاره شده به همراه ورودی دو ایستگاه شهران و شهر زیبا به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت:  خط 6 یکی از مهمترین خطوط مترو محسوب می‌شود، این خط در اواخر دهه 80 راه‌اندازی شد و چنانچه این خط کامل شود یکی از پرمسافرترین خطوط مترو محسوب خواهد شد. در این دوره از مدیریت شهری تاکنون 10 ایستگاه از خط 6 مترو به بهره‌برداری رسیده که 9 ایستگاه دیگر باقی مانده است و ان‌شاءالله در سال آینده ایستگاه‌های نجات‌اللهی، سرباز، شهدای 17 شهریور، میدان خراسان، حرم عبدالعظیم حسنی(ع) افتتاح و ان‌شاءالله خط 6 مترو در این دوره از مدیریت شهری تکمیل و کامل خواهد شد.

آقامیری از شهردار تهران خواست هر چه سریع‌تر مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران تعیین تکلیف کند تا با انتصاب فرد جدید در سال جدید این مجموعه بتواند با انرژی مضاعف به شهروندان خدمت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ شهرداری تهران تأیید شد
  • تأیید بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران توسط فرمانداری
  • پیش بینی بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای حریم تهران در سال ۱۴۰۳
  • افزایش حق‌ الزحمه‌ دستیاران و کارورزان پزشکی
  • تاکید بر همدلی برای حل مشکلات شهر/ سال ۱۴۰۳ سال خوبی برای شهر تهران خواهد بود
  • مدیرعامل مترو تهرانی رفتنی شد
  • درخواست عضو شورای شهر از شهردار تهران برای انتصاب مدیر جدید مترو تهران
  • سرانجام مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران رفتنی شد!
  • دانش‌آموزان نسیم شهری بدهی یک زندانی را پرداخت کردند
  • اختصاص ۳۴ میلیارد تومان برای سامانه‌های هوشمند ترافیک اردبیل