Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@05:54:50 GMT

سفر سعید جلیلی به اراک لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۲۱۷

سفر سعید جلیلی به اراک لغو شد

گروه استان‌ها- سفر "سعید جلیلی" کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری که قرار بود صبح امروز به اراک انجام شود، به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی ستاد کرونا لغو شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، درحالی که قرار بود سعید جلیلی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به اراک سفر کرده و با کارگران دیدار داشته باشد ابتدا با ممانعت مدیرعامل هپکوی اراک برای ورود وی به این شرکت روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که شائبات زیادی درباره وعده‌های مکرر در ماه‌های گذشته دولتی‌ها درباره وضعیت هپکو، تولید در این شرکت که پس از خصوصی‌سازی با مشکلات بسیاری روبرو شده بود را در فضای مجازی و از سوی کارشناسان مطرح کرد.

با این حال، طی اعلام روز گذشته از سوی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی قرار بر این شد تا دیدار کارگران هپکو و آذرآب با جلیلی صبح امروز یکشنبه 23 خردادماه 1400 در مقابل درب ورودی شرکت هپکوی اراک برگزار شود.

سعید جلیلی: با دیپلماسی نمایشی کشور را معطل آمریکا و اروپا کردند / نباید اجازه دهیم کارها بدون پشتوانه و نمایشی باشندرئیس ستاد جلیلی در قزوین: برنامه‌محوری شاخصه اصلی «سعید جلیلی» است‌نشست خبری رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان مرکزی در دفتر تسنیم برگزار می‌شود‌‌

این درحالی بود که حضور جلیلی در بین کارگران با واکنش مثبت و روی باز کارگران روبه‌رو شد تا انجا که کارگران این دو شرکت در اقدامی هماهنگ بنرهای تبلیغی این برنامه را در فضای مجازی با سرعت دست به دست می‌کردند.

اما با وجود اعلام قبلی صبح امروز اعلام شد به دلیل مخالف ستاد کرونا به سبب رعایت پروتکل‌های بهداشتی این سفر لغو شده ‌و در نهایت چنین دیدار بین این نامزد انقلابی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و کارگران شکل نگیرد.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۲ فیلم‌نامه

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با ۲ فیلم‌نامه موافقت کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌نامه‌های: «گل بابا» به تهیه‌کنندگی سیداحمد میرعلائی میرآبادی، کارگردانی و نویسندگی حسن صیدخانی و حسین صیدخانی، «عاشق پائیز» به تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت، کارگردانی میثم بیدقی و نویسندگی آرمین طهماسی نادری چگنی، میثم بیدقی و علی باطنی کیسمی، «آب» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی ابوالفضل جلیلی موحدی، «تیم شوتی» به تهیه‌کنندگی هوشنگ گل‌دوز توکلی، کارگردانی و نویسندگی سعید جلیلی، «تلألو» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی رضا جعفری و انیمیشن «آبان (پسر دلفینی ۲)» به تهیه‌کنندگی محمدامین همدانی، کارگردانی محمد خیراندیش دولابی و نویسندگی محمد شکوهی روشنی و محمد خیراندیش دولابی موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

دیگر خبرها

  • صدور 6 پروانه ساخت جدید فیلم سینمایی
  • ابوالفضل جلیلی سراغ «آب» می‌رود
  • صدور پروانه ساخت برای ۶ فیلم‌نامه سینمایی
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۲ فیلم‌نامه
  • موافقت با ساخت ۲ فیلم‌نامه
  • رزمایش همدلی و احسان
  • هدیه عیدانه بیمه ملت به رانندگان؛ آغاز جشنواره تخفیف ۲۵ درصدی بیمه بدنه اتومبیل
  • چشم انتظاری کارگران فولاد خزر رشت برای دریافت حقوق
  • رزمایش همدلی و احسان در اراک
  • چالش جدی در قرارداد کارگران مخابرات