Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سم و کیت با بازی داستین هافمن و جیک هافمن یک کمدی خانوادگی دلگرم‌کننده است که برای تأمین بودجه به بازار فیلم کن می‌رود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از ددلاین، «داستین هافمن» و «سیسی اسپیسک» در درام خانوادگی "سم و کیت" به کارگردانی «دارن لی گالو» بازی می‌کنند. «جیک هافمن» و «اسکایلر فیسک» در این فیلم نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بن شیلدز، اریان ویلیامز، فورد کوربت و لی گالو تهیه‌کننده فیلم و امی آدامز، استیسی اونیل و اریان ویلیامز تهیه‌کننده‌های اجرایی کار هستند.

کارگردان فیلم می‌گوید که از اینکه بازیگران شگفت‌انگیز و فیلمبردار نامزد اسکار رابرت یومن (فیلمبردار هتل بوداپست) را دارد هیجان زده است.

این فیلم یک درام کمدی دلگرم‌کننده خانوادگی است که در یک شهر کوچک در قلب کشور رخ می‌دهد. هافمن نقش بیل، یک پدر فوق‌العاده را بازی می‌کند. پسر او سم با بازی جیک هافمن به خانه بازگشته است تا از پدر بیمارش مراقبت کند.

ویلیامز تهیه‌کننده این فیلم می‌گوید که فیلمنامه  تجربه خانواده را به شکلی کاملاً جدید به نمایش می‌گذارد. این فیلم هفته آینده در بازار مجازی فیلم کن شرکت می‌کند تا بودجه فیلم تأمین شود.

بازیگران فیلم علمی-تخیلی دشمن معرفی شدندکلهر: مبنای "فجر" اخلاق مداری و "کن" دین ستیزی است/ فراستی راست گفت که کن سفارش سنگسار به فیلمساز ایرانی می دهد/ رایزنان فرهنگی ما چه کار می کنند؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود فیلم سینما هالیوود فیلم سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشین یداللهی به معنای واقعی عاشق ایران بود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش «به نام ایران» همزمان با هفتمین سالگرد درگذشت افشین یداللهی، شاعر و ترانه‌سرای شناخته شده کشورمان با حضور تعدادی از اهالی فرهنگ، به ویژه شاعران و ترانه‌سرایان در تالار وحدت برگزار شد.

اجرای این‌همایش به‌عهده گروه هنری چکامه، با همکاری مؤسسه فرهنگی آینه‌داران دوران و بنیاد رودکی به کارگردانی پژمان زهاب بود.

در ابتدای این مراسم سید عباس دعایی دبیر همایش در سخنانی ضمن‌اشاره به گفت‌وگوی خود با این شاعر در ساعاتی پیش از درگذشت او گفت: افشین یداللهی یک ترانه برای ایران سروده و خودش هم خوانده بود که درخواست داشت به نحوی منتشر و دیده شود و یک ترانه هم برای همایش آینه‌دار دوران و دکتر باستانی پاریزی سروده بود که خواسته‌اش این بود که استاد شهرام ناظری آن را بخوانند، این برنامه در واقع تحقق خواسته اوست.

وی ادامه داد: امشب از نماهنگ ترانه «من عاشق ایرانم» با صدای افشین یداللهی و همراهی ارکستر ملی رونمایی می‌شود. همچنین نماهنگ ترانه «بی انتهاتر از عشق» با صدای استاد شهرام ناظری و همراهی ارکستر ملی ایران پخش می‌شود.

دعایی گفت: افشین یداللهی به معنای واقعی عاشق ایران بود و این برنامه به همین دلیل به نام ایران و به یاد اوست.

در ادامه مراسم مهدی اولیایی مقدم، استاد ادبیات فارسی دانشگاه تهران در سخنانی از اهمیت زبان فارسی گفت و زبان را هویت یک ملت دانست.

سپس از نماهنگ «بی‌انتهاتر از عشق» با خوانندگی شهرام ناظری و اجرای ارکستر ملی ایران رونمایی شد. ترانه این اثر را زنده یاد افشین یداللهی برای زنده یاد استاد ابراهیم باستانی پاریزی سروده بود.

در ادامه بهرام پروین گنابادی، پژوهشگر حوزه فرهنگ و ادبیات در سخنانی درباره اهمیت ایران بر نقش زبان در اتحاد و همدلی یک ملت تاکید کرد. سپس صابر قدیمی و حمیدرضا صمدی از شاعران کشور، با حضور روی سن، شعرخوانی کردند. در بخش بعدی، از نماهنگ «من عاشق ایرانم» با صدای زنده یاد افشین یداللهی و همراهی ارکستر ملی رونمایی شد که ترانه این اثر هم توسط زنده یاد یداللهی سروده شده بود.

در ادامه با حضور سید عباس دعایی دبیر همایش، علیرضا تابش، مشاور اجرایی معاون میراث فرهنگی کشور، اکبر ایرانی، رییس مؤسسه میراث مکتوب، حمیدرضا افضلی، سید عباس سجادی و تعدادی دیگر، از خانواده افشین یداللهی تجلیل شد. آرش یداللهی، ترانه‌سرا و برادر زنده یاد یداللهی هم با حضور روی صحنه به نمایندگی از خانواده، از برگزاری این مراسم تشکر کرد.

اجرای گروه ارکستر سازهای ایرانی بخش پایانی همایش «به نام ایران» بود.

کد خبر 6057210 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • متولدین هر ماه چگونه عاشق می‌شوند؟
  • رضایت مادر تتلو از پرونده پسرش؛ همه چی عالی‌ است
  • آمریکایی‌ها عاشق این مهاجم ایرانی (عکس)
  • اولویت‌های فرهنگی کرمانشاه به منظور تهیه سند فرهنگی تعیین شود
  • حاشیه دیدار پرسپولیس - پیکان| افطار مدافع قطری پرسپولیس کنار زمین/ عنایتی با پسرش به آزادی آمد
  • افشین یداللهی به معنای واقعی عاشق ایران بود
  • نوروز ۱۴۰۳ با «صبح جمعه‌ای‌ها»
  • تقویم‌های فرهنگی متناسب در موزه‌ها تهیه و تدوین شود
  • آقای وزیر؛ تا دیر نشده پول فنس ها را تهیه کنید
  • چرا لاریجانی را بخاطر دخترش ردصلاحیت می کنند اما قالیباف به خاطر پسرش ردصلاحیت نشد؟