Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@09:38:24 GMT

معرکه گیری پر طرفدار جهانبخش (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۲۴۵

حالِ خوب ملی پوشان و روحیه بالای آنها یک تکرار دوست داشتنی در اردوی بحرین است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران با 10 تایی کردن کامبوج به سومین پیروزی متوالی خود در دور برگشت مقدماتی جام جهانی 2022 دست یافت. این تیم روز سه شنبه در آخرین و حساس ترین بازی خود باید به مصاف عراق برود.

 

ملی پوشان فوتبال ایران که علی رغم سختی ها و کارشکنی های بسیار با روحیه ای بالا در بحرین حضور یافته و نتایج قابل قبولی تا این لحظه کسب کرده اند، تمرین شب گذشته خود را نیز در حالی پشت سر گذاشتند که یک تکرار دوست داشتنی را در تک تک فریم های ثبت شده از آنها شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حال خوب، اتحاد بالا، روحیه عالی و انگیزه بی پایان در چهره تمامی بازیکنان دیده می شود. در حاشیه تمرین شب گذشته هم چند تن از ستاره های تیم ملی یک دورهمی شاد را تشکیل دادند که علیرضا جهانبخش لیدر آن بود و با حرکات و صحبت های جالب خود، هم تیمی هایش را به خنده واداشت. البته این دور همی جذاب لحظه به لحظه پر تعدادتر می شد و ستاره های بیشتر را در خود جای می داد.

 

همان طور که در تصویر هم مشاهده می کنید ابتدا طارمی و جهانبخش در کنار پورعلی گنجی و نوراللهی مشغول صحبت هستند اما با گرم شدن صحبت هایشان و البته شیطنت های جذاب جهانبخش، عزت اللهی، انصاری فرد و قدوس هم به آنها اضافه می شوند.

 

 

 

 

علیرضا جهانبخش تیم ملی ایران مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش تیم ملی ایران مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست سرمربی فاینورد هلند از قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند هنوز به بهبودی نرسیده و در بازی‌های گذشته فاینورد در لیگ هلند هم غایب بود. با این حال سرمربی فاینورد اعلام کرده که بازیکن ایرانی به زودی شرایط ایده‌آل را به دست خواهد آورد.

آرنه اسلات، سرمربی تیم فوتبال فاینورد، با اشاره به غیبت جهانبخش گفت: «علیرضا جهانبخش برای بازی با هیرنفین آمادگی لازم را ندارد.»

اسلات البته اعلام کرده که انتظارش دعوت از جهانبخش به تیم ملی ایران است چراکه با شرایط موجود او می‌تواند برای تیم ایران در مقدماتی جام جهانی بازی کند.

بر اساس اعلام سرمربی فاینورد جهانبخش تا دیدار ایران و ترکمنستان در دور اول انتخابی جام جهانی به شرایط آرمانی خواهد رسید و می‌تواند در ورزشگاه آزادی همراه تیم ملی باشد و در ادامه دیدار برگشت با ترکمنستان را نیز انجام بدهد.

تیم ملی ایران روز 2 فروردین در ورزشگاه آزادی با ترکمنستان دیدار می‌کند و در ادامه 7 فروردین در کشور حریف بازی برگشت را انجام می‌دهد. ایران با چهار امتیاز از دو بازی و به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده‌بندی انتخابی جام جهانی در آسیا قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ترسو می‌میرد، برای رفتن به فینال می‌جنگیم
  • ستاره فوتبال جهان: عاشق ایرانم | هلندی صحبت کردن علیرضا جهانبخش به شدت...
  • جهانبخش با بازوبند مصدومیت!(عکس)
  • (عکس) علیرضا جهانبخش با پیراهن بارسلونا
  • علم‌الهدی : تهدید و تحریم اقتصادی در ملت ایران اثرگذار نخواهد بود
  • روحیه بسیجی سرعت پیشرفت و آبادانی ایران عزیز را ارتقا می‌دهد
  • ماجرای درگیری تجمع‌‏کنندگان طرفدار حجاب با پلیس | مقصر چه کسی است؟
  • پخش همزمان «معرکه» جواد رضویان از تلویزیون و تلوبیون
  • درخواست سرمربی فاینورد هلند از قلعه‌نویی
  • جهانبخش به ترکمنستان می‌رسد