Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@10:54:47 GMT

قیمت روز گوشی‌های هوآوی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۲۵۴

هوآوی با معرفی رسمی سری گوشی‌های P30، نسخه Lite این محصول که در واقع نسبت به P30 و P30 Pro ارزان‌قیمت‌تر است را به عنوان گوشی میان‌رده روانه بازار کرد. این محصول دارای رم 6 گیگابایتی و سه دوربین 48، 8 و 2 مگاپیکسلی در پشت گوشی است. قیمتنام محصول 20.500.000_ 19.800.000 P40 Pro  256 GB 6.200.000_ 5.900.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

000 P30 Lite 128 GB 6.000.000 _ 5.600.000 Huawei Y9s 128GB 5.300.000 _ 5.000.000 Nova 7i 128 GB  4.800.000_ 4.500.000  Honor 9X 128 GB 3.800.000 _ 3.500.000 Y8s 64 GB 4.000.000_ 3.800.000 Huawei Y8p 128GB 3.800.000_ 3.600.000 Y7 Prime 2019 64 GB 3.000.000_ 2.700.000 Y6 Prime 2019 32 GB  5.100.000 _ 4.600.000 Y9 Prime 2019 128GB 3.400.000_ 3.200.000 Huawei Y5 2019 32GB  3.000.000_ 2.800.000   Honor 8S 32 GB 2.400.000_ 2.100.000Y5 lite 2018 منبع: صراط برچسب ها: قیمت ، ناطقان ، گوشی ، بازار ، رم ، دوربین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت ناطقان گوشی بازار رم دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام یک از گوشی‌های ارزان بازار ایران برای شما مناسب است؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پیمایش در پیچ‌وخم پیدا کردن گوشی ارزان و با ارزش خرید بالا کاری دشوار است. با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، قیمت روز گوشی موبایل هم به‌سرعت دست‌خوش تغییر می‌شود و تقاضا برای گوشی‌های ارزان‌قیمت بالا رفته است. از طرفی با سرعتی که فناوری در حال حرکت است و گوشی‌های پرچم‌دار با ویژگی‌های خاص یکی پس از دیگری از راه می‌رسند، برچسب قیمتی آن‌ها هم به همان اندازه می‌تواند چشم‌گیر باشد.

البته که نباید چندان نگران باشید زیرا احتمالاً شما هم قبول دارید که همه افراد به یک گوشی گران‌قیمت با جدیدترین تراشه نیاز ندارند. خوشبختانه بازار مملو از گوشی‌هایی عالی برای کسانی است که به دنبال خرید گوشی اقتصادی هستند. دیگر امکانات خاص محدود به گوشی‌های بالارده و پرچمدار نیستند؛ برای مثال در گوشی‌های میان‌رده و خوش قیمت نیز می‌توان گزینه‌هایی با نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتز، اسپیکر استریو، طراحی نوآورانه و جذاب و مواردی از این دست را مشاهده کرد.

قیمت گوشی نوکیا و قیمت گوشی آنر در بسیاری از مدل‌های اقتصادی، مناسب هر بودجه‌ای هستند اما از سایر برندها هم می‌توانید گوشی باارزشی را پیدا کنید. اشتباه نکنید منظورمان از اقتصادی در این مقاله، گوشی‌های ارزان‌قیمت یا بی‌کیفیت نیست. هر محصول مقرون به‌صرفه‌ای که بتواند انتظارات منطقی را برآورده سازد، ارزش خرید بالایی خواهد داشت.

اولویت‌بندی نیازها برای خرید گوشی

اولین قدم برای یافتن بهترین گوشی‌های ارزان بازار ایران، درک نیازهای فردی خودتان است. این سوال را از خود بپرسید که استفاده اصلی‌تان از تلفن چیست؟ آیا به شبکه‌های اجتماعی علاقه‌مند هستید یا عکاسی را در اولویت قرار می‌دهید؟

آیا گیمر هستید یا گاهی اوقات فقط با هدف سرگرمی بازی می‌کنید؟ اگر وقت‌های آزاد خود را صرف پودر کردن آب‌نبات‌های کندی کراش می‌کنید یا برای پیدا کردن لغات آمیرزا به سلول‌های خاکستری خود فشار می‌آورید، هر گوشی پایین‌رده‌ای هم نیاز شما را برآورده می‌کند.

اما اگر لحظه‌ای اسلحه یا شمشیر از دستتان نمی‌افتد و مشغول از بین بردن دشمنان در بازی‌های رقابتی و آنلاین هستید، به یک گوشی قوی‌تر نیاز خواهید داشت. دانستن الگوی استفاده کمک می‌کند تا راحت‌تر بتوانیم ویژگی‌های خاص هر گوشی را دسته‌بندی کنیم.

قیمت روز گوشی موبایل را می‌توانید در زومیت مشاهده کنید و ارزان‌ترین فروشندگان گوشی‌های موردنظر خود را بیابید.

موتو ای ۱۳ موتورولا

برای خرید ارزان‌ترین گوشی هوشمند حداقل باید ۳ میلیون تومان بودجه درنظر بگیرید. شاید برایتان جالب باشد که در این بازه قیمتی رقابت میان تولیدکنندگان زیاد است. موتو ای ۱۳ موتورولا با تراشه Unisoc و نمایشگر آی‌پی‌اس حداقل‌های لازم برای اجرای اندروید ۱۳ نسخه گو را دارد.

ریلمی سی ۳۰ اس

نمایشگر گوشی ریلمی سی ۳۰ اس هم مانند نماینده موتورولا از نوع آی‌پی‌اس با وضوح اچ‌دی است و پردازنده ۸ هسته‌ای دارد که برای انجام امور روزمره و مرور شبکه‌های اجتماعی مناسب خواهد بود. هردو گوشی در نسخه پایه با ۲ گیگابایت رم ممکن است انجام فعالیت‌های مالتی‌تسکینگ را تحت‌الشعاع قرار دهند.

گزینه‌های جایگزین دیگری از جمله ایکس ۱۰ جی پلاس، نوکیا سی ۳۰، ردمی ای ۲ پلاس شیائومی و آنر ایکس ۵ هم می‌توانید خریداری کنید که همگی تقریباً امکاناتی مشابه ارائه می‌دهند و در بخش دوربین، قابلیت‌های عکسبرداری و فیلمبرداری پایه را فراهم می‌کنند.

گلکسی ای ۵ اس سامسونگ

با کمی افزایش بودجه تا حدود ۵ میلیون تومان می‌توانیم به سراغ گوشی‌هایی با نمایشگر فول اچ‌دی برویم. صفحه نمایش گوشی ای ۵ اس سامسونگ نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد و با تراشه اسنپ‌دراگون ۶۸۰ می‌تواند تجربه‌ی کاربری مناسبی را ارائه دهد. دوربین سه‌گانه و شارژدهی مناسب از دیگر نقاط قوت این گوشی محسوب می‌شوند.

موتو جی ۱۴ موتورولا

مدل دیگری از موتورولا با نام موتو جی ۱۴ می‌تواند در این فهرست قرار گیرد. استفاده از تراشه ساخت Unisoc که هم‌رده با ای ۵ اس عمل می‌کند به همراه حافظه داخلی پرسرعت، تجربه‌ی نرم و روانی از کار با گوشی به همراه خواهد داشت. شاید عملکرد دوربین چندان رضایت‌بخش نباشد اما نباید از کنار باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، محافظ صفحه پانداگلس و اسپیکرهای استریو موتو جی ۱۴ به راحتی عبور کرد. برای مدل‌های جایگزین می‌توانید به سراغ ریلمی سی ۵۱ یا آنر ایکس ۶ ای بروید.

گلکسی ای ۱۵ سامسونگ

در قیمت‌های بالاتر برای مثال تا ۶ میلیون تومان رقابت بیشتر هم خواهد شد. گوشی ای ۱۵ سامسونگ یکی از باارزش‌ترین گزینه‌ها در این زمره قیمتی است که از نمایشگر سوپر امولد بهره می‌برد. اندروید ۱۴ به صورت پیش‌فرض روی این گوشی نصب شده است که با تراشه هلیو جی ۹۹ مدیاتک می‌توانید روی بازی با این گوشی هم حساب باز کنید.

پوکو ای ۴ شیائومی ۵ جی

گوشی‌های پوکو به گوشی‌های گیمینگ معروف هستند و پوکو ام ۴ هم از این قضیه مستثنی نیست. همان‌طور که از نام این محصول مشخص است امکان استفاده از نسل پنجم شبکه تلفن همراه یعنی ۵ جی را دارد. اگر اهل عکاسی هستید این گوشی را فراموش کنید اما اگر برای انجام امور روزمره یا بازی در حد منطقی و نه با حداکثر تنظیمات گرافیکی به دنبال گوشی خوش‌قیمت می‌گردید، خرید پوکو ای ۴ شیائومی ۵ جی به شما پیشنهاد می‌شود.

به‌عنوان محصول جایگزین می‌توانید ریلمی نارزو ۵۰ را هم مدنظر داشته باشید که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را در نمایشگر ارائه می‌دهد و در زمینه دوربین هم بهتر از بقیه عمل می‌کند. اما به یاد داشته باشید که حدود ۲ سال از عرضه این گوشی به بازار گذشته است.

ردمی نوت ۱۳ شیائومی ۴ جی

گوشی ردمی نوت ۱۳ شیائومی نسخه ۴ جی یکی از بهترین انتخاب‌ها در بازه قیمتی ۸ میلیون تومان است. دوربین‌های کارآمد، نمایشگر امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس، رم ۶ گیگابایتی در نسخه پایه و شارژر ۳۳ واتی از نکات برجسته این گوشی به‌شمار می‌روند.

موتو جی ۵۴ موتورولا

موتو جی ۵۴ موتورولا رقیب قدرت‌مندی برای نماینده شیائومی در این بخش محسوب می‌شود. این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۷۰۲۰ مدیاتک مجهز شده است و در بخش دوربین، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر دارد. با کمی هزینه بیشتر می‌توانید مدل ۱۲ گیگابایت رم این محصول را تهیه کنید.

از محصولات جایگزین در این رده قیمتی می‌توان به گلکسی ای ۲۴ سامسونگ و ردمی نوت ۱۲ شیائومی مدل ۴ جی اشاره کرد. نماینده شیائومی بسیار شبیه به نسل جدید خود است و نماینده کهکشانی‌ها گویی مشخصات خود را به ای ۱۵ منتقل کرده است.

گلکسی ای ۳۴ سامسونگ

برای بخش پایانی معرفی بهترین گوشی‌های ارزان بازار ایران می‌توانیم به مدل‌های پایه با حدود قیمت ۱۰ میلیون تومان بپردازیم. ای ۳۴ به‌رغم استفاده از بدنه پلاستیکی ضدآب است و عملکرد دوربین آن در این بازه قیمتی بهتر از سایر مدل‌ها خواهد بود. سامسونگ در بخش نمایشگر و تراشه کم‌کاری نکرده است و به‌راحتی می‌توانید به تماشای فیلم و سریال یا بازی بپردازید.

ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی ۴ جی

نسخه پرو ردمی نوت ۱۳ گوشی بسیار ارزشمندی است. صفحه نمایش باکیفیت، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، شارژر ۶۷ واتی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر تنها بخشی از ویژگی‌های مثبت این گوشی به‌شمار می‌رود.

گوشی‌های گیمینگ پوکو از جمله پوکو اف ۴ و پوکو ایکس ۵ پرو برای کاربران علاقه‌مند به بازی می‌توانند در بازه قیمتی ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان قرار بگیرند. اف ۴ با این‌که کمی قدیمی شده اما هنوز چیزی از ارزش‌های آن کم نشده است. ایکس ۵ پرو هم به‌عنوان اولویت دوم می‌تواند شما را در اغلب بازی‌های مدرن همراهی کند.

گوشی ارزان و اقتصادی اپل در بازار ایران

محصولات اپل همگی پریمیوم هستند و این شرکت گوشی ارزان تولید نمی‌کند. بازار آیفون‌های دست دوم بسیار داغ است و با کمی جستجو می‌توانید محصولی خوب و خوش‌قیمت برای خود پیدا کنید. اما اگر برای خرید آیفون نو و ارزان مصمم هستید آیفون اس ای ۲۰۲۲ و آیفون ۱۳ مدل پایه ارزان‌ترین گوشی‌هایی هستند که می‌توانید تهیه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6057312

دیگر خبرها

  • گوشی تاشوی ارزان قیمت سامسونگ
  • همه چیز درباره یک انتخابات غول پیکر در هند
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو پلاس + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۲۸ اسفند)
  • کدام یک از گوشی‌های ارزان بازار ایران برای شما مناسب است؟
  • قیمت گوشی امروز ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
  • (عکس) گوشی نیم میلیاردی سامسونگ فراتر از یک رویا
  • گوشی نیم‌‌میلیاردی سامسونگ که با الهام از سایبرتراک ساخته شده (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲/ کف قیمت پرچمدار سامسونگ چقدر است؟
  • poco x5 pro 5g + قیمت،‌بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro
  • (تصاویر) گوشی نیم‌‌میلیاردی سامسونگ که با الهام از سایبرتراک ساخته شده