Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@10:00:19 GMT

شهادت زن فلسطینی در ایست بازرسی های صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۲۵۷

شهادت زن فلسطینی در ایست بازرسی های صهیونیستی

یک زن فلسطینی که از اسرای آزاد شده زندان های صهیونیستی بوده است، به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المنار»، نظامیان رژیم صهیونیستی یک زن فلسطینی را در ایست قلندیا واقع در شمال  قدس را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

 

شاهدان عینی گفتند: نظامیان صهیونیستی به «ابتسام کعابنه» از اریحا شلیک کردند و وی بر اثر شلیک این گلوله شهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نظامیان صهیونیستی بلافاصله پس از این اقدام، ایست بازرسی را به طور کامل بستند و مانع رفت و آمد مردم و خودروها شدند و همین امر اختلال در رفت و آمد ایجاد کرد.

 

این زن فلسطینی پیش از رسیدن آمبولانس و بیمارستان به شهادت رسید.

 

هیئت امور اسرا و آزادگان گفت: کعابنه از استان اریحا اسیر آزاد شده بوده است و مادر کودک بوده و در سال 2016 میلادی یک بار بازداشت شد و یک سال و نیم در زندان بوده است که به ضرب گلوله به شهادت رسید.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: خانم فلسطینی صهیونیست ها شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۴ هزار کودک فلسطینی در تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، ۱۴ هزار کودک فلسطینی در تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه کشته شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


تهاجم اسرائیل به غزه سبب کشته شدن ۱۴ هزار کودک فلسطینی شده است و این در حالی است که شماری زیادی نیز با سوء تغذیه و کم آبی شدید مواجهند. بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه هشدار داده است در حال پذیرش چندین نوزاد در هر روز است که وزنشان بر اساس سنشان نیست. پزشکان خواستار دریافت کمک‌ها شده اند. از ماه اکتبر تاکنون، دست کم ۲۷ کودک به دلیل سوء تغذیه و از دست دادن آب بدن، جان خود را از دست داده اند.

الحکیم احمد آل علی پزشک بیمارستان کمال عدوان: ما به عنوان کادر درمان در بیمارستان کمال عدوان به صورتی واضح شاهد ورود سیلی از نوزادان تازه متولد شده هستیم که با سوء تغذیه شدید و کم آبی شدید مواجهند. دلیل این امر نبود شیر خشک است. در نتیجه، نوزادان در شرایط از دست دادن شدید آب بدن، اختلال اسیدمی (افزایش غلظت یون هیدروژن خون) و در نهایت مرگ قرار می‌گیرند. ما روزانه دو تا سه مورد نوزادی را پذیرش می‌کنیم که وزن متناسبی ندارند. برای مثال، ما یک نوزاد دختر دو ماهه را پذیرش کردیم که فقط دو کیلوگرم وزن داشت. دلیل این امر نبود شیر خشک برای این نوزاد است.

دیگر خبرها

  • شهادت ۱۲ فلسطینی در بمباران خانه‌ای در رفح
  • شهادت ۲۰۰ فلسطینی در حمله به بیمارستان شفا
  • تصاویر تکان دهنده از شهادت دو فلسطینی غیر مسلح بدست رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۴ هزار کودک فلسطینی در تهاجم رژیم صهیونیستی به غزه
  • شهادت ۸ فلسطینی دیگر در تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت فلسطینی ها
  • ۱۱ فلسطینی دیگر در رفح به شهادت رسیدند
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • کشتار وحشیانه صهیونیست‌ها در بیمارستان شفا | شهادت بیش از ۲۰۰ فلسطینی
  • کشتار وحشیانه صهیونیست‌ها دربیمارستان شفا/شهادت بیش از۲۰۰ فلسطینی