Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@03:51:31 GMT

شهادت زن فلسطینی در ایست بازرسی های صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۲۵۷

شهادت زن فلسطینی در ایست بازرسی های صهیونیستی

یک زن فلسطینی که از اسرای آزاد شده زندان های صهیونیستی بوده است، به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المنار»، نظامیان رژیم صهیونیستی یک زن فلسطینی را در ایست قلندیا واقع در شمال  قدس را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

 

شاهدان عینی گفتند: نظامیان صهیونیستی به «ابتسام کعابنه» از اریحا شلیک کردند و وی بر اثر شلیک این گلوله شهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نظامیان صهیونیستی بلافاصله پس از این اقدام، ایست بازرسی را به طور کامل بستند و مانع رفت و آمد مردم و خودروها شدند و همین امر اختلال در رفت و آمد ایجاد کرد.

 

این زن فلسطینی پیش از رسیدن آمبولانس و بیمارستان به شهادت رسید.

 

هیئت امور اسرا و آزادگان گفت: کعابنه از استان اریحا اسیر آزاد شده بوده است و مادر کودک بوده و در سال 2016 میلادی یک بار بازداشت شد و یک سال و نیم در زندان بوده است که به ضرب گلوله به شهادت رسید.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: خانم فلسطینی صهیونیست ها شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله مبارزان فلسطینی با اشغالگران در نابلس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، حمله های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه دارد و مبارزان فلسطینی نیز به مقابله با اشغالگران پرداختند.

گردانهای شهدا الاقصی اعلام کرد: ما با نظامیان دشمن صهیونیست درگیر شدیم و جنگ افزارهای آنها را در شهر نابلس را هدف قرار دادیم.

همزمان باشگاه اسیران فلسطینی از بازداشت ۲۰ فلسطینی در کرانه باختری که در میان آن اسیران سابق نیز وجود دارد در جریان یورش نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

پیش از این، کمیته امور اسرا و آزادگان و باشگاه اسرای فلسطینی اعلام کردند که نظامیان اشغالگر صهیونیستی از ابتدای جنگ علیه نوار غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون بیش از۷۵۸۵ شهروند فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده‌اند.

این دو نهاد فلسطینی در بیانیه‌ای اعلام کردند این تعداد شامل کسانی می‌شود که در خانه‌های خود یا در ایست و بازرسی‌ها بازداشت شده‌اند و همچنین کسانی که مجبور شده‌اند تحت فشارهای اعمال شده خود را تسلیم نموده و کسانی که به عنوان گروگان در بازداشت قرار دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است نظامیان اشغالگر همچنان در جریان عملیات‌های بازداشت خود به یورش و سرکوب شهروندان، ضرب و جرح آنان و تهدید بازداشت شدگان و خانواده آنها ادامه داده و علاوه بر آن اقدام به تخریب و ویرانی گسترده خانه‌های شهروندان فلسطینی می‌نمایند.

کد خبر 6056388

دیگر خبرها

  • پرواز گسترده جنگنده های رژیم صهیونیستی بر فراز رفح+فیلم
  • گرامیداشت یاد کودکان فلسطینی در هلند
  • یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری
  • یورش نظامیان صهیونیست به ۲ مدرسه نزدیک بیمارستان شفای غزه
  • سحر و افطار ساکنان نوار غزه با موشک و گلوله سپری می‌شود
  • شهادت یک اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی
  • شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • مقابله مبارزان فلسطینی با اشغالگران در نابلس
  • شهادت یک اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۳۶ کودک و زن باردار درالنصیرات