Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه الغرافه قطر با اعلام پایان همکاری چهار بازیکن خارجی این تیم برای معرفی رسمی آندره‌ آ استراماچونی ایتالیایی آماده می‌ شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری استاد الدوحه، سفیان هنی بازیکن الجزایری الغرافه به همراه ویلفرد کانون اهل ساحل عاج، عدلان قدیوره الجزایری و کو جا چول کره‌ای در فهرست خروج این باشگاه قرار گرفته و به دلیل عملکرد دور از انتظاری که در این فصل داشته‌ اند از جمع پلنگ‌ ها جدا می‌ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاناتان کوجیا مهاجم ساحل عاجی تنها بازیکن خارجی است که برای فصل آینده در الغرافه حفظ خواهد شد و این تیم با انتخاب سرمربی جدید فهرست مورد نظر کادر فنی شامل ۴ بازیکن خارجی را جذب می‌کند.

به نوشته استاد الدوحه انتظار می‌رود استراماچونی ایتالیایی سرمربی جدید الغرافه باشد که در روزهای آتی رسما به عنوان جانشین یوکانوویچ صرب معرفی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: الغرافه قطر استراماچونی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدشانسی بزرگ پیکان/ ۲ ستاره محبوب مصدوم شدند

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر میهمان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران است.

بیشتر بخوانید: برتری پرسپولیس در نیمه اول مقابل پیکان

در این مسابقه دو بازیکن سرشناس پیکان به دلیل مصدومیت حضور نخواهند داشت.‌ ابراهیم صالحی و فرشید اسماعیلی دو بازیکنی هستند که دیدار برابر پرسپولیس را از دست دادند.

حضور این دو بازیکن در بازی با پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما با اعلام لیست پیکان مشخص شد آنها قادر به بازی نخواهند بود.

فرشید اسماعیلی به واسطه حضور در استقلال انگیزه زیادی برای این مسابقه داشت، اما نتوانست در این دیدار پیکان را همراهی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224884 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • یک استقلالی دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • پیشنهاد تمدید به بازیکن محبوب بایرن نرسید
  • استعفای مربی استقلالی در لیگ یک بعداز ۳باخت
  • مربی گل‌گهر محبوب‌تر از سپاهانی‌ها در نقش‌جهان
  • عکس‌| لقب متفاوت یک استقلالی به یحیی گل‌محمدی
  • درد امان بازیکن محبوب ژاوی را برید
  • بدشانسی بزرگ پیکان/ ۲ ستاره محبوب مصدوم شدند
  • ماجراهای ۸ پرسپولیسی و یک استقلالی!
  • قرارداد مارتینز گران‌تر اعلام شد؛ فولاد، تیمی با دو مربی بدنساز و 7 بازیکن خارجی
  • مربی محبوب بازیکنان لیورپول برای جانشینی کلوپ