Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-18@09:23:29 GMT

کارشکنی علیه ایران و عراق در بحرین

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۲۶۴

کیفیت چمن ورزشگاه المحرق بحرین پیش از این اعتراض دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان پیش از بازی با هنگ کنگ را در پی داشت.

بعد از اعتراض اسکوچیچ، سرکو کاتانچ سرمربی تیم ملی عراق کیفیت چمن این ورزشگاه را خنده دار عنوان کرد که سوژه رسانه های مختلف شد.

کارشکنی فدراسیون بحرین در انتخاب این ورزشگاه برای همه آشکار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار تیم ملی کشورمان در بازی مرگ و زندگی سه شنبه آینده باید در این ورزشگاه بی کیفیت به مصاف عراق برود.

در همین رابطه عمر قحطان خبرنگار عراقی الاصل شبکه الکاس قطر نوشت: بازی ما مقابل ایران در ورزشگاه المحرق برگزار می شود. این سومین دیدار ما به میزبانی این ورزشگاهی خواهد بود که کاتانچ سرمربی تیم ملی کیفیت آن را خنده دار توصیف کرد. همچنین بازیکنان ایرانی ها هم به این انتخاب اعتراض شدید کردند.

وی افزود: این دومین دیدار تیم ملی ایران به میزبانی ورزشگاه المحرق خواهد بود. ایرانی ها پیش از در این زمین هنگ کنگ را ۳ بر یک شکست داده بودند. این درحالیست که تیم ملی بحرین میزبان گروه یک بار هم در این زمین بازی نکرده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها

هفدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از دیروز (چهارشنبه) با برگزاری دیدار‌های گروه‌های A و B رقابت‌ها آغاز شد.

در بازی افتتاحیه مسابقات، ویتنام مقابل میانمار با تساوی یک - یک متوقف شد. میانمار در جایگاه هفتادوسوم جهان قرار دارد و ۳۴ پله پایین‌تر از ویتنام ایستاده است، اما توانست تیم ششم آسیا را متوقف کند تا اولین شگفتی جام را رقم بزند. تایلند نیز با نتیجه ۳ بر یک موفق به شکست چین شد تا با سه امتیاز، در صدر جدول گروه A قرار بگیرد.

ازبکستان در گروه B با پیروزی ۳ بر ۲ از سد استرالیا گذشت و عربستان با نتیجه ۵ بر یک برابر عراق شکست خورد. در این گروه تیم‌های عراق و ازبکستان در جایگاه‌های اول و دوم جای دارند.

امروز پنجشنبه، دیدار‌های نخست گروه‌های C و D برگزار می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه، شاگردان وحید شمسایی از ساعت ۱۲:۳۰ (به وقت ایران) مقابل افغانستان صف‌آرایی می‌کنند.

برنامه دیدار‌های امروز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

تاجیکستان - کره جنوبی، ساعت ۱۰:۳۰
ایران - افغانستان، ساعت ۱۲:۳۰
ژاپن - قرقیزستان، ساعت ۱۴:۳۰
کویت - بحرین، ساعت ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • هواداران سپاهان به نشانه اعتراض خیلی‌زود ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند + فیلم
  • آغاز جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز + ساعت و برنامه کامل بازی‌ ها
  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی
  • کارکنان گوگل به همکاری شرکتشان با رژیم صهیونیستی اعتراض کردند
  • بازی‌های لیگ برتر ایران در چه صورتی بدون تماشاگر می‌شوند؟
  • استقبال پادشاه اردن از رئیس جمهور عراق و رایزنی درمورد تحولات منطقه