Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان تهران در«همایش پشتیبانی ها و مانع زدایی از مأموریت فی مابین» که با همکاری دادستانی تهران و فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات و آمادگی و اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه از بروز هرگونه اخلال تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، درهمایش پشتیبانی‌ها و مانع زدایی از مأموریت فی مابین که با حضور القاصی دادستان تهران و سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و استاندار تهران به منظور اتخاذ تدابیرمناسب برای افزایش همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در تأمین نظم و امنیت تهران بزرگ، برگزار گردید، موضوعات مختلفی از جمله تعامل و همکاری هر چه بیشتر دادستانی و نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و برقراری عدالت در سطح جامعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و با توجه به در پیش بودن برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مقرر گردید نیروی انتظامی و دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، اقدامات لازم را برای تأمین نظم و امنیت و جلوگیری از هر گونه بی نظمی جهت برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این همایش که به میزبانی فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ در حال برگزاری است علاوه بر دادستان تهران و فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ جمعی از معاونان ستادی دادستانی تهران و فرماندهان پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ حضور دارند.

خبر تکمیلی در خصوص اظهارات دادستان تهران در این همایش متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری همایش انتخابات نیروی انتظامی تهران بزرگ دادستان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین امنیت مسافران نوروزی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، علی دهقانی در نشست تعاملی با فرماندهی انتظامی استان بیان کرد: ضروری است در این مدت، توجه به ایست‌های بازرسی مبادی ورودی توسط گشت‌های سیار و تامین امنیت محله محور تقویت شود.

وی با تاکید بر استقرار صلح یاران در کلانتری‌های استان اظهار کرد: استقرار این افراد با هماهنگی شورای حل اختلاف استان در کلانتری و مراجع انتظامی به منظور ایجاد صلح و سازش در اختلافات درگیری‌ها باعث کاهش ورود پرونده‌ها به دادسرا‌ها می‌شود.

دهقانی با تاکید بر تامین امنیت مسافران افزود: باید در کنار کار‌های قضایی همچون عدم اعطای مرخصی و ارفاقات به زندانیان شرور و خطرناک، گشت‌های ویژه نیز به صورت مداوم فعال شوند تا از جان و مال مردم به خوبی حفاظت و حراست شود.

رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به اهمیت هوشمندسازی خدمات حمایتی، انتظامی و قضایی اظهار کرد: نتیجه این موضوع منجر به رضایت‌مندی مردم و کاهش زمان رسیدگی‌ها می‌شود.

وی یکی دیگر از مزایای هوشمندسازی فرآیند‌ها را حذف کاغذ از بروکراسی اداری عنوان کرد و گفت: هرچه به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم نظم، دقت و بازخورد سریعتری در انجام خدمات به مردم خواهیم داشت.

خوزستان همه ساله در ایام نوروز به واسطه داشتن آب و هوای معتدل در ایام نوروز، آثار تاریخی و گردشگری متعدد، دسترسی به دریا و رودخانه و مناطق جنگی و عملیاتی مقصد مسافران داخلی و خارجی زیادی است.

دیگر خبرها

  • افتتاح قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروزی در فارس
  • تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم / سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند
  • پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم آماده است
  • سردار رادان: تامین کننده امنیت و حافظ جان و مال مردم هستیم
  • آماده‌باش کامل پلیس پایتخت برای تامین امنیت و آرامش مردم در نوروز و ماه رمضان
  • سردار رادان: فشار معیشت و مسکن از روی کارکنان انتظامی برداشته می‌شود
  • سردار رادان: تا ۲ سال آینده فشار معیشتی از روی کارکنان انتظامی برداشته می‌شود
  • نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده
  • تامین امنیت مسافران نوروزی در خوزستان