Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته یک منبع آگاه، نخست وزیر کانادا روز شنبه رهبری یکی از نشست‌های گروه هفت پیرامون چین را برعهده داشت و از رهبران این گروه خواست تا به یک رویکرد هماهنگ و متحد در رابطه با چالش‌های ایجاد شده توسط پکن برسند.

 به نقل از خبرگزاری رویترز، این منبع آگاه گفت، رهبران گروه هفت که روی هم رفته کنترل حدود 40 تریلیون دلار از اقتصاد جهان را در دست دارند، درخصوص تعیین یک رویکرد هماهنگ نسبت به چین به یک همسویی گسترده رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع افزود: پیام جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا این بود که ما حقیقتا نیاز داریم تلاش کنیم تا به یک اتفاق نظر درخصوص تعیین یک رویکرد متحد و هماهنگ نسبت به چالش‌هایی که چین برای همه ما ایجاد می‌کند، دست یابیم. ما باید به عنوان یک گروه همبستگی و اتحاد خود را نشان دهیم و همچنین به عنوان یک گروه عمل کنیم.

به گفته این منبع، یک همسویی کلی در گروه هفت نسبت به چین وجود دارد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: گروه هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی تنیس ایران از صعود به گروه دوم دیویس کاپ بازماند

تیم ملی تنیس ایران در شرایطی که در روز نخست با تساوی یک بر یک برابر استونی امید‌ها را برای حضور در گروه دوم مسابقات دیویس کاپ زنده کرده بود در دومین روز نتیجه را واگذار کرد تا به گروه  سوم منطقه آسیا و اقیانوسیه بازگردد.

در مسابقات دونفره امروز تیم ایران با ترکیب سامیار الیاسی و علی یزدانی به میدان رفت که در ست نخست ۶ بر ۴ پیروز شد، اما در ادامه ۳ بر ۶ و ۶ بر ۷ مغلوب حریف اروپایی خود شدند.

در مسابقه  انفرادی نیز سینا مقیمی با نتیجه ۶ بر ۳ و ۶ بر یک شکست خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اسرائیل به جوزپ بورل هشدار داد
  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • رتبه نخست هرمزگان در کاهش نرخ بیکاری
  • رئیس احزاب مخالف نتانیاهو: به یاد داریم چه کسی حماس را ایجاد کرد و به تامین مالی آن پرداخت
  • رویکرد تبعیض آمیز مسئولان در خصوص افزایش حقوق کارگران/ چرا به افزایش حداقل بگیران دولتی استناد نمی‌کنید؟
  • طالبان خواستار سفر وزیر خارجه‌ پاکستان به افغانستان شد
  • ترودو: هر روز به کناره‌گیری از نخست وزیری فکر می کنم
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست نرخ ازدواج در کشور
  • تیم ملی تنیس ایران از صعود به گروه دوم دیویس کاپ بازماند
  • آمار طلاق در مازندران 2 درصد کاهش داشت