Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@11:38:13 GMT

نقشه ی زیرکانه زنیت برای حفظ سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۲۷۸

اینروزها همانند سنوات گذشته اخبار زیادی در مورد حضور سردار آزمون در تیم های مطرح اروپایی شنیده می شود. از سویا و دورتموند تا رم و میلان. 

به گزارش "ورزش سه"، اینبار شاید جدایی سردار آزمون بیشتر به واقعیت نزدیک باشد به این خاطر که سردار آزمون سه فصل متوالی برای زنیت قهرمان روسیه بازی کرده و از همه مهمتر تنها یک فصل به پایان قراردادش باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در تعطیلات تابستانی زنیت سردار را به تیم دیگری انتقال ندهد در ادامه این بازیکن آزاد می شود و حضورش در تیم جدید آورده ای برای تیم زنیت نخواهد داشت. کمتر شاهد این اتفاق در فوتبال حرفه ای هستیم و باشگاه بازیکنانی که برای خریداری اشان پول کلانی صرف کرده پیش از اتمام قرارداد راهی یک تیم جدید خواهد کرد. زنیت برای خرید سردار آزمون 12 میلیون یورو هزینه کرده و از سویی بابت هر قهرمانی در لیگ برتر روسیه مبلغ یک میلیون یورو به حساب روبین واریز کرده است. 

 

اما باز هم می توانیم شاهد ادامه ی حضور سردار آزمون در تیم زنیت باشیم. نه به بهانه اینکه یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد بلکه از روسیه خبر رسیده مدیران باشگاه در تلاش برای افزایش دستمزد سردار آزمون و رضایت او برای تمدید قرارداد هستند. گفته می شود دستمزد سردار آزمون در حال حاضر نزدیک به 2 میلیون یورو در فصل است که در صورت افزایش آن به 3 میلیون یورو مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان راضی به تمدید قرارداد خود خواهد شد. سردار آزمون 7 سالی است که در فوتبال روسیه توپ می زند و باید گفت در همه فصول بازیکن موفقی بوده و در صورت تمدید قرارداد خود با تیم زنیت یک بار دیگر حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه خواهد کرد. 

 

و در نهایت باید گفت به همان اندازه که جدایی سردار آزمون از تیم زنیت و حضور در یک تیم اروپایی دیگر محتمل است به همان اندازه احتمال دارد سردار آزمون قرارداد خود را با تیم روسی تمدید و در ادامه هم در زنیت بماند. نکته ی مهم برای زنیت این است که آیا می تواند در صورت فروش سردار بازیکنی با کیفیت او در اختیار بگیرد؟ البته این موضوع هم مهم است که بازی در تیم زنیت دیگر جذابیت های لازم را برای سردار آزمون نداشته باشد. این موضوع هم از سوی مدیران تیم زنیت در دست بررسی است. به زودی روس ها در مورد آینده سردار آزمون تصمیم خواهند گرفت.

 

زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون میلیون یورو سردار آزمون تیم زنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| دلداری باشگاه رم به گل مردود سردار آزمون

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال «رم» ایتالیا در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در حالی به مصاف «برایتون» رفت که بازی رفت را با نتیجه ۴ بر صفر پیروز شده بود و در دیدار برگشت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

سردار آزمون در این دیدار از ابتدا در ترکیب رم قرار داشت و موفق شد یک گل تماشایی با ضربه برگردان به ثمر برساند اما داور این گل را مردود اعلام کرد تا یکی از زیباترین گل‌های فصل جاری لیگ اروپا به ثبت نرسد.

باشگاه رم در صفحه خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نسبت به این گل واکنش نشان داد و ضمن انتشار ویدئویی از به ثمر رسیدن این گل خطاب به این مهاجم ایرانی نوشت: این گل در هر صورت یک گل زیبا است سردار!

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تمدید به بازیکن محبوب بایرن نرسید
  • میلان آماده مذاکرات جدی با تئو هرناندز بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد ترانزیت گاز روسیه با اوکراین تمدید نمی‌شود
  • ترابی: برای تمدید قرارداد هنوز صحبتی با من نشده است/ وضعیت پرداختی ها خراب است+ فیلم
  • خبر مهم درویش در مورد تمدید قرارداد بازیکنان
  • بایرن مونیخ در پی تمدید زود هنگام قرارداد جمال موسیالا
  • عکس| دلداری باشگاه رم به گل مردود سردار آزمون
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش؛ پرسپولیس کهکشانی می‌شود؟
  • دوازده بمب عمل نکرده در دست رضا درویش
  • توافق یوونتوس با دنیله روگانی بر سر تمدید دو ساله قرارداد