Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزارت انرژی استان یون نان چین اطلاعیه‌ای منتشر کرده که طبق آن سوء استفاده و استفاده غیرمجاز از برق توسط استخراج‌کنندگان بیت کوین مورد بررسی قرار می‌گیرد و مجازات خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سختگیری چین در مورد ارزهای مجازی به جنوب غرب این کشور هم راه یافته و کمپینی علیه سوء‌استفاده از برق توسط معدن‌کاران بیت کوین در استان «یون نان» شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دولت مرکزی چین علاوه بر نگرانی در مورد مقدار بالای انرژی مورد نیاز جهت استخراج ارزهای مجازی، نگران سرمایه‌گذاری‌های مخاطره آمیز پس از افزایش قیمت بیت کوین هم هست.
بیش از نیمی از تولید بیت کوین جهان در چین صورت می‌گیرد ولی برخی استخراج‌کنندگان به دنبال اطلاعیه مجلس چین مبنی بر محدود کردن استخراج و تجارت بیت کوین در ماه گذشته، به فکر تغییر مکان هستند.
وزارت انرژی استان یون نان در روز جمعه اطلاعیه‌ای منتشر کرد که طبق آن سوء استفاده و استفاده غیرمجاز از برق توسط استخراج‌کنندگان بیت کوین مورد بررسی قرار می‌گیرد و مجازات خواهد شد.
افزایش نظارت بر بیت کوین در یون نان، چهارمین قطب بزرگ استخراج بیت کوین در چین، به دنبال اعمال محدودیت‌ها در بسیاری مناطق دیگر صورت گرفته است. استان گینگایی در شمال غرب چین هم دستور توقف پروژه‌های استخراج ارز مجازی را صادر کرده است.
مغولستان داخلی هم اقدامات خود را برای توقف استخراج ارزهای مجازی آغاز کرده و استان سیچوان در حال بررسی این صنعت است.
شمار روزافزونی از معدن‌کاران ارز مجازی در چین به فکر جمع کردن کسب و کار خود از این کشور و نقل مکان به خارج از کشور هستند. 
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیت کوین یون نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ویدئو خلاقانه کوین دى‌بروینه هافبک منچستر سیتى

در این ویدئوى فوق‌العاده خلاقانه و ظریف که با دقت زیاد روى جزییات ساخته شده، کى‌دى‌بى بزرگ، نماهایى از فیلم محبوبش «تن‌ها در خانه» را با مهارتى چشمگیر بازسازى مى‌کند و نشان مى‌دهد که فقط در فوتبال استعداد ندارد و آرتیست خوبى هم هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فیلم امروز

tags # منچسترسیتی سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟ مغز انسان چند ثانیه پس از جدا شدن سر از بدن زنده می‌ماند؟

دیگر خبرها

  • روش استخراج چلغوز از طبیعت + فیلم
  • برخورد قانونی با ۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی مهریز
  • جنبش مقابله با مصرف‌گرایی در شهرها با ایجاد کافه‌های تعمیر
  • برخورد قانونی با ۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی مهریز 
  • عزم جدی برای مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در نهاوند
  • (ویدئو) ویدئو خلاقانه کوین دى‌بروینه هافبک منچستر سیتى
  • ضرورت مقابله با «اجاره کارت ملی» 
  • استخراج روزانه۲۰۰ میلیون متر مکعب گاز  با قرارداد فشارافزایی 
  • کشف ۷۲۷ دستگاه استخراج رمزارز غیر مجاز در شیراز
  • قیمت بیت کوین در سال 1403 چقدر خواهد شد؟