Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@03:57:51 GMT

مرگ پسر بچه 7 ساله روستایی در چاه 15 متری

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۱۰۲۸۵

مرگ پسر بچه 7 ساله روستایی در چاه 15 متری

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: پیکر بی‌جان پسر بچه 7 هفت ساله از چاه بیرون کشیده شد.

حسن غفاری امروز اظهار کرد: شب گذشته پس از تماس یکی از شهروندان مبنی بر سقوط پسر بچه هفت ساله در چاه، بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور نیروهای امداد ۹، از ایستگاه یک آتش‌نشانی، عملیات خروج از چاه آغاز و پس از چند دقیقه پیکر بی‌جان این پسر بچه از چاه بیرون کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان محل وقوع حادثه را ۳۵ کیلومتری زنجان در روستای کاوند اعلام کرد و گفت: پس از غیبت طولانی این کودک خانواده متوجه سقوط وی در چاه شده‌اند که در نهایت به مرگش ختم شده است.فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی پسر بچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان زنجان پرداخت شد

وجیه الله بیگدلی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان با بیان اینکه پنج هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان زنجان پرداخت شد گفت: میزان اعتبار اختصاص یافته به دهیاری های استان در دولت سیزدهم ۲ برابر کل هفت سال گذشته پیش از آن بوده است.

وی از تاسیس دهیاری در ۵۲ روستای جدید استان در دولت سیزدهم خبر داد و اظهار کرد: در زمان حاضر تعداد دهیاری‌های استان به ۷۰۹ مورد رسید و ۶۲۵ دهیاری نیز در استان ارتقای درجه پیدا کردند که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین آلات به دهیاری ها یکی از عوامل تاثیرگذار است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان به ابلاغ آیین‌نامه اجرایی استفاده دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی از اعتبارات تملک دارایی‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه درجه بندی دهیاری های استان انجام شد و بر اساس آن اکنون ۷۸ دهیاری در استان واجد شرایط دریافت اعتبارات تملک دارایی‌ به عنوان دستگاه اجرایی هستند.

بیگدلی خاطرنشان کرد: ابلاغ آیین‌نامه اجرایی استفاده دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی از اعتبارات تملک دارایی‌ها، گامی بلند در راستای توسعه روستایی و خدمات رسانی به روستاییان است که به همت و تدبیر دولت سیزدهم انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • مجوز جذب ۱۴۶ نیرو برای دهیاری‌های استان زنجان دریافت شد
  • أخذ مجوز جذب ۱۴۶ نیرو برای دهیاری‌های استان زنجان
  • (ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • حوادث ناشی از کار در استان زنجان ۳۴ درصد کاهش یافت
  • آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی منجر به تخلیه ساختمان شد
  • مهار آتش‌سوزی و آزادسازی افراد محبوس در یکی از مجتمع‌های مسکونی زنجان 
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی زنجان مهار شد
  • انفجار مهیب در شاهرود ۳ مصدوم برجای گذاشت‌
  • سقوط از ارتفاع جان مرد ۴۰ ساله را گرفت
  • پنج هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان زنجان پرداخت شد