Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد، وزیر خارجه این کشور با همتای کره جنوبی خود دیدار کرده و بار دیگر به تعهد بین دو کشور و همچنین ژاپن به منظور همکاری نزدیک در راستای خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره تاکید کردند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا پس از دیدار میان آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا و چونگ ایویی یونگ، همتای کره جنوبی‌اش در نشست گروه هفت دو طرف بر اقدامات به منظور خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره تاکید و اعلام کردند که تلاش‌ها برای این منظور با پیشرفت کمی روبرو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه آمریکا و همتای کره جنوبی‌اش همچنین بر اهمیت همکاری چند جانبه به منظور رسیدگی به مسائل مختلف منطقه‌ای شامل بازگشت به مسیر دموکراسی در میانمار تاکید کردند.

وزارت امور خارجه آمریکا همچنین در ادامه بیانیه خود آورده است، دیپلمات ارشد ایالات متحده با همتای کره جنوبی خود در کورنوال، انگلیس و در نشست گروه هفت دیدار کرد و دو طرف بر ائتلاف کره جنوبی و آمریکا به عنوان راهکاری به سوی صلح، امنیت و شکوه در شمال شرق آسیا تاکید کردند.

نشست سه روزه گروه ۷ روز جمعه در کورنوال واقع در جنوب غربی انگلستان آغاز شده است.

بر اساس اعلام کاخ سفید، رهبران این گروه توافق کردند تا یک ابتکار عمل جدید زیرساخت جهانی را با هدف کمک به احیای اقتصادی ناشی از پاندمی کرونا و مقابله با جاه‌طلبی‌های چین ایجاد کنند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: امور خارجه آمریکا همتای کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کارآگاه شهریار قربانی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیشگیری از سرقت در ایام تعطیلات نوروز مأموران پلیس آگاهی شهرستان بیجار هنگام گشت زنی در محور مواصلاتی بیجار - بابارشانی به یک دستگاه خودرو از نوع سواری سمند مشکوک شدند.

وی تاکید کرد: پس از بررسی و استعلام به عمل آمده از سامانه پلیس مشخص شد جفت پلاک خودرو جعلی بوده و خودرو سابقه سرقت از استان تهران را دارد.

فرمانده انتظامی بیجار از تحویل خودرو به فرد مالباخته خبر داد و گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده خودرو به پارکینگ منتقل شد و اقدامات قانونی برای شناسایی مالباخته انجام و خودرو تحویل شاکی شد.

قربانی با تاکید بر لزوم آگاهی شهروندان در راستای پیشگیری از سرقت عنوان کرد: شهروندان با نصب تجهیزات ایمنی مانند دزدگیر، قفل پدال و.... از سرقت وسایل نقلیه خود پیشگیری کنند.

کد خبر 6064204

دیگر خبرها

  • اظهارات رئیس جمهور ترکمنستان درباره فعالیت اقتصادی شرکت های ایرانی | جزئیات دیدارهای امیرعبداللهیان با ۳مقام عالیرتبه کشور همسایه
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیرخارجه و رئیس جمهور ترکمنستان
  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی
  • امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانی‌ خود دیدار کرد
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • احضار معاون سفیر آمریکا به وزارت خارجه هند
  • آمریکا: مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع حکومت طالبان است
  • توهین دوباره بایدن به پوتین | سومین لقب رئیس جمهور آمریکا برای همتای روسی
  • تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم