Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری قزوین از ۲۳ اقدام قضایی برای حل مشکلات باغستان سنتی این استان خبر داد و گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته با تشکیل کارگروه صیانت از این باغستان‌ها و تلاش مدیران اجرایی مربوطه،تامین آب مورد نیازبوده است. خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین قدرتی با اشاره به ۲۳ مورد اقدام، تصیم و دستور در خصوص باغستان گفت: از جمله اقدامات صورت گرفته با تشکیل کارگروه صیانت از این باغستان‌ها و تلاش مدیران اجرایی مربوطه تامین آب مورد نیازبوده است که یک میلیون متر مکعب از آب انتقالی سد طالقان به سهمیه باغات سنتی افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری با همکاری سازمان باغستان سنتی نسبت به پاکسازی حریم و پهنه باغستان از نخاله‌های ساختمانی اقدام کرد که مقرر شد این اقدام به صورت مستمر صورت گیرد، همچنین سازمان باغستان سنتی جهت پیشگیری از وقوع حریق در فضاهای سبز و باغستان سنتی نسبت به پاکسازی علف‌های هرز، خشک و جمع‌آوری آن اقدام کرده است، همچنین سایر اقدامات نیز جهت احیا و حفظ باغستان مذکور صورت گرفته است.   رئیس کل دادگستری قزوین در خصوص توقف احداث سد لاستیکی تصریح کرد: نظر به بلافایده بودن، تضییع حقوق بیت المال، خدشه به حقوق عامه و وجود مخاطرات (کارشناسی محیط زیست) در اجرای پروژه سد لاستیکی، ضمن توقف پروژه مذکور و قلع وقمع کلیه مستحدثات، سازمان‌های متولی موظف شدند نسبت به آزاد سازی و پاکسازی بستر رودخانه ارنجک اقدام نمایند.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تصریح کرد: انشااله اقدامات قضایی مذکور و انجام وظایف توسط مسئولین و کمک باغداران سبب حمایت و رونق باغستان سنتی قزوین گردد و رضایت باغداران و مردم را در پی داشته باشد.
گفتنی است با توجه به عملکرد دستگاه قضایی استان در خصوص برقراری امنیت، رفع مشکل رودخانه‌ها و صیانت از باغستان سنتی باغداران منطقه از مسئولین قضایی استان تقدیر کردند.       بیشتر بخوانید:      مسیر بازگشت به تولید فولاد میبد با حمایت‌های قضایی هموار شد انتهای پیام/ برچسب ها: قزوین باغستان سنتی اقدام قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قزوین باغستان سنتی اقدام قضایی باغستان سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو صبح پنجشنبه در مراسم سالروز شهادت سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حجازی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهید حجازی با ویژگی‌های شاخص و نمونه خود اقدامات بسیار گرانبهایی را در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به ارمغان آورد.

وی تصریح کرد: این شهید بزرگوار در اوج توطئه‌های دشمن در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی و نظامی با آرامش خاطر اقدامات ارزنده‌ای را مبتنی بر فرامین امامین انقلاب انجام می‌داد.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با بیان اینکه شهید حجازی با استفاده از آموزه‌های دینی در راستای اهداف الهی انقلاب اسلامی حرکت می‌کرد اظهار کرد: صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود.

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های شاخص شهید سید محمد حجازی گفت: صبر و استقامت، ایمان به خدا، رعایت نظم و انضباط، اعتماد به نفس بالا، اخلاق، رفتار و کردار نیک بخش کوچکی از ویژگی‌های این شهید والا مقام محسوب می‌شود.

کد خبر 6081875

دیگر خبرها

  • ۳ چالش مهم مدیریتی هرمزگان از زبان رئیس کل دادگستری
  • برای تامین آب استان سمنان اقدامات خوبی صورت گرفته است
  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری در دادگستری قزوین
  • صبر و استقامت شهید حجازی در برابر مشکلات ستودنی بود
  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • سیستم قضایی آماده شنیدن مشکلات واحدهای تولیدی است
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری قزوین