Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اهل سنت این شهرستان از ابتدای انقلاب تاکنون با درک و شعور سیاسی بالا در تمامی عرصه‌ها از جمله انتخابات حضور چشمگیری داشته و همواره یک پای ثابت در این رویداد مهم بوده‌اند.

خبرنگار ایرنا بلحاظ حساسیت و اهمیت این دوره از انتخابات در بین جامعه اهل سنت این شهرستان حضور یافت ودر گفت وگوهایی دیدگاه‌های آنها را در باره ضرورت حضور در صحنه انتخابات با توجه به شرایط کنونی دریافت کرد که خلاصه آنها به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان از آمادگی کامل برای حضور در انتخابات این دوره خبر دادند و اظهارداشتند: همه اقشار جامعه اهل سنت این شهرستان با تبعیت از فرامین رهبری به عزتمندی میهن اسلامی می‌اندیشند و هرگز با صندوق های اخذ رای قهر نیستند.

امام جمعه اهل سنت گناوه گفت:  اهل سنت این شهرستان با بینش و آگاهی بالا در مدت ۴۲ سال انقلاب در سخت ترین شرایط از اسلام و انقلاب پاسداری کرده‌اند و این راه را تداوم خواهند داد.

شیخ محمد فاروقی افزود: مردم اهل تسنن این دیار همگام و همراه با دیگر اقوام و مذاهب در انتخابات ۲۸ خرداد ماه حضوری چشمگیر خواهند داشت و یک بار دیگر  اتحاد یکپارچه و غرور ملی خود را به نمایش می‌گذارند.

وی اظهارداشت: وظیفه همه ملت ایران از هر قوم و نژادی و آیین و مذهبی شرکت در پای صندوق های رای است که سرنوشت آنها را برای چهار سال آینده رقم خواهد زد و جامعه اهل سنت گناوه  در این راستا در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فعالانه شرکت می‌کند و با حضور حداکثری انتخابی متفاوت خواهند داشت.

امام جمعه اهل سنت گناوه گفت: باتوجه به اینکه مشارکت نکردن و قهر با صندوق رای ریاست جمهوری و شوراها جلوی پیشرفت و توسعه کشور و شهر را خواهد گرفت، ضروت دارد که هر ایرانی با حضور خود آینده و سرنوشت خود و ملت را تضمین کند.

وی افزود: حضور حداکثری در پای صندوق های رای ریاست جمهوری باعث خواهد شد تا دولت آینده بتواند با فارغ بال بهتری در همه عرصه‌ها از جمله در ابعاد بین‌المللی و حل مسایل و مشکلات مردمی موفق‌تر و مقتدرتر عمل کند.

فاروقی بیان کرد: بعد از کش و قوس های فراوان در دوره‌های گذشته شوراها، این بار سعی و تلاش مردم برای انتخاب افرادی باشد که شایسته حضور در این نهاد مردمی باشند.
وی  با بیان اینکه جامعه اهل سنت این شهرستان در این دوره  سعی در انتخاب افراد لایق و مخلص و پاکدامن با سابقه خوب و تحصیلات مرتبط با آنچه وظیفه این اعضا است، تلاش می‌کند، گفت: اهل سنت این شهرستان در ششمین دوره انتخابات شوراها در گناوه نمایندگان خود را انتخاب خواهند کرد.

امام جمعه اهل سنت گناوه افزود: دوره انتخاب‌های طایفه‌ای و قومی گذشته است و  مردم باید با تحقیق و آگاهی کامل فرد اصلح را انتخاب کنند تا شورایی موفق و قوی داشته باشیم.

یکی از شهروندان اهل سنت گناوه گفت: شکی نیست که اهل سنت این شهرستان همپا و همگام با دیگر اقوام و مذاهب جامعه اسلامی در انتخابات ۲۸ خرداد حضوری گسترده خواهند یافت.

جابر زعاب افزود: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به اقتدار و عزت کشور بیش از پیش خواهد افزود و از سویی دشمنان ناامیدتر خواهند شد.

وی بیان کرد: دشمنان و بدخواهان نظام درصددند به طرق مختلف مردم را نسبت به آینده ناامید و دلسرد کنند تا پای صندوق های رای حضوری کمرنگ داشته باشند اما باید آنها بدانند که ملت قهری با صندوق های رای نخواهد کرد و با مشارکت گسترده جواب قاطع و محکمی به یاوه گویی آنها خواهند داد.

این شهروند اهل سنت گناوه گفت: باتوجه به اینکه اهل سنت همانند دیگر اقشار و مذاهب حق و حقوقی طبق قانون اساسی دارند در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر نمایندگان خود را در شوراها انتخاب می‌کنند تا از حقوق آنها این شهرستان دفاع کنند و مطالبه گر خواسته‌های آنها باشند.

خلف خلفی دیگر شهروند اهل سنت گناوه اظهارداشت: جامعه اهل سنت این شهرستان از ابتدای انقلاب هرگاه نیاز به حضور آنان در عرصه های گوناگون از جمله انتخابات بوده است با جدیت کامل مشارکت کرده اند.

وی اظهارداشت: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات  بر اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد افزود.

خلفی گفت: توجه و اهمیت قایل شدن به اقشار و مذاهب باعث تقویت هر نظام و حاکمیتی خواهد شد که انتخابات فرصت مغتنمی در این زمینه است.

خلفی ادامه داد: اهل سنت این شهرستان در انتخابات همزمان ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بصورت گسترده وارد صحنه می‌شوند و با شرکت خود یک بار دیگر از نظام و رهبری حمایت قاطع خواهند کرد.

شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۵ هزار نفری در شمال استان بوشهر قرار دارد که بخشی از ساکنان آن اهل تسنن هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی اهل تسنن گناوه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی اهل تسنن گناوه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر پای صندوق های رای دوره انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۱۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک این موفقیت به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان، اظهار داشت: پس از اجرای هشتمین جشنواره سفیران سلامت در سطح مدرسه، منطقه و استان در سال تحصیلی جاری، معلم و دانش آموزان گناوه ای در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: از آثار راه یافته به مرحله کشوری در این جشنواره، عاطفه عرب زاده به عنوان مدرس سلامت، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی بیان کرد: در بخش دانش آموزی «نیروانا محمدپور» و «فاطمه دهقانی» در رشته مدرس کوچک و «آینا اسفندیاری» در رشته قصه گویی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: «روژان تاجدینی»، «دینا رئوفی»، «فاطمه رستمی» و «عاطفه ابراهیمی» رتبه اول استانی و «مهدیه راستی»، «آرمینا قلی زاده» و «احمد رضا قربانی» رتبه دوم استانی در رشته‌های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6087098

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • ۱۲۹۵ داوطلب از شهرستان گناوه در آزمون سراسری شرکت می کنند
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • همایش پاکسازی ساحل در گناوه برگزار شد
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد